vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky ve vybavení a zařízení lázeňských hotelů a penzionů.

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Proč propagovat hotel na Instagramu

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo […]
Čtěte více »

Co nesmí chybět na webových stránkách

Na co při aktualizaci stránek nezapomínat? Webové stránky hotelu jsou jeho internetovou vizitkou a prodejním nástrojem. Proto je nezbytně nutné stránky neustále renovovat a aktualizovat, aby odpovídaly nejen módním trendům, ale i požadavkům uživatelů, ať už se jedná o zaměstnance hotelu, zákazníky nebo roboty vyhledávačů. Pro snadnou správu webu volte kvalitní systém jako například wordpress, […]
Čtěte více »

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

E-mailing stále funguje

E-mailing není přežitek Přestože jsme denně zaplaveni nabídkami, které přicházejí z různých kanálů, e-mailing má stále významné místo. Má vysokou sdělovací hodnotu, je levný a efektivní. Proto je v obchodu tak důležitý. E-mailingové nástroje se neustále vyvíjejí, inovují a zdokonalují. Klade se důraz na design, poutavé hlavičky, obrázky, ilustrace, ikony a videa. Sladěné barvy a […]
Čtěte více »

Co je linkbuilding

Jak na kvalitní linkbuilding Vydali jste článek o vašem hotelu v nějakém magazínu? Vložte na své stránky informaci, že o vás napsali a přidejte odkaz jako důkaz. To je začátek kvalitního linkbuildingu. To je jedna z nejdůležitějších činností SEO optimalizace. Jedná se v podstatě o jakýsi PR v online podobě. Kvalitní linkbuilding zviditelní vaše stránky […]
Čtěte více »

Lázně Jáchymov

Lázně Jáchymov a brachyradiumterapie Na konci 19. století horníci v Jáchymově věděli, že zdejší voda blahodárně působí na různá onemocnění pohybového ústrojí a pomáhá také při hojení ran. Později jejich zjištění potvrdili i lékaři a vznikly tak první radonové lázně. Prameny radonové vody se nacházejí v hloubce 500 metrů pod povrchem země. Koupelí v této […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Janské Lázně

Janské Lázně v Krkonoších Teplý pramen v Janských Lázních byl objeven Janem z Chockova dne 6.6.1006. Alespoň tak to v 16. století zaznamenal trutnovský kronikář Simon Hüttl. Říká se také, že byl pramen objeven při hledání nalezišť vzácných kovů. Nejprve sloužila termální voda k pohonu vodního kola hamru na železnou rudu a od 14. století […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení