vše pro hotely a restaurace

Co můžeme dělat v nouzovém stavu?

I přesto, že si mnohé hotelové společnosti myslí, že bude poptávka po ubytování obnovena ve druhé polovině roku 2020, je nutné si přiznat, že mnoho lidí se stále bude bát cestovat. Z tohoto důvodu se nám obsazenost nezvedne tak, jak bychom si přáli. Proto je třeba informovat prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí o tom, co se v hotelu děje, jak prostory dezinfikujeme, jaký máme plán prevence. Musíme se včas připravit na klientelu, která bude mít jiné a možná velmi specifické požadavky.
 
Podle toho musíme své služby, ceny i věrnostní programy upravit. Již nyní je třeba informovat veřejnost o tom, jak jsme připraveni ochránit své zaměstnance a hosty, abychom jim zajistili bezpečný návrat do hotelů a restaurací.

Co by v době nouzového stavu měly obsahovat webové stránky?

  • Plán prevence.
  • Aktuální a flexibilní storno podmínky ideálně bez storno poplatků.
  • Kontaktní informace, pro dotazy nebo obavy.
  • Nejčastější dotazy týkající se COVID-19.
  • Pomoc místní komunitě.
  • Zajímavé balíčky za přijatelné ceny pro pracovníky v první linii.
  • Online prodej poukazů na pobytové balíčky s minimálně roční platností.

Nyní máme čas na:

Sociální média jsou skvělým způsobem, jak zůstat ve spojení se svými klienty. Teď, když nemohou cestovat, mohou sdílet zážitky z minulých pobytů nebo fotografie jídel, které ochutnali. Udržujte marketing živý. Prodávejte online vouchery na pobyty nebo na jídlo, které si klienti budou moci vybrat třeba až na podzim nebo příští rok, vytvořte flexibilními storno podmínky a komunikujte – zůstaňte ve spojení se svými klienty, kteří se vrátí ihned, jak to jenom bude možné. 
 




Související články:
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available