vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Plán pro webové stránky

Jak vytvořit plán pro hotelový web Technologie se neustále mění a díky tomu web stárne. Musíte jej od začátku plánovat tak, aby mohl být snadno upravován a optimalizován, a aby byl co nejdéle hodnotný jak pro vás, tak pro vaše klienty i pro roboty. Časem zjistíte, že stránky padají z pozic, a že je pro […]
Čtěte více »

Funguje vám Social Media Marketing?

Jak je to se Social Media Marketingem? Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Fotografie pro sociální sítě

Jaké fotky na sociální sítě? Fotografie pro sociální sítě jsou jiné než fotografie pro webové stránky. Představte si, že nalákáte followery na krásné architektonické fotografie zobrazující romantickou atmosféru hotelu. Těch však nemáte tolik, takže za pár týdnů začnete přidávat fotky ze zákulisí hotelu vyfocené mobilním telefonem. Nebudou-li dostatečně kvalitní, tak se tím se připravíte o […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

Analýza konkurence

Analýza konkurence V hotelnictví je velká konkurence. To je fakt. Obrovský počet ubytovacích zařízení různých kategorií zapříčinil snížení průměrné ceny. Přesto je potřeba pokrývat náklady na poskytované služby. Z tohoto důvodu řada hotelů rozšiřuje své služby a pomocí procesů a nástrojů Revenue Managementu se snaží maximalizovat své tržby. Abyste mohli tržby maximalizovat, pak musíte neustále […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

Změny v chování spotřebitele v posledních 20 letech

Jaké to bylo před rokem 2000? Pamatujete si jaké to bylo před 20 lety? Rok 1997 byl zlomový zejména díky příchodu internetu do českých hotelů, firem a domácností. V té době si lidé kupovali zájezdy pouze v cestovních kancelářích (CK) a vybírali si je v katalozích. Osobně si pak došli zájezd zaplatit do nejbližší CK […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení