vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Odpor ke změnám

Příčiny odporu ke změnám Potřebu změny vyvolává nejen situace na trhu a konkurenční boj, ale také politická a ekonomická situace. Z vnitřních vlivů je to pak změna ve vedení firmy, změna strategie a s tím spojená změna zavedených postupů. Každá změna může vyvolat větší či menší odpor. Ten se může projevovat jak u zaměstnanců, tak […]
Čtěte více »

Brigádníci v hotelu

Zaměstnáváte v hotelu brigádníky? Celá řada hotelů pokrývá služby prakticky na všech úsecích brigádníky. Jsou to studenti vysokých škol, kteří potřebují získat praxi. Zaměstnávání brigádníků z řad studentů vysokých škol má celou řadu výhod a nevýhod. O tom, zda převažují výhody nebo nevýhody vědí zejména jejich spolupracovníci. Jaké plynou hotelu výhody ze zaměstnávání brigádníků? Je […]
Čtěte více »

Optimalizace použitelnosti webu

Jak zjistíte nedostatky v použitelnosti? Jedním z nejdůležitějších důvodů, proč má váš hotel webové stránky je získávání hotelových hostů. Konverze je to, co způsobí, že si návštěvník vašich webových stránek udělá online rezervaci. O tom je zmínka již v našem článku „Účel webových stránek“. Aby si návštěvník rezervaci udělal, musí si stránky získat jeho důvěru […]
Čtěte více »

Profesní koučink

Využíváte služeb profesionálních školitelů a koučů? Skoro každý hotel již využil nebo využívá trenérů, koučů a školitelů pro školení svých zaměstnanců v běžných měkkých dovednostech profesionální obsluha komunikace se zákazníkem telefonická konverzace jak zvládat stres v sezóně Při zavádění změn a pro dosažení efektivity procesů a lepších výsledků už je potřeba oslovit velmi kvalitního kouče. […]
Čtěte více »

Proč lidé používají systém Airbnb

Proč je a bude Airbnb populární? Systém Airbnb využívají lidé dvěma způsoby. Ti první chtějí cestovat a užívat si pobyt v cizím městě jinak než z hotelu nebo hostelu. Ti druzí mají volný dům, byt nebo pokoj a chtějí ho pronajímat jinak než dlouhodobě a jiným lidem, než těm místním. Obě skupiny však mají jedno […]
Čtěte více »

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Zaučení nových zaměstnanců

Nepodceňujte zaučení nových zaměstnanců V dnešní době se zaškolení nových zaměstnanců nevěnuje příliš mnoho pozornosti. Většinou mají jeden až dva dny na to, aby se naučili hlavní funkce hotelového systému. Pak jsou hozeni do vody a musí plavat. Zaškolení stojí majitele hotelů čas i peníze a jenom v těch největších hotelech si uvědomují, že čím […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Čas k dílu, čas k jídlu

Staráte se o sebe dostatečně? My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu? Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com