vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Nepodceňujte optimalizaci webových stránek

Nepodceňujte SEO webových stránek! Jistě si pamatujete dobu, kdy se prodávalo přes desítky internetových rezervačních systémů a stovky poptávkových webů, internetové aukce, slevové systémy a mnoho dalších online aplikací. Řada z nich časem zanikla, protože je převálcoval Booking.com a Expedia.com a v neposlední řadě sociální sítě. Vyhledávače jsou zahlceny miliony stránek. Aby uživatel našel to […]
Čtěte více »

Věrnostní programy

Věrnostní programy jsou stále žádané Požadavky a chování hotelových hostů se neustále mění. S tím souvisí maximulní flexibilita nabídky hotelových služeb. I při tvorbě věrnostních programů musí být hotel velmi flexibilní a kreativní. V dnešní zrychlené době, chtějí lidé všechno hned. Není čas čekat. Internet dal okamžitou spotřebu na dosah ruky každému na celém světě. […]
Čtěte více »

Proč dát na web anketu

Máte na stránkách anketu? Určitě jste se všimli, že portály jako například Novinky.cz nebo Sport.cz mají na konci článku anketu. Také jste se určitě všimli, že jsou v té anketě jednoduché otázky a ještě jednodušší odpovědi, na které lidé klikají. Často jste si asi řekli, proč tam vůbec tak slaboduchou anketu dávají. Odpověď je jasná […]
Čtěte více »

Optimalizace použitelnosti webu

Jak zjistíte nedostatky v použitelnosti? Jedním z nejdůležitějších důvodů, proč má váš hotel webové stránky je získávání hotelových hostů. Konverze je to, co způsobí, že si návštěvník vašich webových stránek udělá online rezervaci. O tom je zmínka již v našem článku „Účel webových stránek“. Aby si návštěvník rezervaci udělal, musí si stránky získat jeho důvěru […]
Čtěte více »

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Inspirace pro správu sociálních médií

Kde brát inspiraci pro správu sociálních sítí Marketingoví manažeři věnují hodně času udržení kontaktu s klienty na sociálních sítích. Záleží na tom, na jakou firmu, hotel nebo restauraci se díváme, ale v průměru správnou sociálních sítí stráví firma 10-20 hodin týdně. Jak udržet sledovanost profilu, aniž by vám došla inspirace? Kdo je cílové publikum, a proč aktivitu […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Storno, zrušení a zase storno

Jak snížit počet zrušených rezervací? Hotely neustále bojují s narůstajícím počtem zrušených rezervací pokojů, v posledních letech se zdá, že jich je stále více. Prodáváním volných kapacit na poslední chvíli se samozřejmě snižuje průměrná cena. Jak z toho ven? Proč v hotelu roste procento stornovaných rezervací? Počet lidí rezervujících online rok od roku stále roste. […]
Čtěte více »

Tipy pro prodejní strategie

Co byste měli vědět o prodejních strategiích Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní. […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com