vše pro hotely a restaurace

Cílem Revenue Manažera je prodat správný produkt a službu, tomu správnému klientovi, ve správný čas a za tu nejoptimálnější cenu. Magazín Hotely Hotelům poskytuje rady a tipy v oblasti Revenue Managementu.

GuestJoy

Posuňte svůj hotel na vyšší úroveň! Chtěli byste vidět prudký nárůst pozitivních recenzí a získat všechny příjmy, které vám doteď unikaly?  Na platformě GuestJoy si můžete během dvou kliknutí prohlédnout své recenze na Booking.com, Expedia, Google a Trip Advisor, prodávat své služby a produkty. Protože je GuestJoy oficiálním partnerem společnosti TripAdvisor, zveřejňuje všechny pozitivní zpětné […]
Čtěte více »

Storno, zrušení a zase storno

Jak snížit počet zrušených rezervací? Hotely neustále bojují s narůstajícím počtem zrušených rezervací pokojů, v posledních letech se zdá, že jich je stále více. Prodáváním volných kapacit na poslední chvíli se samozřejmě snižuje průměrná cena. Jak z toho ven? Proč v hotelu roste procento stornovaných rezervací? Počet lidí rezervujících online rok od roku stále roste. […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Online Marketing se rozdělil

Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Co nesmí chybět na webových stránkách

Na co při aktualizaci stránek nezapomínat? Webové stránky hotelu jsou jeho internetovou vizitkou a prodejním nástrojem. Proto je nezbytně nutné stránky neustále renovovat a aktualizovat, aby odpovídaly nejen módním trendům, ale i požadavkům uživatelů, ať už se jedná o zaměstnance hotelu, zákazníky nebo roboty vyhledávačů. Pro snadnou správu webu volte kvalitní systém jako například wordpress, […]
Čtěte více »

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com