vše pro hotely a restaurace

Jak zlepšit správu firemních profilů

Sociální média se stala nezbytným nástrojem pro budování povědomí o hotelu a restauraci a pro komunikaci a udržení dobrých vztahů se zákazníky. Odhaduje se, že v následujících třech letech stoupne interakce na sociálních sítích mezi kupujícím a prodávajícím až o 85%.

Abychom se připravili na zvýšení prodeje přes profily na sociálních sítích, musíme již nyní přemýšlet, jak si vybudovat dostatečně velkou základnu fanoušků, ze kterých uděláme loajální vracející se hosty.

Sociální sítě, na kterých uživatelé sdílí své názory, slouží dalším uživatelům k tomu, aby si vytvořili vlastní názor na službu a podle toho se rozhodli k nákupu – v našem případě k rezervaci pokoje nebo stolu v restauraci. Stále důležitějším se tedy stává real time marketing. Kvalitní a pravdivé aktuální informace vám pomohou získat si a upevnit důvěru vašich klientů.

Jaké informace uživatelům sociálních sítí podávat?

  • Jakou hodnotu svým zákazníkům poskytujete
  • Vyzdvihujte a maximálně zviditelňujte pozitivní recenze od vašich hostů
  • Jak vámi poskytované služby uspokojují potřeby vašich hostů
  • Jaké konkrétní služby poskytujete klientům z různých segmentů

Ukažte kvality svého hotelu a restaurace úspěchy v oboru, ale uvědomte si, že potencionálního hosta zajímá více to, čeho jste dosáhli pro uspokojení hostů než to, čeho jste dosáhli ve svůj vlastní prospěch. Jinými slovy pozitivní recenze od hostů jsou hodnotnější než výhra v soutěži typu Hotel roku nebo Firma roku.

Jak ještě vylepšit profily na sociálních sítích?

  • Zcela vyplěný profil je viditelnější. Má vyšší hodnotu a tak se zobrazuje nad neúplnými profily.
  • Krátké texty jsou dobré, ale obrázek je za tisíc slov, video za milion.
  • Nepřikrášlujte fotografie. Host stejně nakonec uvidí, jak to u vás v reálu vypadá.
  • Vložte kontakt, adresu webových stránek nebo rezervační tlačítko.

Informace ve svých profilech upravujte podle toho, jakým uživatelům, které sociální sítě je poskytujete, aby byla ve výsledku správa všech profilů co nejúčinnější. Pokud nestíháte spravovat profily na všech velkých sociálních sítích, vyberte si jen ty, ze kterých máte nejvyšší ohlasy. Čas vám také ušetří nástroje, díky kterým můžete spravovat a analyzovat více profilů současně jako například Salesforce.com, Sugarcrm.com nebo Leadsift.com.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Kvalitní obsahový marketing, Proč se zaměřit na obsahový marketing, Jak na obsahový marketingInbound marketing, Účel webových stránekJak psát texty pro web, Tipy pro psaní textů

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available