vše pro hotely a restaurace

Pouziti rezervacnich systemuProč lidé upřednostňují rezervaci přes rezervační systémy

Všichni vymýšlíme strategie, jak zvýšit počet přímých rezervací. Optimalizujeme naše webové stránky, zlepšujeme jejich použitelnost, platíme í PPC. Přesto rezervací přes webové stránky není tolik, jako přes internetové rezervační systémy.

Přesvědčení, že si turisté raději rezervují hotel přímo, a že zprostředkovatelé jako Booking.com, Expedia a další mají malou přidanou hodnotu pro zákazníka, je mylné. Samotná fakta a statistiky hovoří sami za sebe.

Co vede klienty k tomu, aby upřednostnili rezervační systém?

  1. Možnost porovnání ceny
  2. Personifikacefiltrování vybavení, služeb, lokality přesně podle individuálních požadavků
  3. Hodnocení hotelu klienty, kteří tam již ubytováni byli
  4. Přehlednost grafické šablony, která je optimalizována na základě analýz chování uživatelů
  5. Použitelnost webu – uživatelsky přívětivé rozhraní
  6. Důvěra prověřená miliony uživatelů na celém světě
  7. Věrnostní programy
  8. Slevy ze slev

V neposlední řadě je to také optimalizace pro vyhledávače. I když platíte tisíce korun za optimalizaci webových stránek, nikdy váš web nedosáhne ve vyhledávačích takové hodnoty a velikosti (a tím i viditelnosti), jako gigantický rezervační systém. Rezervační systémy jsou tak gigantické platformy, že je vyhledávače vždy posunou na přední pozice. Tam, kam se nedostanou nahoru přirozenou cestou, platí rezervační systémy za zviditelnění na lukrativní klíčová slova obrovské částky. 

Autor: Dana Petrunčíková Foto: ddpavumba




Související články:

Filtrování na rezervačních systémech, Jak na placené kampaně, Internetové rezervační systémy, Webové stránky hotelu, SEO hotelových stránek

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com