vše pro hotely a restaurace

Hotelova tymova hraJste týmovým hráčem?

Co se týká restaurací, tam je jasné, že to bez týmové práce nejde a úspěchy jsou pak přičítány jak vedení, tak kuchařům i obsluze. Týmová práce v hotelu je více podceňována. Přitom je více než jasné, že bez společného úsilí na všech úsecích to nejde. Hotel je jako hodinový stroj. Všechno v něm souvisí se vším. Aby dobře fungoval, musí do sebe všechno zapadat. Kdo si toho není vědom, dopouští se chyby, která vede ještě k větší fluktuaci než v tomto oboru je.

Jak být dobrým týmovým hráčem?

• Chcete-li být dobrým týmovým hráčem, pak je třeba velké množství emoční inteligence.
• Nesnažte se ukazovat ostatním svou nadřazenost, stačí, že nám svou nadřazenost ukazují dnes a denně naši hosté.
Dodržujte pravidla kolektivu a vyhýbejte se nefér hře, kterou ostatní netolerují.
• Vyhýbejte se pesimismu, sarkasmu či cynismu. Negativní emoce jsou nakažlivé, protože lidé mají tendenci zrcadlit své chování. Negativní emoce ničí důvěru, tvořivost a nadšení.
• Nepřetěžujte svůj limbický systém, který ovládá naše emoce a reakce. Dostatečně odpočívejte. Ve stresových situacích nedovolte, aby vás emoce ovládaly.
Respektujte ostatní včetně lidí v ostatních hotelových úsecích.
• Nepotlačujte své pocity. Ujistěte se, že víte, co se děje ve vaší vlastní hlavě.
Buďte pracovití a nevyužívejte ostatní ve svůj prospěch. Nemyslete si, že když občas něco neuděláte, že to ostatní udělají za vás, nebo že se toho nikdo nevšimne.
Udržujte dobré pracovní vztahy na pracovišti a snažte se do nich nezatahovat vztahy soukromé.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: David Castillo Dominici




Související články:

Pravidla v pracovním kolektivuZaučení nových zaměstnanců, Potřeba sounáležitostiNejčastější důvody ke změně zaměstnání, Emoční inteligence

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available