Má smysl využívat služeb personální agentury?
Možná jste si kladli otázku, proč využít personální agenturu na obsazení klíčových pozic v hotelu nebo pro jiné gastrojobs?
Níže uvedené informace vám mohou pomoci v rozhodování:
- Personální agentura dlouhodobě mapuje trh a vede aktivní databázi uchazečů, kde má tisíce odpohovorovaných aktivních kandidátů.
- V případě poptávky vyhledá a vybere vhodné profily na trhu a ty napřímo osloví s vaší nabídkou práce.
- Využívá i vhodné inzertní portály a sociální sítě, kde správně zacílí na hledané uchazeče.
- Používá moderní pohovorovací a testovací metody.
- Zasílá vám pouze nejlepší profily uchazečů, se kterými měli konzultanti osobní pohovor a prošli selekcí.
- Nefunguje jako úřad práce, ale jako „lovec talentů“.
- Díky novodobým metodám a práci se SEO se snaží podchytit pracovní sílu původem z Čech, která se opět vrací ze zahraničí do své domoviny.
- Pomůže vám sestavit náborový proces na jednotlivé pozice (prezentace, úkoly, case study, …).
- Pomáhá vám v případě replacementu (výměny) zaměstnance, kdy si pozici nemůžete inzerovat sami napřímo.
- Je zde pro vás, když potřebujete zjistit stav ve vašem hotelu a nabídnout svým zaměstnancům tzv:“duševní hygienu“.
- Šetří váš čas s náborem uchazečů a i náklady spojené s vyhledáváním.
- Služby personální agentury jsou pro vás k dispozici vždy, když potřebujete.
Jak se hledá ředitel hotelu
Jak vypadá takový proces v reálu? Potřebujete najít například vhodného ředitele hotelu a obrátíte se na agenturu. Pracovník agentury si dá s vámi schůzku a zjistí, jaké máte priority a potřeby. Následně začíná vyhledávací proces a do 14 dnů vám připraví první shortlist 3-5 vhodných ředitelů, kteří o nabídku projevili zájem.
Obdržíte aktuální životopis, test osobnosti a doporučení na danou osobu. Následně Vám specialista koordinuje pohovory a zjišťuje reference. Můžete využít kanceláří agentury a asistentek pro osobní setkání s uchazeči. Agentura Vám pomůže sestavit otázky k pohovoru, postupy, vyhodnotit výstupy.
Když si vyberete vhodného ředitele do hotelu a on nastoupí, práce agentury tím nekončí. Po celou zkušební dobu drží personální agentura dojednané garance za uchazeče a v případě jeho odchodu řeší refundaci a pomáhá najít nového vhodného kandidáta. Tento postup je běžný u všech pozic v rámci gastro jobs.
Personální Agentura Dream Job s.r.o. funguje na trhu od roku 2011 a zaměřuje se výhradně na nábor zaměstnanců v cestovním ruchu, převážně v hotelových provozech. I když se jedná o pražskou firmu, nabírá zaměstnance po celé České republice, ale i v zahraničí (nejenom pro české investory). Spolupracuje s hotely renomovaných značek i s provozovateli malých restaurací a ubytovacích zařízení. Kvalitní uchazeči jsou skvělou vizitkou Agentury Dream Job již 8 let.
Hledáte kandidáty na klíčové pozice?
Kontakt:
Agentura Dream Job s.r.o.
28. října 1001/3 (budova U Pařížana, 4. patro),
110 00, Praha 1 – Nové Město
Tel.: +420 773 565 896, +420 602 723 046
E-mail: info@dream-job.cz, job@dream-job.cz
Autor: Ing. Pavla Hodinková