vše pro hotely a restaurace

V rubrice Hotelový concierge najdete vše co se týká služeb hotelové recepce a concierge.

Čas k dílu, čas k jídlu

Staráte se o sebe dostatečně? My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu? Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas je […]
Čtěte více »

Tipy pro prodejní strategie

Co byste měli vědět o prodejních strategiích Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní. […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

Online Marketing se rozdělil

Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]
Čtěte více »

Jezdecký tábor

Jak souvisí jezdecký tábor a hotel? Práce v hotelnictví je náročná fyzicky i psychicky. Proto jsou zaměstnanci hotelů velmi aktivní lidé, kteří neznají nudu. Nejnáročnější je zejména sezóna, která je v našich končinách čím dál tím delší. Byla doba, kdy školní prázdniny bývaly jakási mezisezóna. Posledních pár let jsou však i v Praze hotely v […]
Čtěte více »

Potřeba sounáležitosti

Sounáležitost rovná se týmový duch Radost, sounáležitost, spokojenost a životní naplnění patří mezi základní potřeby, jejichž uspokojení ovlivňují naše duševní, a potažmo i fyzické zdraví. Jsme-li nešťastní a frustrovaní, podepisuje se to negativně nejen na našem zdraví, ale také na vztazích s ostatními lidmi. V hotelnictví a stravovacích službách nás dostávají do stresových situací klienti, zejména […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Proč propagovat hotel na Instagramu

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com