vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky v oblasti vybavení a zařízení hotelů, penzionů a dalších ubytovacích zařízení.

Jak na teplou vodu efektivně a ekonomicky

Bojler, průtokový ohřívač, anebo…? V hotelu, kde neteče teplá voda, se nikdo neubytuje. Je-li hotel, penzion či restaurace v lokalitě, kde není možnost napojení na dodávku teplé vody, pak je základním požadavkem rychlý a efektivní ohřev studené vody, s co nejnižším dopadem na finanční rozpočet společnosti. Možností se nabízí hned několik. Příprava teplé vody Existují […]
Čtěte více »

Ubytovací zařízení bez kvalitního zabezpečení? Nemožné!

Na hotel bez kvalitního zabezpečení zapomeňte! Provozujete hotel, penzion či obdobné ubytovací zařízení? Pak zapomeňte na představu, že ušetříte za kvalitní zabezpečení! Nikdo vám totiž nepochválí pobyt a nenapíše na něj pozitivní recenzi za luxusní vybavení pokojů, čistou koupelnu, chutné jídlo ani klidnou lokalitu, pokud se nebude cítit ze 100 % v bezpečí jak co […]
Čtěte více »

Závod s konkurencí

Jak předběhnout konkurenci? V hotelnictví je konkurence obrovská to všichni víme. V poslední době se hotely snaží alespoň nějak odlišit a nabízet služby, které jiný hotel neposkytuje. Co si budeme namlouvat, každý hotel, který má prostory a finanční možnosti už dnes nabízí to, co lidé nejvíce během pobytu žádají – salonky, fitness a wellness centrum, garáž, […]
Čtěte více »

Velikonoční dekorace

Velikonoční výzdoba hotelu Pro hotely jsou Velikonoce hlavně svátkem jara. Po odstranění vánoční výzdoby je to první významné zdobení hotelových prostor, které je rozjasní a rozzáří. Využívají se jarní květiny, malovaná vajíčka, figurky kuřátek, zajíčků a nesmí chybět ani beránek. Celá řada hotelů a penzionů se nebrání ani umístění živých králíčků do ohrádky v hale […]
Čtěte více »

Proč je potřeba dobré hodnocení

Co získáte vysokým hodnocením S dobrými recenzemi přichází celá řada výhod. Už jenom čtení pozitivní recenze nám přináší radost. Dá se to přirovnat k rozbalování vánočního dárku. Každá pochvala je důkazem, že jsou u nás hosté spokojeni, a že odvádíme dobrou práci. Dalším důležitým faktorem, který je spjat s dobrými recenzemi je loajalita zákazníků. Spokojenost […]
Čtěte více »

Excel snadno a rychle

Každý hotel má svůj Excel Microsoft Office se za roky své existence stal pro mnohé hotely, penziony a restaurace nepostradatelný společníkem. Všichni jej používáme dnes a denně a prakticky si bez něj nedokážeme představit pracovní den. Nejdůležitější je pro nás Outlook a zejména Excel. Všechny tabulky, statistické a cenové přehledy, forecasty, analýzy klíčových slov pro […]
Čtěte více »

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Revoluční řešení pro platby od Mevrisu

Virtuální platební terminál v systému Better Hotel Na virtuálním platebním terminále bezpečněji a jednodušeji ověříte platební karty hostů, předautorizujete platby a stáhnete zálohy a finální platby za pobyt. S napojením na virtuální platební terminál posunete celý proces o úroveň výše a ušetříte si čas a peníze. Složitá práce s fyzickým platebním terminálem Každý hoteliér se […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com