vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Jezdecký tábor

Jak souvisí jezdecký tábor a hotel? Práce v hotelnictví je náročná fyzicky i psychicky. Proto jsou zaměstnanci hotelů velmi aktivní lidé, kteří neznají nudu. Nejnáročnější je zejména sezóna, která je v našich končinách čím dál tím delší. Byla doba, kdy školní prázdniny bývaly jakási mezisezóna. Posledních pár let jsou však i v Praze hotely v […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Potřeba sounáležitosti

Sounáležitost rovná se týmový duch Radost, sounáležitost, spokojenost a životní naplnění patří mezi základní potřeby, jejichž uspokojení ovlivňují naše duševní, a potažmo i fyzické zdraví. Jsme-li nešťastní a frustrovaní, podepisuje se to negativně nejen na našem zdraví, ale také na vztazích s ostatními lidmi. V hotelnictví a stravovacích službách nás dostávají do stresových situací klienti, zejména […]
Čtěte více »

Influenceři pro hotel a restauraci

Influenceři v hotelu ano či ne? Influenceři jsou lidé, jejichž aktivitu na sociálních sítích sledují statisíce lidí. Ty nejaktivnější a nejoriginálnější mají i několik milionů fanoušků. Cestují po světě, zkouší různé služby a produkty a svými příspěvky tak přímo i nepřímo ovlivňují kupní rozhodování lidí, kteří jejich aktivitu sledují. Influencer marketing je nový způsob propagace. […]
Čtěte více »

Proč propagovat hotel na Instagramu

Jak zvýšit konverze pomocí Instagramu Na Instagramu je denně 500 milionů aktivních uživatelů. Pro získání interakce si berte příklad z profilů luxusních hotelů v exotických destinacích. Dívejte se, jaké příspěvky přitahují akce a komentáře. Instagram přímo ovlivňuje nápady uživatelů na cesty a má velký vliv na jejich konečné rozhodnutí. Profily řetězců Four Seasons, Hilton nebo […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Dana Petrunčíková

RedakceBc. Dana Petrunčíková Pomáhám firmám a hotelům zvyšovat tržby pomocí Revenue Managementu a Online Marketingu. Přehled služeb, které poskytuji: Webové stránky  tvorba stránek ve WordPressu revize obsahu, klíčových slov a úprava hlavních nedostatků analýza klíčových slov optimalizace pro vyhledávače optimalizace UX návrhy řešení aplikace těchto návrhů Revize online prodeje Revize rezervačních systémů Optimalizace prezentací  Kontrola […]
Čtěte více »

Manažerská autorita

Autorita a vedoucí pracovníci Přirozená autorita je založena na dobrých zkušenostech a přesvědčivosti, zatímco formální autorita je vůdčí společenské postavení nějaké osoby, která je rozhodováním pověřena. Formální autorita však nezaručuje, že ji budou podřízení respektovat a její nařízení poslouchat a vykonávat. Pokud nerespektovaná autorita vydá závazný příkaz, dochází obvykle k tomu, že podřízení příkaz nevykonají […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení