vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

Síla úsměvu

Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]
Čtěte více »

Jak se stát oblíbeným

Jak být oblíbeným členem týmu Všichni chceme být sami sebou a současně chceme uspokojit svou potřebu sounáležitosti. Chceme někam patřit – být součástí něčeho většího. Pracujete-li v hotelu nebo v restauraci zejména ve styku s veřejností, pak nemůžete být zrovna introvertní. Musíte být zdravě sebejistí, protože právě to vám pomáhá v komunikaci s klienty, zákazníky […]
Čtěte více »

Co sledují HR manažeři během pohovoru?

Co sledují při pohovoru HR manažeři? Všichni HR manažeři už ví, že všeobecné otázky kladené při pohovoru každý zná a každý rozumný člověk si na ně před pohovorem připraví odpovědi. Aby tedy ze všech uchazečů vybrali toho správného kandidáta pro vypsanou pozici, využívají různých technik (například NLP), sledují bodylanguage a řadu dalších ukazatelů. Na řadu […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Preference zákazníků

Co klienti upřednostňují? Nabízíte-li ubytovací a stravovací služby, pak je pro vás pochopení preference zákazníků velmi důležité. Pochopíte-li, co klient preferuje, pak můžete předvídat jeho představy a očekávání a tím maximalizovat jeho spokojenost s poskytovanou službou. Nejprve si tedy zjistěte, jaké skupiny lidí, se u vás nejčastěji ubytovávají a stravují. Co musíte o klientech zjistit? […]
Čtěte více »

Proč uveřejňovat PR články

Proč uveřejňovat PR články Hodnotu webových stránek (pagerank) určuje hodnotný obsah, neustálá aktualizace webu a návštěvnost. Pokud tedy průběžně na webových stránkách hotelu pracujete a aktualizujete veškeré informace, pak je potřeba pracovat také na zvyšování návštěvnosti. Návštěvnost se zvyšuje pomocí sociálních sítí, investic do placených kampaní ve vyhledávačích (PPC – Pay Per Click) a uveřejňováním […]
Čtěte více »

Umíte se ovládat?

Jak se lépe ovládnout? Práce s lidmi je náročná zejména na psychiku. Denně jednáme se všemi typy povahových rysů – s melancholiky, sangviniky, flegmatiky i choleriky. Ti posledně jmenovaní nám dávají asi nejvíce zabrat, když mají “svůj den“. Nacházíme-li se ten den v podobné náladě je lepší, když takového člověka necháme obsloužit kolegu. Podrážděnost a […]
Čtěte více »

Chcete mít spokojené zaměstnance?

Jak uspokojit zaměstnance? Všichni si uvědomujeme, jak je pro hotel důležité udržení dobrých zaměstnanců. Nikdo nechce ztrácet čas a finanční prostředky za neustálé školení nových pracovníků. Málo která firma však vytváří lidem natolik dobré pracovní podmínky, aby se neohlíželi po jiných příležitostech. Odměna za vykonanou práci je, co se týká uspokojení potřeb, samozřejmá věc. Jak […]
Čtěte více »

Umění naslouchat

Komunikační dovednosti – umění naslouchat Jednou z nedůležitějších komunikačních dovedností je umění naslouchat, a každý dobrý manažer tuto dovednost ovládá. Není totiž snadné přesně porozumět tomu, co nám druhá osoba sděluje. Dobrý posluchač díky své emoční inteligenci zaznamená nejen problém, ale také náladu, situaci, emoce a potřeby člověk, který danou skutečnost sděluje. Posluchač se všímá, zda […]
Čtěte více »

Jste nadšeni svou prací?

Angažujete se v práci s nadšením? Angažovanost se dá definovat jako nadšené zapojení. Kolik z vás se každý den zapojuje do práce s nadšením? Práce v hotelnictví je zejména v sezóně velmi vyčerpávají. I když nás baví sebe víc a ráno jdeme do práce s nadšením, večer chodíme domů vyčerpáni, bez nálady a bez energie. […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení