vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Vedení je o respektování

Úspěšná firma je o respektu Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad. Koho […]
Čtěte více »

Co je potřeba k pracovnímu postupu

Jak být povýšen? Během své kariéry procházíte širokou škálou situací. Obdobím, které doprovází nejvíce emocí a nejistoty, u všech zúčastněných, je pracovní postup. Na ty pracovně povýšené může padnout nejistota. Naopak ti, kteří povýšení nebyli, to mohou cítit jako křivdu či nespravedlnost. V prvé řadě je potřeba si uvědomit, že hlavním důvodem proč byl konkrétní […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

Online Marketing se rozdělil

Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]
Čtěte více »

Jak vypadá vyhoření

Jak poznáte, že se blíží syndrom vyhoření? Vyhoření vypadá tak, že začnete nesnášet svou práci, klienty a lidi ve svém okolí. Nemáte z práce radost a nic vás netěší. Vyhoření paradoxně začíná nadšením. Těšíte se do práce, která vás baví, a s radostí přijímáte v hotelu nebo v restauraci více úkolů, než musíte nebo dokonce […]
Čtěte více »

Jak získat sebedůvěru

Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]
Čtěte více »

Technologie a trendy v HR

Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]
Čtěte více »

Více věcí najednou

Lze dělat více věcí najednou? Dělání více věcí najednou, tak zvaný multitasking, je často diskutovaný jev. Zvládne jej prý více žen než mužů. Jako typický příklad se uvádí telefonování během vaření. To je důkaz, že dělat dvě věci současně lze. Dalším důkazem je práce hotelových recepčních, kteří často obsluhují více klientů ve stejnou chvíli, protože […]
Čtěte více »

Jezdecký tábor

Jak souvisí jezdecký tábor a hotel? Práce v hotelnictví je náročná fyzicky i psychicky. Proto jsou zaměstnanci hotelů velmi aktivní lidé, kteří neznají nudu. Nejnáročnější je zejména sezóna, která je v našich končinách čím dál tím delší. Byla doba, kdy školní prázdniny bývaly jakási mezisezóna. Posledních pár let jsou však i v Praze hotely v […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com