vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.

Manažerem se člověk nerodí

Jak se stát vůdčí osobností K tomu, aby se člověk stal dobrým manažerem a později třeba i ředitelem hotelu je potřeba získat potřebné dovednosti. Na počátku kariéry je třeba získat potřebné vzdělání a osvojit si správné pracovní návyky. Všechny lidské bytosti mají přirozenou schopnost vést, musí však mít v mládí štěstí na dobré učitele a […]
Čtěte více »

SEO v roce 2020

SEO optimalizace v roce 2020 Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.   Na jaké složky SEO je třeba […]
Čtěte více »

Vánoční tabule

Štědrovečerní tabule Statistiky poslední doby ukazují, že se řada lidí obejde bez předvánočního shonu. Mnoho lidí cestuje před vánoci do jiných zemí, aby poznali i jiné vánoční zvyky. Stejně tak jezdí, už řadu let, mnoho turistů k nám, aby prošli vánoční trhy na Staroměstském náměstí, ochutnali svařené víno a punč, vánočního kapra, bramborový salát a […]
Čtěte více »

Manažerská rozhodnutí

Rozhodovací schopnosti manažerů Manažerská rozhodnutí jsou taková, která musí člověk učinit v určitou chvíli, ale zpravidla až budoucnost ukáže, zda to bylo rozhodnutí správné či nikoliv. Udělat to správné rozhodnutí není často vůbec snadné zejména ve chvíli, kdy člověk volí z více variant, nebo kdy rozhoduje pod tlakem vnějších okolností. Celá řada lidí nedokáže rozhodnutí […]
Čtěte více »

Proč se zaměřit na obsahový marketing

Proč dělat kvalitní obsahový marketing? Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových. Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé […]
Čtěte více »

Systémy Business Intelligence

Je Excel za zenitem? Systémy Business Intelligence (BI) shromažďují interní a externí obchodní data, která pak analyzují a pomáhají tak vedoucím pracovníkům učinit správná obchodní rozhodnutí. Pomocí těchto nástrojů se tvoří statistické sestavy a grafy, které ukazují nejen stávající stav obchodu, ale pomocí nich lze předpovídat vývojový trend. Na základě těchto předpovědí se dají vytvořit […]
Čtěte více »

Profesní koučink

Využíváte služeb profesionálních školitelů a koučů? Skoro každý hotel již využil nebo využívá trenérů, koučů a školitelů pro školení svých zaměstnanců v běžných měkkých dovednostech profesionální obsluha komunikace se zákazníkem telefonická konverzace jak zvládat stres v sezóně Při zavádění změn a pro dosažení efektivity procesů a lepších výsledků už je potřeba oslovit velmi kvalitního kouče. […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com