vše pro hotely a restaurace

24/7 recepce s nižšími mzdovými náklady

Být, či nebýt hostům k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu? To je otázka, kterou řeší téměř všechny hotely a penziony. Na jedné straně je pohodlí hostů, na té druhé vysoké mzdové náklady na recepční. Dnes už však existuje řešení, ​ jak hostům nabídnout nonstop recepci, ale zároveň snížit mzdové náklady​.

Hotely mají starosti s personálem

Hotely, penziony a další ubytovací zařízení se potýkají s personálními problémy. Na pozici recepčního se těžko hledají spolehliví pracovníci a mzdové náklady šly v posledních měsících raketově vzhůru.

Kvůli koronavirové krizi a omezení v cestovním ruchu ​ nejsou recepční dostatečně vytížení, ale mzdové náklady zůstávají stejné. Tlak na úspory stoupá, a tak se nabízí zkrátit provozní dobu recepce. Jak se to ale projeví na spokojenosti hostů? Omezit otevírací dobu nebo zcela zrušit noční recepci není jen tak. Může to vyústit v ještě méně rezervací, což by bylo v této obtížné době likvidační.

Naštěstí už hotely nemusí dělat kompromisy. Se ​ samoobslužnými boxy Keyguru​ vyřešíte starosti s personálem, navíc k maximální spokojenosti hostů.

O check-in se postará aplikace, klíče počkají v boxu

Jak pomáhají boxy Keyguru svým hotelovým zákazníkům? Takto to funguje v praxi třeba v hotelu Pytloun Wellness Travel Hotel.

Recepční zadá na konci své  pracovní doby do systému hosty, kteří ještě nepřijeli. Hosté automaticky obdrží ​ SMS a e-mail s přístupovým kódem​ ke schránce, kde si vyzvednou klíče. Check-in si udělají sami v online aplikaci – na chytrém telefonu, počítači, nebo tabletu, který je umístěný přímo u boxu.

Po příjezdu do hotelu už hosté nemusí ztrácet čas – zadají svůj kód k přihrádce, vyzvednou klíče a během minutky se mohou uložit ke spánku na pokoji.

Keyguru spolupracuje s několika rezervačními systémy​ a jejich aplikacemi pro online check-in (například s MyAlfred, MyStay a dalšími).

Měsíčně hotel ušetří desítky tisíc na mzdách

Bezkontaktní boxy Keyguru propojené s rezervačními systémy představují zcela unikátní možnost, jak zajistit plně automatizovaný a ​ samoobslužný check-in a check-out hostů .

Jaké jsou jeho výhody

Hotel může zkrátit provozní dobu recepce nebo zcela zrušit nočního recepčního. To představuje ​ úsporu mzdových nákladů​ v řádech desítek tisíc korun měsíčně. Přesto hotel
poskytne hostům komfort 24/7 check-inu a možnost ubytovat se v jakoukoliv denní či noční dobu.

Samoobslužné ubytování je skvělou variantou také pro ​ vykrytí vedlejší sezony​, kdy se během dne ubytuje jen pár hostů a bylo by zbytečné platit recepčního.

Hosté si přejí bezkontaktní check-in

Z průzkumů mezi hotelovými hosty navíc vyplývá, že čím dál více osob upřednostňuje bezkontaktní check-in i během běžné otevírací doby. Hosté ​ nemusí čekat ve frontě na recepci, ani se s nikým bavit​, pokud si to nepřejí. Veškeré náležitosti vyřídí přes aplikaci a klíče si vyzvednou v samoobslužném boxu.

Samoobslužný způsob odbavení bez recepčního bude nový standard. ​ Připravte se na novou éru ubytování hostů i vy.

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com