vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

Efektivní vyjednávání

Umíte vyjednávat? Umění vyjednávat musí v hotelu a v restauraci ovládat všichni. U dobrých obchodníků je tato dovednost nezbytná, u ostatních potřebná. Každý nadřízený musí občas vyjednávat se svými podřízenými, každý pracovník vyjednává nejen s hosty a dodavateli, ale také se svými kolegy. Dosáhnout win-win situace, tj. stavu, kdy jsou s výsledkem jednání spokojeny obě […]
Čtěte více »

Čas k dílu, čas k jídlu

Staráte se o sebe dostatečně? My všichni máme stejných 24 hodin každý den, ale!! Pracujeme, když máme pracovat, jíme, když potřebujeme doplnit energii a odpočíváme, když potřebujeme nabrat sílu? Znáte to, v sezóně přijdete ráno do hotelu, vyřídíte hosty na odjezdu a e-mailové požadavky, hodiny utíkají jako voda a než si stihnete vypít ranní čas je […]
Čtěte více »

Důslednost a disciplína

Jak být důsledný Znáte to, něco rozděláte a už to nedokončíte, protože máte pocit, že něco jiného je zrovna důležitější. To důležitější, když je složité, tak u první překážky opustíte a necháte rozdělané. Tak se nedokončené věci hromadí a vy máte pocit, že je toho na vás moc a nic se vám nedaří. Tento pocit […]
Čtěte více »

Rovnováha mezi prací a odpočinkem

Jak dosáhnout rovnováhy mezi prací a odpočinkem Všeobecná rada zní: „Nezůstávejte v práci déle.“ Mnohokrát jsem slyšela, že v práci zůstávají déle ti neschopní, protože ti schopní stihnou vše v pracovní době. Takovou hloupost si může myslet jenom člověk, který v životě nepracoval v hotelu nebo v restauraci anebo tam byl pouze “zaměstnán” a to […]
Čtěte více »

Fungující vztahy

Jak na fungující vztah? Proč jsou pro nás důležité dobré a fungující vztahy? Aby byla uspokojena naše potřeba lásky a sounáležitosti viz pyramida potřeb.  Když bude uspokojena tato potřeba, bude to mít kladný vliv i na naše vztahy na pracovišti, ať už s kolegy nebo hotelovými klienty. Koučové osobních vztahů nám tedy neustále radí, jak vztah budovat, […]
Čtěte více »

Tapetování pokojů

Tapetování hotelových pokojů a konferenčních sálů Většina hotelů tapety na stěny hotelových pokojů, salónků a kongresových prostor nepoužívá. Bojí, že budou náročnější na údržbu než malba, která se dá průběžně opravovat. Faktem je, že tapety častěji vytváří lepší dojem útulnosti než malba a mohou dokonce zlepšit akustiku v kongresovém sále. V dnešní době se používají tapety […]
Čtěte více »

Intenzivní management nebo šikana?

Intenzivní management Ve století zábavy jsme si vyvinuli nízkou toleranci na cokoliv, co je nám nepříjemné. Zastrašování je však stále trend napříč všemi druhy pracovišť. Někteří manažeři jsou dobří, jiní špatní. Někteří jsou při dosahování cílů efektivnější. Každý manažer má svůj styl vedení, který je podmíněn jeho osobností a vlastnostmi. Všude se najdou manažeři, o […]
Čtěte více »

Jak být spokojený

Spokojenost v práci i ve vztahu Jak už bylo mnohokrát řečeno práce v hotelu a v gastronomii a ve službách obecně je velmi psychicky náročná. Abychom mohli čelit tlaku ze strany klientů a nadřízených, musíme se v prvé řadě dobře cítit – musíme být spokojeni. Spokojeni se cítíme, když jsou uspokojeny naše potřeby. Ty už […]
Čtěte více »

Jak realizovat renovace?

Jak efektivně zrealizovat částečnou renovaci? Čerstvě jste vymalovali hotelové pokoje a na hodnocení se to neodrazilo? Máte pocit, že žádné inovace na hosty dostatečně zapůsobí? Lidé jsou čím dál tím náročnější. Renovace se často nevšimnou. Vše považují za samozřejmost, pokud nezměníte design od základu. Svět se mění rychlým tempem a držet s ním krok je […]
Čtěte více »

Vedení je o respektování

Úspěšná firma je o respektu Co dělá společnost opravdu úspěšnou? Nabízí se mnoho odpovědí na tuto otázku. Někteří si myslí, že je to všechno o vedení. Jiní říkají, že to záležitost celého kolektivu. Rozhodně je to o vzájemném respektu. Chcete-li mít úspěšnou firmu a plný hotel a prosperující restauraci, pak se držte následujících rad. Koho […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com