vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Preference zákazníků

Co klienti upřednostňují? Nabízíte-li ubytovací a stravovací služby, pak je pro vás pochopení preference zákazníků velmi důležité. Pochopíte-li, co klient preferuje, pak můžete předvídat jeho představy a očekávání a tím maximalizovat jeho spokojenost s poskytovanou službou. Nejprve si tedy zjistěte, jaké skupiny lidí, se u vás nejčastěji ubytovávají a stravují. Co musíte o klientech zjistit? […]
Čtěte více »

Proč uveřejňovat PR články

Proč uveřejňovat PR články Hodnotu webových stránek (pagerank) určuje hodnotný obsah, neustálá aktualizace webu a návštěvnost. Pokud tedy průběžně na webových stránkách hotelu pracujete a aktualizujete veškeré informace, pak je potřeba pracovat také na zvyšování návštěvnosti. Návštěvnost se zvyšuje pomocí sociálních sítí, investic do placených kampaní ve vyhledávačích (PPC – Pay Per Click) a uveřejňováním […]
Čtěte více »

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Plán pro webové stránky

Jak vytvořit plán pro hotelový web Technologie se neustále mění a díky tomu web stárne. Musíte jej od začátku plánovat tak, aby mohl být snadno upravován a optimalizován, a aby byl co nejdéle hodnotný jak pro vás, tak pro vaše klienty i pro roboty. Časem zjistíte, že stránky padají z pozic, a že je pro […]
Čtěte více »

Funguje vám Social Media Marketing?

Jak je to se Social Media Marketingem? Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Fotografie pro sociální sítě

Jaké fotky na sociální sítě? Fotografie pro sociální sítě jsou jiné než fotografie pro webové stránky. Představte si, že nalákáte followery na krásné architektonické fotografie zobrazující romantickou atmosféru hotelu. Těch však nemáte tolik, takže za pár týdnů začnete přidávat fotky ze zákulisí hotelu vyfocené mobilním telefonem. Nebudou-li dostatečně kvalitní, tak se tím se připravíte o […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení