vše pro hotely a restaurace

Co není povinnost při správě sociálních médií?

Stále se píše o tom, co je nezbytně nutné při správě profilů na sociálních sítích. Není toho však mnoho napsáno o tom, co se dělat nemusí, aniž by to hotelu finančně uškodilo. Zde je souhrn toho, co je možné při správě online médií nehrotit a ušetřený čas věnovat efektivnějším činnostem anebo péči hotelové hosty.

Co tedy nemusíte dělat při správě online médií?

  • Nemusíte v příspěvcích mluvit jen o tom co se děje u vás. Zkuste v příspěvcích hovořit o tom, co u vás dělají hosté a zaměstnanci. V diskusích a v recenzích musíte vidět potřeby, které byste měli naplnit.
  • Nemusíte být na všech platformách. Zvolte jen ty, s největší návštěvností a zaměřte se na komunikaci, ze které máte největší užitek – vysoké konverze.
  • Nemusíte zahltit návštěvníky e-maily s nabídkami a informacemi. Vytvořte několik cílových skupin a e-mailingové kampaně upravujte podle toho, kterou skupinu chcete zrovna v danou chvíli oslovit.
  • Nemusíte na sociálních sítích uveřejňovat příspěvky za každou cenu. Uveřejněte jen ty nejzajímavější. 
  • Nemusíte zůstat v zajetých kolejích. Vymýšlejte stále něco nového.
  • Nemusíte používat fotografie o profesionálních fotografů.
  • Nemusíte vždy použít klíčové slovo v příspěvku. Na sociálních sítích jde o kreativitu.
  • Nemusíte zveřejňovat příspěvky několikrát denně.
  • Nemusíte psát dlouhé texty pro příspěvky. Stačí jedna věta, nebo jen heslo. Důležitější je v mnoha případech obrazový materiál.

Na sociálních sítích je cílem upoutat a třeba i pobavit, nikoliv spamovat.

Autor: Dana Petrunčíková, Foto: Stuart Miles




Související články:

Reklama na Facebooku, Dosah příspěvků na Facebooku, E-mailing stále funguje

Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com