vše pro hotely a restaurace

SEO optimalizace v roce 2020

Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.
 

Na jaké složky SEO je třeba se zaměřit v roce 2020?

  • Klíčová slova, klíčová slovní spojení, fráze a unikátní témata.
  • Optimalizace použitelnosti webu.
  • Návštěvnost z organického vyhledávání.
  • Konverzní poměr.
  • Technické SEO.
Správnou optimalizací stránky, budováním kvalitního obsahu, získáváním návštěvnosti maximalizujeme konverzní poměr stránek. Zejména posledních pár let se klade velký důraz na to, aby jedna stránka byla optimalizovaná na jedno téma – klíčové slovní spojení, aby byl obsah kvalitní, jedinečný a zajímavý.
 
Obecně platí, že vysoce kvalitní obsah je takový, který návštěvníkovi poskytne informace, které hledá, udrží jej na webu až do chvíle, kdy vykoná konverzi. To je ideální stav. Ve skutečnosti návštěvník porovná vaši nabídku s nabídkou konkurence.
 
Analýza konkurence vám pomůže zjistit, co je třeba udělat, aby se zákazník rozhodl pro váš hotel nebo produkt a udělal si rezervaci (konverzi) na vašem webu a ne na konkurenčním.
 

Na jaké otázky odpoví SEO Analýza konkurence?

  • Na jaká klíčová slova konkurent cílí?
  • Jak se konkurent prezentuje?
  • Jak je na internetu hodnocen?
  • Jaké nejdůležitější informace jsou na jeho stránce nebo profilu?
  • Jaké nabízí služby nebo balíčky služeb?
  • Jaké má akční nabídky?
  • Jak často zveřejňuje akční nabídky?
  • Jaká je použitelnost konkurenčního webu?
  • Jak jednoduché je na konkurenčním webu nakoupit?
Veškeré poznatky a zlepšení je pak nutné zakomponovat do vlastních webových stránek. Výsledek nemusí být okamžitý. Roboti vyhledávačů musí nejprve aktualizované stránky naindexovat a „ohodnotit“. Navíc Google neustále provádí změny svých algoritmů. Rozhodně je však dobré držet se dlouhodobé strategie založené na budování kvality zejména pro lidi než pro roboty vyhledávačů.
 
Primárním zdrojem informací pro váš web je tedy vaše konkurence. Sekundárním zdroje pak váš klient. Analýza použitelnosti webu pak odhalí skryté vady, které je třeba opravit a webové stránky vylepšit.
 
Výše uvedené platí pro optimalizaci, která je na webu viditelná pro uživatele, protože co se líbí návštěvníkům stránek, tak se „líbí“ i robotům vyhledávačů. Pro ty je však třeba toho udělat mnohem více.

Technické SEO

Technické SEO je zaměřeno na indexování stránek ve vyhledávačích. Zahrnuje:
 
  • Robots.txt.
  • Optimalizaci architektury webu.
  • Optimalizaci struktury webu, URL, kanonické URL.
  • Analýza a oprava chybových stránek.
  • Metadata.
  • Linkbuilding.
  • Analýza serveru pro kritické body, které mohou mít vliv na výkon SERP.
  • Implementace SSL pro zabezpečené webové stránky.
  • Metriky rychlosti načítání stránky (TTFB) spolu s jednotlivými prvky SEO, které zvyšují rychlost stránky.
  • Kompatibilita mezi prohlížeči.
  • Optimalizace kódu (včetně aspektů W3C, jako je ověření, usnadnění přístupu atd.
  • Vícejazyčné implementace.
  • Vnitřní navigace.
  • Velikost obrázků, alternativní texty.
  • Názvy souborů obrázku.
Nezapomeňte, je důležité webové stránky optimalizovat jak pro lidi, tak i pro roboty vyhledávačů.
 



Související články:
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com