vše pro hotely a restaurace

Vyplatí se Genius od Bookingu?

Využíváte-li nástro Genius od Bookingu, pak byste měli vědět, že tyto slevy ze slev jsou viditelné také na všech affiliate programech Bookingu jako jsou například Priceline nebo Agoda. Navíc z těchto již slevněných cen platíte provizi. Měli byste tedy dobře zvážit, zda se vám používání Geniusu vyplatí.

Ano. Booking je největší a prodává 24 hodin denně, 7 dní v týdnu všude na planetě. Nabízí nám celou řadu propagačních, prodejních i statistických nástrojů. Ne všechny jsme však povinni používat. Zejména ve chvíli, kdy se nám již finančně nevyplatí.

Většina hotelů byla do tohoto programu přihlášena automaticky. Pokud jste tedy postupem času zjistili, že tento nástroj neúnosně snižuje vaše ceny nebo v případě rezervací přes mobilní zařízení zvyšuje provize, pak se můžete odhlásit. Klikněte na Analytics – Genius Report – Správa vašeho publika. Přejděte do dolní části stránky a klikněte na – Získáváte přístup k širšímu publiku – a pak se odhlaste.

Na co Booking používá vaše provize?

Od chvíle, co Google oznámil, že bude tlačit Google Travel do popředí vyhledávače, používá Booking peníze z provizí jako bonus pro motivaci cestovatelů, aby si upevnili loajalitu svých klientů. To je to, za co platíme. Na původní nápad financování PPC kampaní už toho z provizí moc nezbývá. Booking chce maximálně vydělat, tomu by každý podnikatel rozumí, ale nemusí to být na úkor svých partnerů.

Když nás Booking.com „naverboval“ do tohoto programu a my jsme zjistili, že dáváme slevu ze slevy, tak jsme pojali podezření, že to není férová hra. Nyní se to potvrdilo. My poskytujeme služby a zkušenosti. My jsme ti, kteří neustále zlepšují své služby, aby měl hotel co nejlepší hodnocení. Proto si musíme dobře spočítat, jaké prodejní a propagační nástroje se nám ještě vyplatí, a které už nikoliv.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: logo Booking Genius



Související články:

Genius od Bookingu, Extranet Bookingu, Booking Now

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com