vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům přináší nové trendy ve vybavení hotelů a restaurací a jejich zařízení.

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Funguje vám Social Media Marketing?

Jak je to se Social Media Marketingem? Celá řada hotelů a firem neví jak správně pracovat s profily na sociálních sítích. Neumí analyzovat výsledky a tak mají pocit, že to nefunguje. Nechtějí investovat do specialisty, který by jim profily spravoval, protože ze sociálních sítí nemají prokazatelný zisk. Přitom právě specialista by jim profily správně optimalizoval, […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

Kvalitní fotografie hotelových pokojů

Jak získat kvalitní fotografie? Nafocení celého hotelu je finančně náročné. Mnoho hotelů proto volí focení po částech nebo dofocení jen renovovaných prostor. Pokud se nechystáte hotel přefotit celý, pak je možné to fotit jej postupně. S fotografem dohodnete focení určitých částí. Důležité je však, aby se držel stejného stylu jako fotograf předchozí. Kvalitní fotografie jsou investice, […]
Čtěte více »

Jak vybrat kvalitního fotografa

Jak na výběr fotografa? Vybrat správného fotografa pro hotel není snadný úkol. Všichni víme, že fotografie je důležitým prodejním nástrojem. Prostřednictvím fotografie prodáváme hotel nejen na webových stránkách, na rezervačních systémech, ale zákazníkům partnerských cestovních kanceláří. Proto musí být fotografie velmi kvalitní. Investice do fotografií je základem celkové prezentace ubytovacího zařízení a restaurace. Fotografie je […]
Čtěte více »

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

SEO živé nebo mrtvé?

Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO praktik […]
Čtěte více »

Zaměstnanecké benefity

Zaměstnanecké výhody, neboli benefity Na rozdíl od mezd a platů nebývají benefity obvykle vázány na výkon pracovníka. Někdy se však při jejich poskytování přihlíží k funkci, k postavení pracovníka v hotelu, k době zaměstnání a zásluhám. Důležitým faktorem při rozhodování vedení o poskytování zaměstnaneckých výhod je otázka, do jaké míry umožnit volitelnost a přizpůsobivost benefitů […]
Čtěte více »

Změny ve vývoji sociálních médiích

Nestíháte sledovat trendy v sociálních médiích? Je to rok, co se zabil parašutista, který vysílal na sociální síti svou smrt v přímém přenosu. Je velmi pravděpodobné, že neměl v úmyslu se zabít, v každém případě to nebyl první případ. Díky novým technologiím a zvyšujícímu se počtu jejich uživatelů, nebyl ani poslední, což potvrdily dvě slečny […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení