vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky v oblasti vybavení a zařízení hotelů, penzionů a dalších ubytovacích zařízení.

Velikonoční dekorace

Velikonoční výzdoba hotelu Pro hotely jsou Velikonoce hlavně svátkem jara. Po odstranění vánoční výzdoby je to první významné zdobení hotelových prostor, které je rozjasní a rozzáří. Využívají se jarní květiny, malovaná vajíčka, figurky kuřátek, zajíčků a nesmí chybět ani beránek. Celá řada hotelů a penzionů se nebrání ani umístění živých králíčků do ohrádky v hale […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Excel snadno a rychle

Každý hotel má svůj Excel Microsoft Office se za roky své existence stal pro mnohé hotely, penziony a restaurace nepostradatelný společníkem. Všichni jej používáme dnes a denně a prakticky si bez něj nedokážeme představit pracovní den. Nejdůležitější je pro nás Outlook a zejména Excel. Všechny tabulky, statistické a cenové přehledy, forecasty, analýzy klíčových slov pro […]
Čtěte více »

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Revoluční řešení pro platby od Mevrisu

Virtuální platební terminál v systému Better Hotel Na virtuálním platebním terminále bezpečněji a jednodušeji ověříte platební karty hostů, předautorizujete platby a stáhnete zálohy a finální platby za pobyt. S napojením na virtuální platební terminál posunete celý proces o úroveň výše a ušetříte si čas a peníze. Složitá práce s fyzickým platebním terminálem Každý hoteliér se […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Interiérové dveře

Hotelové interiérové dveře Dveře hotelových pokojů jsou neustále namáhány. Několikrát denně jsou otevřeny a zavřeny, takže jsou namáhány nejen dveře samotné, ale také zámky a zárubně. Nejvíce však trpí hlavně samotné dveře, protože je hosté neustále otloukají svými těžkými zavazadly na kolečkách. Když pak má kufr ještě pevnou skořápku nikoliv látkový obal, stopy na dveřích […]
Čtěte více »

Vybavení je vizitkou hotelu

Komfortní nocleh patří k základním požadavkům hosta Hotelovému textilu a vybavení pokojů připisují majitelé ubytovacích provozů velkou důležitost. Vhodně zvolené zařízení interiéru může ovlivnit celkovou spokojenost hosta a jeho následné rozhodnutí, zda se do hotelu nebo penzionu ještě někdy vrátí, nebo jej doporučí. Snad pro každého hoteliéra je důležité, aby byl klient spokojený, proto je […]
Čtěte více »

Hotelové video

Proč potřebujete hotelové video? Video je jedním z nejdůležitějších marketingových a PR nástrojů, kterým můžete velmi přesně ukázat hotel, restauraci a poskytované služby. Lidé z něj mnohem lépe pochopí, co mohou očekávat. Videa jsou oblíbená zejména pro obsah, kterým vyjádříte více než obrázky nebo 3D prohlídkou, protože videa vzbuzují v lidech pocity. Je to tím, […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení