vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

E-mailing stále funguje

E-mailing není přežitek Přestože jsme denně zaplaveni nabídkami, které přicházejí z různých kanálů, e-mailing má stále významné místo. Má vysokou sdělovací hodnotu, je levný a efektivní. Proto je v obchodu tak důležitý. E-mailingové nástroje se neustále vyvíjejí, inovují a zdokonalují. Klade se důraz na design, poutavé hlavičky, obrázky, ilustrace, ikony a videa. Sladěné barvy a […]
Čtěte více »

Úspěšný obsahový marketing

Klíč k úspěšnému obsahovému marketingu Cílem obsahového marketingu je přilákat klienty. Proto musíte vytvořit tak zajímavý text o svých službách, aby si jej klient přečetl a řekl si: „Ano. V tomto hotelu chci relaxovat.“ Abyste takové texty psali, pak musíte přestat přemýšlet jako obchodník, který chce prodat ubytovací služby. Budete-li o hotelu, restauraci a službách […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Co je linkbuilding

Jak na kvalitní linkbuilding Vydali jste článek o vašem hotelu v nějakém magazínu? Vložte na své stránky informaci, že o vás napsali a přidejte odkaz jako důkaz. To je začátek kvalitního linkbuildingu. To je jedna z nejdůležitějších činností SEO optimalizace. Jedná se v podstatě o jakýsi PR v online podobě. Kvalitní linkbuilding zviditelní vaše stránky […]
Čtěte více »

Koučink je manažerská dovednost

Každý manažer musí ovládat koučovací mentody Myslíte, že v hotelech a restauracích, kde jsou přesně stanovené standardy, není potřeba rozpoznat potenciál zaměstnanců? Že nařízení a kontrola plnění úkolů stačí? Pak se také podívejte, jakou máte v hotelu fluktuaci. Všichni víme, že v našem oboru je fluktuace podstatně vyšší, než v jakémkoliv jiném. Proč by měl být […]
Čtěte více »

Jak umlít dobrou kávu

Mletím kávových zrn vzniká aroma kávy Chuť kávy ovlivňuje pražení, hrubost mletí, čistota kávovaru a množství vápníku ve vodě. Před přípravou kávy je tedy třeba vodu přefiltrovat, protože vápník na sebe váže aromatické látky, které vznikají při pražení. Čím více jsou zrna pražená, tím silnější chuť káva má. Pražená káva má omezenou trvanlivost, protože aromatické látky, […]
Čtěte více »

Motivace zaměstnanců

Jak motivovat zaměstnance? Chcete-li posílit nadšení zaměstnanců pro práci ve vaší restauraci nebo ve vašem hotelu, musíte nejprve pochopit, co konkrétního člověka motivuje k jeho výkonu. Podle Maslowovi pyramidy potřeb víme, že musí být uspokojeny základní lidské potřeby. Do jaké míry je určitá potřeba důležitá, je individuální u každého jedince. Motivace se tak stává hnacím […]
Čtěte více »

Proč najímat zkušené pracovníky

Potřebujeme zkušené zaměstnance? V hotelech je trend najímat mladé a nezkušené lidi, protože jim stačí nižší plat a pokud se dobře zaučí, pak budou časem dostatečně vyhovující pro danou pozici. Pro studenty a brigádníky je tato práce první pracovní zkušeností a někteří z nich k tomu tak přistupují. Je to pro ně první práce, určitě […]
Čtěte více »

Jaká je vaše emoční inteligence?

Co emočně inteligentní lidé nedělají? Emoční inteligence je soubor schopností, které nám pomáhají zvládat naše i cizí emoce a city, orientovat se v nich a využívat je k osobnímu a pracovnímu prospěchu. Emoční inteligence není jenom o tom, co děláte, abyste udrželi sebe i ostatní v klidu ve vyhrocených situacích. Je to také o tom […]
Čtěte více »

Správná volba

Volba a rozhodnutí Lidé neustále něco nebo někoho volí. Po základní škole volíme školu střední, pak vysokou. V dospělosti volíme zaměstnání, destinaci a hotel pro svou dovolenou. Volíme politiky, politické strany, obchodní či životní partnery a tak bych mohla pokračovat. V podstatě rozhodujeme o tom, kam v blízké budoucnosti budou směřovat naše kroky. Většina rozhodnutí se […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení