vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Umění naslouchat

Komunikační dovednosti – umění naslouchat Jednou z nedůležitějších komunikačních dovedností je umění naslouchat, a každý dobrý manažer tuto dovednost ovládá. Není totiž snadné přesně porozumět tomu, co nám druhá osoba sděluje. Dobrý posluchač díky své emoční inteligenci zaznamená nejen problém, ale také náladu, situaci, emoce a potřeby člověk, který danou skutečnost sděluje. Posluchač se všímá, zda […]
Čtěte více »

Jste nadšeni svou prací?

Angažujete se v práci s nadšením? Angažovanost se dá definovat jako nadšené zapojení. Kolik z vás se každý den zapojuje do práce s nadšením? Práce v hotelnictví je zejména v sezóně velmi vyčerpávají. I když nás baví sebe víc a ráno jdeme do práce s nadšením, večer chodíme domů vyčerpáni, bez nálady a bez energie. […]
Čtěte více »

Relaxační pobyty

Naučte se relaxovat Po sezóně se s únavou setká každý z nás. Jak s ní zatočit a fungovat dál? Jak si odpočinout a načerpat ztracenou sílu dříve, než nás pohltí vyčerpání nebo dokonce vyhoření? Jediným lékem je odpočinek a relaxace. Někdy stačí jen prodloužený víkend, změna prostředí, nebo cílená samota, někdy potřebujeme speciální pomoc. Jakmile cítíte, […]
Čtěte více »

Jste neustále unaveni

Co dělat, když se cítíte neustále unaveni Práce ve službách, v hotelech a restauracích je vyčerpávají. Pokud však únava nekončí ani o dovolené nebo po sezóně a když nepomáhají žádné relaxační procedury, pak vaše únava může mít hlubší příčinu. Co je nejčastější příčinou únavy? Nedostatek spánku. Pro dobrou funkci mozku potřebuje dospělí člověk spát 7 […]
Čtěte více »

Představy hotelových hostů

Představy hostů se často neshodují s realitou To, že host dojde na pokoj a za pár minut je zpět s tím, že chce vyměnit pokoj je celkem běžný jev. Často od hostů slyšíme: „Já vím, že prudím, ale já v tom pokoji prostě spát nebudu!!“ Bylo nám jasné, že musíme zareagovat tak, aby byly uspokojeny […]
Čtěte více »

Vedete spokojený život

Jak zjistíte, že vedete spokojený život? Stojíte dvanáct hodin v hotelu na recepci, usmíváte se na chronické stěžovatele, a přitom byste se raději dívali na svět z koňského sedla? Obsluhujete klienty, kterým není nic dobré, a přitom byste raději pěstovali broskve?  Zda jste v práci i v soukromém životě spokojeni zjistíte, když si odpovíte na […]
Čtěte více »

Umíte říkat NE ?

Umění říkat „ne“ Jste zodpovědní, nápomocní a slušní lidé? Pak určitě postupně zjišťujete, že se vám množí žádosti o pomoc nejen od kolegů, ale také od příbuzných, přátel a známých. Předpokládejme, že práci chcete odvádět na 100%, takže se nepotřebujete učit říkat ne v pracovní době. Pokud však neříkáte ne, ani svými příbuzným, přátelům, známým […]
Čtěte více »

Pravidla v pracovním kolektivu

Jste v kolektivu oblíbení? V nové práci v hotelu nebo v restauraci jste se zaučili, střídáte služby a stejně máte pocit, že nejste v kolektivu oblíbení. Cítíte potřebu sounáležitosti, přesto nemůžete zapadnout do kolektivu? Pak je nejvyšší čas zamyslet se nad tím, jestli nějakým způsobem nenarušujete firemní kulturu a nepsaná pravidla kolektivu. Pokud problém najdete […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení