vše pro hotely a restaurace

Cílem Revenue Manažera je prodat správný produkt a službu, tomu správnému klientovi, ve správný čas a za tu nejoptimálnější cenu. Magazín Hotely Hotelům poskytuje rady a tipy v oblasti Revenue Managementu.

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

E-mailing stále funguje

E-mailing není přežitek Přestože jsme denně zaplaveni nabídkami, které přicházejí z různých kanálů, e-mailing má stále významné místo. Má vysokou sdělovací hodnotu, je levný a efektivní. Proto je v obchodu tak důležitý. E-mailingové nástroje se neustále vyvíjejí, inovují a zdokonalují. Klade se důraz na design, poutavé hlavičky, obrázky, ilustrace, ikony a videa. Sladěné barvy a […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Dana Petrunčíková

RedakceBc. Dana Petrunčíková Pomáhám firmám a hotelům zvyšovat tržby pomocí Revenue Managementu a Online Marketingu. Přehled služeb, které poskytuji: Revenue Management Revize rezervačních systémů Optimalizace cenových strategií Kontrola využití všech funkcí systémů Revenue Management – segmentace, statistiky, forecasting, restrikce atd. Reputation Management Nastavení PPC kampaní na FB Webové stránky  Tvorba stránek ve WordPressu Tvorba obsahu […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

Analýza konkurence

Analýza konkurence V hotelnictví je velká konkurence. To je fakt. Obrovský počet ubytovacích zařízení různých kategorií zapříčinil snížení průměrné ceny. Přesto je potřeba pokrývat náklady na poskytované služby. Z tohoto důvodu řada hotelů rozšiřuje své služby a pomocí procesů a nástrojů Revenue Managementu se snaží maximalizovat své tržby. Abyste mohli tržby maximalizovat, pak musíte neustále […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com