vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Jak být dobrým obchodníkem

Každý zaměstnanec hotelu prodává V hotelnictví a gastronomii jde především o prodej služeb. V tak velké konkurenci se hotely snaží maximalizovat tržby, aby pokryly náklady a současně si udrželi úroveň a spokojené a stálé klienty. Každý zaměstnanec tedy musí být dobrým obchodníkem a nejde pouze o pracovníky obchodních oddělení, ale také o pracovníky recepce, concierge, […]
Čtěte více »

Co dělat po škole

Jak zjistíte, co byste chtěli dělat? Řada studentů nejen hotelových škol nemá ještě ani před koncem studia představu, co by chtěli v životě dělat. Když mi některá brigádnice řekne, že si práci na recepci zkusila a teď se poohlíží po něčem jiném, tak se ptám, co by ráda dělala? Po čem se poohlíží? Odpovědí je […]
Čtěte více »

Jak získat sebedůvěru

Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]
Čtěte více »

Technologie a trendy v HR

Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Závod s konkurencí

Jak předběhnout konkurenci? V hotelnictví je konkurence obrovská to všichni víme. V poslední době se hotely snaží alespoň nějak odlišit a nabízet služby, které jiný hotel neposkytuje. Co si budeme namlouvat, každý hotel, který má prostory a finanční možnosti už dnes nabízí to, co lidé nejvíce během pobytu žádají – salonky, fitness a wellness centrum, garáž, […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Manažerská autorita

Autorita a vedoucí pracovníci Přirozená autorita je založena na dobrých zkušenostech a přesvědčivosti, zatímco formální autorita je vůdčí společenské postavení nějaké osoby, která je rozhodováním pověřena. Formální autorita však nezaručuje, že ji budou podřízení respektovat a její nařízení poslouchat a vykonávat. Pokud nerespektovaná autorita vydá závazný příkaz, dochází obvykle k tomu, že podřízení příkaz nevykonají […]
Čtěte více »

Koučink je manažerská dovednost

Každý manažer musí ovládat koučovací mentody Myslíte, že v hotelech a restauracích, kde jsou přesně stanovené standardy, není potřeba rozpoznat potenciál zaměstnanců? Že nařízení a kontrola plnění úkolů stačí? Pak se také podívejte, jakou máte v hotelu fluktuaci. Všichni víme, že v našem oboru je fluktuace podstatně vyšší, než v jakémkoliv jiném. Proč by měl být […]
Čtěte více »

Techniky rozhodování

Metody a techniky rozhodování Při rozhodování se využívají různé techniky jako jsou analýza, indukce a dedukce. Indukce vychází ze současných vědomostí a z těch se odvozuje tempo a směr vývoje, předvídá se buď pomocí shodnosti (předpokládáme, že situace přetrvává beze změny delší časové období) nebo pomocí extrapolace (předpokládáme změny, ale ustálený vývojový trend), dedukce nevychází […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com