vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Řešení nejednoznačných situací

Jednoznačné a nejednoznačné situace S identifikací a řešením jednoznačného problému se setkáváme v hotelech a restauracích dnes a denně. Jak si ale poradit v situaci, kdy problém jednoznačný není, kdy máme pouze omezené informace a chybí jasně definovaná skutečnost. V podstatě jde o situaci, kdy nevíme, na čem jsme a jaký bude výsledek našeho počínání. […]
Čtěte více »

SEO v roce 2020

SEO optimalizace v roce 2020 Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.   Na jaké složky SEO je třeba […]
Čtěte více »

Manažerská rozhodnutí

Rozhodovací schopnosti manažerů Manažerská rozhodnutí jsou taková, která musí člověk učinit v určitou chvíli, ale zpravidla až budoucnost ukáže, zda to bylo rozhodnutí správné či nikoliv. Udělat to správné rozhodnutí není často vůbec snadné zejména ve chvíli, kdy člověk volí z více variant, nebo kdy rozhoduje pod tlakem vnějších okolností. Celá řada lidí nedokáže rozhodnutí […]
Čtěte více »

Zaučení nových zaměstnanců

Nepodceňujte zaučení nových zaměstnanců V dnešní době se zaškolení nových zaměstnanců nevěnuje příliš mnoho pozornosti. Většinou mají jeden až dva dny na to, aby se naučili hlavní funkce hotelového systému. Pak jsou hozeni do vody a musí plavat. Zaškolení stojí majitele hotelů čas i peníze a jenom v těch největších hotelech si uvědomují, že čím […]
Čtěte více »

Komunikační dovednosti - prezentace

Efektivní prezentace Při prezentaci je potřeba zejména kvalitní projev a stejně jako u projevu platí – čím lepší příprava, tím lepší prezentace. Nejprve je potřeba si stanovit, co chceme publiku sdělit a co chceme, aby si posluchači odnesli. Kvalitní úvod je základ. Musíte zapůsobit. Je potřeba si uvědomit, že prezentace začíná ve chvíli, kdy se […]
Čtěte více »

Melancholik

Povahový rys – melancholik Proč si dát pozor na melancholiky v pracovním kolektivu? Je vůbec dobré jej zaměstnat? Melancholik – kladné stránky • Už v dětství se jeví jako hluboký myslitel • Nenáročný, tichý, má rád samotu • Vyznává pevný řád • Oceňuje krásu a inteligenci • Předvídá potíže ještě dřív než vzniknou • Je […]
Čtěte více »

Cholerik

Vecny kritikPovahový rys – cholerik Proč zaměstnat cholerika? Může to mít vůbec nějaké výhody? Podívejte se na kladné a záporné stránky. Určitě nakonec zjistíte, že je lepší, když cholerik u vás v hotelu pracuje, než když tam bydlí. V obou případech je lepší, když je to silná osobnost a nikoliv psychicky labilní jedinec. Kladné stránky • […]
Čtěte více »

Sangvinik

Povahový rys – sangvinik Proč zaměstnat sangvinika a co od něj můžete očekávat?  Sangvinik – kladné stránky • miluje společnost • dokáže proměnit každou práci v legraci • dokáže své zážitky zajímavě a poutavě vyprávět • vstřícný • zvědavý • veselý • otevřený • ochotný • dokáže si hrát se vším, co je při ruce […]
Čtěte více »

Flegmatik

Povahový rys – flegmatik Flegmatik – kladné stránky • je spokojený všude, kam ho strčíte • má rád přátele, ale je spokojený i o samotě • snadno se přizpůsobuje • je cílevědomý • mezi ostatními představuje tlumenou osobnost • dobře odolává tlakům • ke všemu přistupuje klidně,věci řeší postupně • zachovává si klid, chladnokrevnost a […]
Čtěte více »

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com