vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Úspěšný obsahový marketing

Klíč k úspěšnému obsahovému marketingu Cílem obsahového marketingu je přilákat klienty. Proto musíte vytvořit tak zajímavý text o svých službách, aby si jej klient přečetl a řekl si: „Ano. V tomto hotelu chci relaxovat.“ Abyste takové texty psali, pak musíte přestat přemýšlet jako obchodník, který chce prodat ubytovací služby. Budete-li o hotelu, restauraci a službách […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Preference zákazníků

Co klienti upřednostňují? Nabízíte-li ubytovací a stravovací služby, pak je pro vás pochopení preference zákazníků velmi důležité. Pochopíte-li, co klient preferuje, pak můžete předvídat jeho představy a očekávání a tím maximalizovat jeho spokojenost s poskytovanou službou. Nejprve si tedy zjistěte, jaké skupiny lidí, se u vás nejčastěji ubytovávají a stravují. Co musíte o klientech zjistit? […]
Čtěte více »

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Funguje vám Social Media Marketing?

Jak je to se Social Media Marketingem? Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení