vše pro hotely a restaurace

Nejlepsi obsahovy marketingProč dělat kvalitní obsahový marketing?

Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových.

Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé klienty, nikoliv pouze pro náhodné návštěvníky.

Na co se zaměřit?

Při vytváření webové strategie se zaměřte na zvýšení doby, kterou čtenář na stránce stráví. Čím více času bude stránkám a informacím na nich uvedených stráví, tím se zvyšuje pravděpodobnost konverze. Když udržíte návštěvníka na stránce co nejdéle, je velká šance, že se z něho stane váš hotelový host. Zvýšení konverzního poměru stránek je jejich hlavním účelem.

Pište články na pokračování. Ideální je to v době, kdy některé hotelové pokoje renovujete. Informujte hosty od začátku, přes jednotlivé práce až ke konečnému výsledku. Vše doložte fotografiemi. Pokud nechcete psát dlouhé články, pak natáčejte videa a vkládejte je do článků.

Více aktuálních článků, videí a informací, vám pomůže zvýšit viditelnost. Roboti vyhledávačů mají rádi, když jsou stránky neustále aktualizovány. Ty pak posouvají do viditelných pozic.

Informace ve starých článcích aktualizujte nebo články archivujte.

Vytvořte si plán vydávání aktuálních informací o tom, co se děje ve vašem hotelu. Odkaz na aktuální článek ihned sdílejte na sociálních sítích (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram i Tripadvisor) formou zajímavého příspěvku. Nezapomeňte, že příspěvek zvýší svůj dosah a viditelnost, pokud je samotný text příspěvku zajímavý.

Uvědomte si, že obsahový marketing a social media marketing jsou hlavní pilíře inbound marketingu.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Inbound marketing, Účel webových stránekKvalitní obsahový marketing, Jak psát texty pro web, Tipy pro psaní textůHotelový marketingMarketing v praxi, Web jako nástroj marketingu, Použitelnost webových stránekE-mailing,Přednášky o internetovém marketingu, Přednášky o content marketingu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení