vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Vyjednávací schopnosti

Jak zlepšit vyjednávací schopnosti Vyjednávání je v hotelu i v restauraci na denní bázi. Vyjednáváme s klienty, partnery, kolegy, nadřízenými i podřízenými. Všechna tato jednání jsou rozhodující nejen pro správné fungování podniku. Při tak velké konkurenci, jaká v hotelnictví je, nemůže nikdo čekat, že všechno půjde hladce bez vyjednání dobrých podmínek. Bez ohledu na typ […]
Čtěte více »

Umění naslouchat

Komunikační dovednosti – umění naslouchat Jednou z nedůležitějších komunikačních dovedností je umění naslouchat, a každý dobrý manažer tuto dovednost ovládá. Není totiž snadné přesně porozumět tomu, co nám druhá osoba sděluje. Dobrý posluchač díky své emoční inteligenci zaznamená nejen problém, ale také náladu, situaci, emoce a potřeby člověk, který danou skutečnost sděluje. Posluchač se všímá, zda […]
Čtěte více »

Jste nadšeni svou prací?

Angažujete se v práci s nadšením? Angažovanost se dá definovat jako nadšené zapojení. Kolik z vás se každý den zapojuje do práce s nadšením? Práce v hotelnictví je zejména v sezóně velmi vyčerpávají. I když nás baví sebe víc a ráno jdeme do práce s nadšením, večer chodíme domů vyčerpáni, bez nálady a bez energie. […]
Čtěte více »

Umíte klást otázky?

Komunikační dovednosti: formulování otázek Podle J.W. Vander Zandena je komunikace proces, jímž lidé předávají informaci, ideje, postoje a emoce jiným lidem. Latinské slovo communicare znamená „činit něco společným“ jinými slovy něco sdílet. Čím lépe dokážeme s ostatními komunikovat, tím snáze se domluvíme. Schopnost domluvit se, je klíčem úspěchu ve všech oborech.  Co je základem komunikace? […]
Čtěte více »

Komunikační dovednosti - Zpětná vazba

Zpětná vazba = zdroj informací Wikipedie říká, že zpětná vazba je proces v komunikaci, při kterém příjemce sdělení shromažďuje informace a následně je vyhodnotí. Jedná se v podstatě o výměnu informací. Dělí se na vstupy a výstupy. Příjemce informace by měl získat konkrétní komentář a odpovídající závěry, protože zpětná vazba je užitečná pouze v případě, […]
Čtěte více »

Jste neustále unaveni

Co dělat, když se cítíte neustále unaveni Práce ve službách, v hotelech a restauracích je vyčerpávají. Pokud však únava nekončí ani o dovolené nebo po sezóně a když nepomáhají žádné relaxační procedury, pak vaše únava může mít hlubší příčinu. Co je nejčastější příčinou únavy? Nedostatek spánku. Pro dobrou funkci mozku potřebuje dospělí člověk spát 7 […]
Čtěte více »

Co si musíte ujasnit než začnete hledat novou práci

Určitě chcete změnit práci? Máte pocit, že na současné pozici nejste spokojeni, a že potřebujete změnu? Jste si opravdu jisti? Každý máme občas pocit, že na současné pozici stagnujeme, že se už víc nenaučíme a práce je pro nás rutinou. Jakou práci ale hledat, abychom se časem nedostali do stejné situace? Někdy chceme změnu, protože […]
Čtěte více »

Umíte říkat NE ?

Umění říkat „ne“ Jste zodpovědní, nápomocní a slušní lidé? Pak určitě postupně zjišťujete, že se vám množí žádosti o pomoc nejen od kolegů, ale také od příbuzných, přátel a známých. Předpokládejme, že práci chcete odvádět na 100%, takže se nepotřebujete učit říkat ne v pracovní době. Pokud však neříkáte ne, ani svými příbuzným, přátelům, známým […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení