vše pro hotely a restaurace

Kvalitni obsahovy marketingProč je důležitý obsahový marketing?

Obsahový (kontent) marketing je fantastický marketingový prostředek pro budování důvěry. Jsme schopni vytvořit webové stránky a různé aplikace, které v konečném důsledku vytvářejí hodnotu a užitečnost pro klienty způsobem, který jde ruku v ruce s plněním hotelového plánu. Kvalitní obsah vzbudí důvěru v člověku, který se nakonec stane naším platícím hostem.

Abychom návštěvníka webových stránek hotelu konvertovali na zákazníka, nesmíme zapomenout na přehlednost a barevné ladění hotelové webové stránky. Efektivně využívejte vnitřní navigaci, vyskakovací okna pro upoutání pozornosti na speciální nabídku nebo akci.

Jak důležité je SEO?

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) bude vždy důležitá. Po tom co Google zrevidoval své algoritmy, klade se důraz na uživatelsky hodnotný text a obsah, nikoliv hustotu klíčových slov. Někdo si myslí, že na SEO už nezáleží, ale to je omyl. Stále je potřeba znát principy SEO, aby stránky byly ve vyhledávačích viditelné.

Pomohou sociální média?

Určitě. Sociální média sice již není masová záležitost, protože on-line komunity jsou stále menší, přesto má tento koncept, budoucnost. Zejména jako nástroje PR, nebo při udržování dobrých vztahů s uživateli a hotelovými hosty pomocí věrnostních programů. Správa sociálních sítí je nezbytně nutná.

Měřte klíčové ukazatele. Z Google Analytics i ze statistik na sociálních sítích získáte hodnotné informace. Stejně tak důležité je sledování hodnocení hotelu hotelovými hosty.

Proč je nutné pochopit chování zákazníků?

Vše výše uvedené vám pomůže pochopit chování zákazníků na hotelovém webu. Pochopení jejich chování je zásadní složkou v každé úspěšné marketingové strategii. Musíme pochopit, kdo naši zákazníci a fanoušci jsou, jaké hotelové služby vyžadují a co od hotelu očekávají.

Pochopení chování hotelových hostů nám pomůže přizpůsobit naše služby většině našich zákazníků a tím zvýšit tržby. Pokud klient z hotelového webu a z informací na sociálních sítích dobře pochopí, co může od hotelu čekat, nevysní si něco, co se nakonec nebude shodovat s jeho představami. Uspokojením jeho potřeb se tak předejde negativnímu hodnocení z jeho strany.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Přednášky o content marketinguSociální média jako nástroje PR, SEO živé nebo mrtvé, Inspirace pro správu sociálních sítí, Uživatelé sociálních sítíHotelové internetové stránkySEO hotelových stránekJak psát texty pro hotelový web, Kvalitní SEO hotelových stránek, Webové stánky hoteluHotelový marketingNepodceňujte optimalizaci, Inbound marketing

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení