vše pro hotely a restaurace

Hotely Hotelům přinášejí rady a tipy v oblasti poradenských služeb ve všech oblastech, outsourcingu a přehled poradenských firem.

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Umění naslouchat

Komunikační dovednosti – umění naslouchat Jednou z nedůležitějších komunikačních dovedností je umění naslouchat, a každý dobrý manažer tuto dovednost ovládá. Není totiž snadné přesně porozumět tomu, co nám druhá osoba sděluje. Dobrý posluchač díky své emoční inteligenci zaznamená nejen problém, ale také náladu, situaci, emoce a potřeby člověk, který danou skutečnost sděluje. Posluchač se všímá, zda […]
Čtěte více »

Jste nadšeni svou prací?

Angažujete se v práci s nadšením? Angažovanost se dá definovat jako nadšené zapojení. Kolik z vás se každý den zapojuje do práce s nadšením? Práce v hotelnictví je zejména v sezóně velmi vyčerpávají. I když nás baví sebe víc a ráno jdeme do práce s nadšením, večer chodíme domů vyčerpáni, bez nálady a bez energie. […]
Čtěte více »

Umíte klást otázky?

Komunikační dovednosti: formulování otázek Podle J.W. Vander Zandena je komunikace proces, jímž lidé předávají informaci, ideje, postoje a emoce jiným lidem. Latinské slovo communicare znamená „činit něco společným“ jinými slovy něco sdílet. Čím lépe dokážeme s ostatními komunikovat, tím snáze se domluvíme. Schopnost domluvit se, je klíčem úspěchu ve všech oborech.  Co je základem komunikace? […]
Čtěte více »

Komunikační dovednosti - Zpětná vazba

Zpětná vazba = zdroj informací Wikipedie říká, že zpětná vazba je proces v komunikaci, při kterém příjemce sdělení shromažďuje informace a následně je vyhodnotí. Jedná se v podstatě o výměnu informací. Dělí se na vstupy a výstupy. Příjemce informace by měl získat konkrétní komentář a odpovídající závěry, protože zpětná vazba je užitečná pouze v případě, […]
Čtěte více »

Jste neustále unaveni

Co dělat, když se cítíte neustále unaveni Práce ve službách, v hotelech a restauracích je vyčerpávají. Pokud však únava nekončí ani o dovolené nebo po sezóně a když nepomáhají žádné relaxační procedury, pak vaše únava může mít hlubší příčinu. Co je nejčastější příčinou únavy? Nedostatek spánku. Pro dobrou funkci mozku potřebuje dospělí člověk spát 7 […]
Čtěte více »

Tipy pro hledání práce

Na co se soustředit při hledání práce? Nyní, když všude slyšíme, jaký je nedostatek kvalifikovaných pracovní sil už není hledání práce únavné a depresivní. Naopak. V dnešní době má každý šanci najít práci, která ho bude bavit a uspokojovat. V hotelnictví je velká fluktuace, proto se nabírá prakticky neustále. Pokud uvažujete o změně zaměstnání, musíte si […]
Čtěte více »

Stupně k úspěchu

Jak vystoupat k úspěchu? Jedna ze základních lidských potřeb je potřeba uznání a úcty. Uznání dosáhnete tak, že budete v něčem úspěšní. Ne každému byl dán umělecký či hudební talent, tak nezbývá nic jiného, než být úspěšný v tom co děláte, ať už děláte cokoliv. Aby byla uspokojena vaše potřeba uznání, je důležité uvědomit si […]
Čtěte více »

Vedete spokojený život

Jak zjistíte, že vedete spokojený život? Stojíte dvanáct hodin v hotelu na recepci, usmíváte se na chronické stěžovatele, a přitom byste se raději dívali na svět z koňského sedla? Obsluhujete klienty, kterým není nic dobré, a přitom byste raději pěstovali broskve?  Zda jste v práci i v soukromém životě spokojeni zjistíte, když si odpovíte na […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení