vše pro hotely a restaurace

V rubrice Hotelový concierge najdete vše co se týká služeb hotelové recepce a concierge.

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Servis výpočetní techniky

Opravy hotelové výpočetní techniky Nestaráte se o počítač až do chvíle, kdy se s ním něco stane? Každý v hotelu zažívá občas chvíle, kdy děláme více věcí najednou. Obsluhujeme několik hostů a do toho ještě někdo zavolá. My musíme rychle v hotelovém systému, zjisti informace, které potřebujeme, ale obrazovka zamrzne. Čekáme, hostům se omlouváme, když se počítač […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržují i dnes. I u nás velikonoční tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích k oslavě svátků jara […]
Čtěte více »

Jak sebevědomě komunikovat s hostem

Jak zvýšit sebedůvěru při rozhovoru s hostem Stejně jako všechny ostatní dovednosti, tak i zdravé sebevědomí se dá naučit, procvičit a zvládnout. Jakmile jej získáte, změníte ve svém životě celou řadu věcí k lepšímu. Zdravé sebevědomí totiž potřebujeme prakticky neustále zejména v rozhodovacím procesu. Znáte ty chvíle, kdy jste konfrontováni s nepříjemnou skutečností například s […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Jak zlepšit imunitu

Jak zvýšit svou odolnost Koho s vás dostala tuto zimu chřipka? Existují přírodní produkty, díky kterým chřipku již nikdy “nechytnete” a jejich užívání není ani trochu nepříjemné. Naopak. Vychutnáte si je a ještě zlepšíte své zdraví. Lidem pracujícím ve službách mnohem více hrozí, že je dočasně vyřadí nějaká snadno přenosná choroba. Náš organismus proto musí […]
Čtěte více »

Hotelový systém Previo

Previo je na českém trhu už řadu let. Důvod proč ho doporučuji penzionům a hotelům malé a střední velikosti je celkem jasný – přehlednost a jednoduchost. Za roky své existence už má vychytané „mouchy“, snadné a rychlé nastavení a je cenově přijatelný. Navíc si k hotelovému systému můžete pořídit channel manager Previo Global, booking engine […]
Čtěte více »

Tipy pro prodejní strategie

Co byste měli vědět o prodejních strategiích Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní. […]
Čtěte více »

Co nás čeká v roce 2017

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení