vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

Jak být dobrým obchodníkem

Každý zaměstnanec hotelu prodává V hotelnictví a gastronomii jde především o prodej služeb. V tak velké konkurenci se hotely snaží maximalizovat tržby, aby pokryly náklady a současně si udrželi úroveň a spokojené a stálé klienty. Každý zaměstnanec tedy musí být dobrým obchodníkem a nejde pouze o pracovníky obchodních oddělení, ale také o pracovníky recepce, concierge, […]
Čtěte více »

Jak získat sebedůvěru

Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]
Čtěte více »

Technologie a trendy v HR

Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]
Čtěte více »

Co dělají mladí manažeři špatně

Jak být špatným manažerem? Manažerem se člověk nerodí. Každý musí nejprve získat určité zkušenosti, manažerské dovednosti a získat si autoritu. Řada vedoucích pracovníků je však dosazena na pozici formálně, tedy jmenováním. Než si takový člověk získá autoritu u podřízených je to dlouhý a složitý proces, při kterém se mnoho lidí dopustí chyb. Jakých chyb se […]
Čtěte více »

Jezdecký tábor

Jak souvisí jezdecký tábor a hotel? Práce v hotelnictví je náročná fyzicky i psychicky. Proto jsou zaměstnanci hotelů velmi aktivní lidé, kteří neznají nudu. Nejnáročnější je zejména sezóna, která je v našich končinách čím dál tím delší. Byla doba, kdy školní prázdniny bývaly jakási mezisezóna. Posledních pár let jsou však i v Praze hotely v […]
Čtěte více »

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Potřeba sounáležitosti

Sounáležitost rovná se týmový duch Radost, sounáležitost, spokojenost a životní naplnění patří mezi základní potřeby, jejichž uspokojení ovlivňují naše duševní, a potažmo i fyzické zdraví. Jsme-li nešťastní a frustrovaní, podepisuje se to negativně nejen na našem zdraví, ale také na vztazích s ostatními lidmi. V hotelnictví a stravovacích službách nás dostávají do stresových situací klienti, zejména […]
Čtěte více »

Jak na teplou vodu efektivně a ekonomicky

Bojler, průtokový ohřívač, anebo…? V hotelu, kde neteče teplá voda, se nikdo neubytuje. Je-li hotel, penzion či restaurace v lokalitě, kde není možnost napojení na dodávku teplé vody, pak je základním požadavkem rychlý a efektivní ohřev studené vody, s co nejnižším dopadem na finanční rozpočet společnosti. Možností se nabízí hned několik. Příprava teplé vody Existují […]
Čtěte více »

Závod s konkurencí

Jak předběhnout konkurenci? V hotelnictví je konkurence obrovská to všichni víme. V poslední době se hotely snaží alespoň nějak odlišit a nabízet služby, které jiný hotel neposkytuje. Co si budeme namlouvat, každý hotel, který má prostory a finanční možnosti už dnes nabízí to, co lidé nejvíce během pobytu žádají – salonky, fitness a wellness centrum, garáž, […]
Čtěte více »

Školení bezpečnosti práce a požární ochrany

Školení BOZP a PO v hotelu Už máte za sebou každoroční školení BOZP a PO? Dozvěděli jste se to samé, co se dozvídáte každý rok? I přes všechna školení občas v hotelech hoří. V roce 1995 hotel Olympik, v roce 2018 Eurostars David. Ještě, že tam hořelo, alespoň mají školitelé bezpečnosti a požární ochrany případové […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com