vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky z hotelového světa a hotelnictví celkově.

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

E-mailing stále funguje

E-mailing není přežitek Přestože jsme denně zaplaveni nabídkami, které přicházejí z různých kanálů, e-mailing má stále významné místo. Má vysokou sdělovací hodnotu, je levný a efektivní. Proto je v obchodu tak důležitý. E-mailingové nástroje se neustále vyvíjejí, inovují a zdokonalují. Klade se důraz na design, poutavé hlavičky, obrázky, ilustrace, ikony a videa. Sladěné barvy a […]
Čtěte více »

Úspěšný obsahový marketing

Klíč k úspěšnému obsahovému marketingu Cílem obsahového marketingu je přilákat klienty. Proto musíte vytvořit tak zajímavý text o svých službách, aby si jej klient přečetl a řekl si: „Ano. V tomto hotelu chci relaxovat.“ Abyste takové texty psali, pak musíte přestat přemýšlet jako obchodník, který chce prodat ubytovací služby. Budete-li o hotelu, restauraci a službách […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Manažerská autorita

Autorita a vedoucí pracovníci Přirozená autorita je založena na dobrých zkušenostech a přesvědčivosti, zatímco formální autorita je vůdčí společenské postavení nějaké osoby, která je rozhodováním pověřena. Formální autorita však nezaručuje, že ji budou podřízení respektovat a její nařízení poslouchat a vykonávat. Pokud nerespektovaná autorita vydá závazný příkaz, dochází obvykle k tomu, že podřízení příkaz nevykonají […]
Čtěte více »

Koučink je manažerská dovednost

Každý manažer musí ovládat koučovací mentody Myslíte, že v hotelech a restauracích, kde jsou přesně stanovené standardy, není potřeba rozpoznat potenciál zaměstnanců? Že nařízení a kontrola plnění úkolů stačí? Pak se také podívejte, jakou máte v hotelu fluktuaci. Všichni víme, že v našem oboru je fluktuace podstatně vyšší, než v jakémkoliv jiném. Proč by měl být […]
Čtěte více »

Techniky rozhodování

Metody a techniky rozhodování Při rozhodování se využívají různé techniky jako jsou analýza, indukce a dedukce. Indukce vychází ze současných vědomostí a z těch se odvozuje tempo a směr vývoje, předvídá se buď pomocí shodnosti (předpokládáme, že situace přetrvává beze změny delší časové období) nebo pomocí extrapolace (předpokládáme změny, ale ustálený vývojový trend), dedukce nevychází […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak udržet pozornost

Umění soustředit se Se soustředěním mají největší problém děti. Dospělí člověk už by měl udržet pozornost minimálně 30 – 50 minut. Pracujete-li však v hotelu nebo v restauraci na úsecích, kde na vás často mluví více lidí současně a ještě do toho zvoní telefon, je umění soustředit se velmi potřebné, abychom eliminovali chybovost a tím […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení