vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Komunikační dovednosti - prezentace

Efektivní prezentace Při prezentaci je potřeba zejména kvalitní projev a stejně jako u projevu platí – čím lepší příprava, tím lepší prezentace. Nejprve je potřeba si stanovit, co chceme publiku sdělit a co chceme, aby si posluchači odnesli. Kvalitní úvod je základ. Musíte zapůsobit. Je potřeba si uvědomit, že prezentace začíná ve chvíli, kdy se […]
Čtěte více »

Melancholik

Povahový rys – melancholik Proč si dát pozor na melancholiky v pracovním kolektivu? Je vůbec dobré jej zaměstnat? Melancholik – kladné stránky • Už v dětství se jeví jako hluboký myslitel • Nenáročný, tichý, má rád samotu • Vyznává pevný řád • Oceňuje krásu a inteligenci • Předvídá potíže ještě dřív než vzniknou • Je […]
Čtěte více »

Cholerik

Vecny kritikPovahový rys – cholerik Proč zaměstnat cholerika? Může to mít vůbec nějaké výhody? Podívejte se na kladné a záporné stránky. Určitě nakonec zjistíte, že je lepší, když cholerik u vás v hotelu pracuje, než když tam bydlí. V obou případech je lepší, když je to silná osobnost a nikoliv psychicky labilní jedinec. Kladné stránky • […]
Čtěte více »

Sangvinik

Povahový rys – sangvinik Proč zaměstnat sangvinika a co od něj můžete očekávat?  Sangvinik – kladné stránky • miluje společnost • dokáže proměnit každou práci v legraci • dokáže své zážitky zajímavě a poutavě vyprávět • vstřícný • zvědavý • veselý • otevřený • ochotný • dokáže si hrát se vším, co je při ruce […]
Čtěte více »

Flegmatik

Povahový rys – flegmatik Flegmatik – kladné stránky • je spokojený všude, kam ho strčíte • má rád přátele, ale je spokojený i o samotě • snadno se přizpůsobuje • je cílevědomý • mezi ostatními představuje tlumenou osobnost • dobře odolává tlakům • ke všemu přistupuje klidně,věci řeší postupně • zachovává si klid, chladnokrevnost a […]
Čtěte více »

Zaučení nových zaměstnanců

Nepodceňujte zaučení nových zaměstnanců V dnešní době se zaškolení nových zaměstnanců nevěnuje příliš mnoho pozornosti. Většinou mají jeden až dva dny na to, aby se naučili hlavní funkce hotelového systému. Pak jsou hozeni do vody a musí plavat. Zaškolení stojí majitele hotelů čas i peníze a jenom v těch největších hotelech si uvědomují, že čím […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Jste připraveni na vedoucí pozici?

Zvládnete vedení lidí? Někdy, bez ohledu na to, jak moc to chceme, prostě nejsme připraveni. O vedení lidí to platí více, než v jakékoliv jiné situaci. Jedna z přirozených lidských potřeb je potřeba uznání a úcty. Uspokojení této potřeby lidé vidí ve vedoucí pozici. Touží po ní také proto, že s sebou přináší vysoký plat […]
Čtěte více »

Fungující vztahy

Jak na fungující vztah? Proč jsou pro nás důležité dobré a fungující vztahy? Aby byla uspokojena naše potřeba lásky a sounáležitosti viz pyramida potřeb.  Když bude uspokojena tato potřeba, bude to mít kladný vliv i na naše vztahy na pracovišti, ať už s kolegy nebo hotelovými klienty. Koučové osobních vztahů nám tedy neustále radí, jak vztah […]
Čtěte více »

Jak být spokojený

Spokojenost v práci i ve vztahu Jak už bylo mnohokrát řečeno práce v hotelu a v gastronomii a ve službách obecně je velmi psychicky náročná. Abychom mohli čelit tlaku ze strany klientů a nadřízených, musíme se v prvé řadě dobře cítit – musíme být spokojeni. Spokojeni se cítíme, když jsou uspokojeny naše potřeby. Ty už […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com