vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům také přináší názory a rady významných osobností hotelového průmyslu.

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Manažerská autorita

Autorita a vedoucí pracovníci Přirozená autorita je založena na dobrých zkušenostech a přesvědčivosti, zatímco formální autorita je vůdčí společenské postavení nějaké osoby, která je rozhodováním pověřena. Formální autorita však nezaručuje, že ji budou podřízení respektovat a její nařízení poslouchat a vykonávat. Pokud nerespektovaná autorita vydá závazný příkaz, dochází obvykle k tomu, že podřízení příkaz nevykonají […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Jak udržet pozornost

Umění soustředit se Se soustředěním mají největší problém děti. Dospělí člověk už by měl udržet pozornost minimálně 30 – 50 minut. Pracujete-li však v hotelu nebo v restauraci na úsecích, kde na vás často mluví více lidí současně a ještě do toho zvoní telefon, je umění soustředit se velmi potřebné, abychom eliminovali chybovost a tím […]
Čtěte více »

Chcete mít kvalitní tým?

Jak vybudovat kvalitní tým Prvním krokem ke správnému vedení lidí je naučit se řídit sami sebe. Máte-li tým složený aktivních a schopných jedinců, pak vy musíte být ta osoba, která rozpozná a maximálně využije jejich přednosti a potlačí jejich slabiny. Jenom tak váš tým dosáhnete lepších výsledků. Naučte se „mít na lidi čich“. Rozpoznání jejich […]
Čtěte více »

Co je to mentoring

Kdo je to mentor? Mentor je v podstatě rádce. Obvykle je to zkušenější člověk, který se stará o méně zkušeného svěřence. Pomáhá mu lépe rozpoznat své schopnosti. Dává svým chováním dobrý příklad. Aktivně naslouchá a respektuje názory ostatních. Je empatický, trpělivý, důsledný a chápavý. Mentoring je vztah založený na účinném obousměrném modelu sdílení, odhodlání a […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Jak se stát oblíbeným

Jak být oblíbeným členem týmu Všichni chceme být sami sebou a současně chceme uspokojit svou potřebu sounáležitosti. Chceme někam patřit – být součástí něčeho většího. Pracujete-li v hotelu nebo v restauraci zejména ve styku s veřejností, pak nemůžete být zrovna introvertní. Musíte být zdravě sebejistí, protože právě to vám pomáhá v komunikaci s klienty, zákazníky […]
Čtěte více »

Co sledují HR manažeři během pohovoru?

Co sledují při pohovoru HR manažeři? Všichni HR manažeři už ví, že všeobecné otázky kladené při pohovoru každý zná a každý rozumný člověk si na ně před pohovorem připraví odpovědi. Aby tedy ze všech uchazečů vybrali toho správného kandidáta pro vypsanou pozici, využívají různých technik (například NLP), sledují bodylanguage a řadu dalších ukazatelů. Na řadu […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení