vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům přinášejí rady a tipy v oblasti poradenských služeb ve všech oblastech, outsourcingu a přehled poradenských firem.

Jak získat sebedůvěru

Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]
Čtěte více »

Technologie a trendy v HR

Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]
Čtěte více »

Co dělají mladí manažeři špatně

Jak být špatným manažerem? Manažerem se člověk nerodí. Každý musí nejprve získat určité zkušenosti, manažerské dovednosti a získat si autoritu. Řada vedoucích pracovníků je však dosazena na pozici formálně, tedy jmenováním. Než si takový člověk získá autoritu u podřízených je to dlouhý a složitý proces, při kterém se mnoho lidí dopustí chyb. Jakých chyb se […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Potřeba sounáležitosti

Sounáležitost rovná se týmový duch Radost, sounáležitost, spokojenost a životní naplnění patří mezi základní potřeby, jejichž uspokojení ovlivňují naše duševní, a potažmo i fyzické zdraví. Jsme-li nešťastní a frustrovaní, podepisuje se to negativně nejen na našem zdraví, ale také na vztazích s ostatními lidmi. V hotelnictví a stravovacích službách nás dostávají do stresových situací klienti, zejména […]
Čtěte více »

Závod s konkurencí

Jak předběhnout konkurenci? V hotelnictví je konkurence obrovská to všichni víme. V poslední době se hotely snaží alespoň nějak odlišit a nabízet služby, které jiný hotel neposkytuje. Co si budeme namlouvat, každý hotel, který má prostory a finanční možnosti už dnes nabízí to, co lidé nejvíce během pobytu žádají – salonky, fitness a wellness centrum, garáž, […]
Čtěte více »

Školení bezpečnosti práce a požární ochrany

Školení BOZP a PO v hotelu Už máte za sebou každoroční školení BOZP a PO? Dozvěděli jste se to samé, co se dozvídáte každý rok? I přes všechna školení občas v hotelech hoří. V roce 1995 hotel Olympik, v roce 2018 Eurostars David. Ještě, že tam hořelo, alespoň mají školitelé bezpečnosti a požární ochrany případové […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Excel snadno a rychle

Každý hotel má svůj Excel Microsoft Office se za roky své existence stal pro mnohé hotely, penziony a restaurace nepostradatelný společníkem. Všichni jej používáme dnes a denně a prakticky si bez něj nedokážeme představit pracovní den. Nejdůležitější je pro nás Outlook a zejména Excel. Všechny tabulky, statistické a cenové přehledy, forecasty, analýzy klíčových slov pro […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com