vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Jak zlepšit imunitu

Jak zvýšit svou odolnost Bojíte se koronaviru? Existují přírodní produkty, díky kterým posílíte svou imunitu a jejich užívání není ani trochu nepříjemné. Naopak. Vychutnáte si je a ještě zlepšíte své zdraví. Pravidla pro posílení imunity všichni známe: Pravidelný pohyb Dostatečný spánek Správná a vyvážená strava Pitný režim Vitamíny a minerály Relax Dodržujete správnou životosprávu, máte […]
Čtěte více »

Systémy Business Intelligence

Je Excel za zenitem? Systémy Business Intelligence (BI) shromažďují interní a externí obchodní data, která pak analyzují a pomáhají tak vedoucím pracovníkům učinit správná obchodní rozhodnutí. Pomocí těchto nástrojů se tvoří statistické sestavy a grafy, které ukazují nejen stávající stav obchodu, ale pomocí nich lze předpovídat vývojový trend. Na základě těchto předpovědí se dají vytvořit […]
Čtěte více »

Hotel v nouzovém stavu

Co můžeme dělat v nouzovém stavu? I přesto, že si mnohé hotelové společnosti myslí, že bude poptávka po ubytování obnovena ve druhé polovině roku 2020, je nutné si přiznat, že mnoho lidí se stále bude bát cestovat. Z tohoto důvodu se nám obsazenost nezvedne tak, jak bychom si přáli. Proto je třeba informovat prostřednictvím webových […]
Čtěte více »

Používáte Genius od Bookingu?

Vyplatí se Genius od Bookingu? Využíváte-li nástro Genius od Bookingu, pak byste měli vědět, že tyto slevy ze slev jsou viditelné také na všech affiliate programech Bookingu jako jsou například Priceline nebo Agoda. Navíc z těchto již slevněných cen platíte provizi. Měli byste tedy dobře zvážit, zda se vám používání Geniusu vyplatí. Ano. Booking je […]
Čtěte více »

Reklama na Facebooku

Jak propagovat příspěvek na Facebooku Výhodou reklamy na Facebooku je cílení na potenciální zákazníky v určitém období. Navíc nastavení reklamy na FB je uživatelsky jednoduché. Stačí klíčová slova obsahující název hotelu a lokalitu, akci a období, na které chcete cílit. Pak už stačí vytvořit organický příspěvek, který budete propagovat. Jak vytvořit reklamní příspěvek Obrázek a text musí […]
Čtěte více »

Proč lidé upřednostňují rezervační systémy

Proč lidé upřednostňují rezervaci přes rezervační systémy Všichni vymýšlíme strategie, jak zvýšit počet přímých rezervací. Optimalizujeme naše webové stránky, zlepšujeme jejich použitelnost, platíme í PPC. Přesto rezervací přes webové stránky není tolik, jako přes internetové rezervační systémy. Přesvědčení, že si turisté raději rezervují hotel přímo, a že zprostředkovatelé jako Booking.com, Expedia a další mají malou […]
Čtěte více »

SEO v roce 2020

SEO optimalizace v roce 2020 Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.   Na jaké složky SEO je třeba […]
Čtěte více »

E-mailing a mobilní telefony

Doručené e-maily v telefonu Zahraniční statistiky ukazují, že ve Velké Británii bylo v roce 2014 celkem 62% všech e-mailů otevřeno na mobilním zařízení a 21% na pracovní ploše počítače. V USA to bylo 48% z mobilních telefonů a 25% z plochy PC. Nyní, o pět let později je to více než 80%. Z tohoto důvodu […]
Čtěte více »

Proč se zaměřit na obsahový marketing

Proč dělat kvalitní obsahový marketing? Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových. Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé […]
Čtěte více »

Dosah příspěvků na Facebooku

Jak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku Dosah příspěvků na Facebooku je již tak minimální, že si člověk říká, zda se vyplatí trávit čas vytvářením stále nového obsahu. Firmy se již nyní spoléhají na placené příspěvky, u kterých je jistota, že je fanoušci zaznamenají, a že na ně zareagují. Tlačenice na hlavní stránce neustále roste, a […]
Čtěte více »

Older Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available