vše pro hotely a restaurace

Jaké obory patří do online marketingu?

Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí jedna konkrétní osoba.

Hlavním cílem online marketingu je budování strategie na internetu a v online médiích.

Co spadá do online marketingu?

Tvorba a aktualizace webových stránek. Z tohoto důvodu musí mít online marketér povědomí o SEO a úzce s vývojáři webů spolupracovat. Musí vědět, přes jaká klíčová slova se lidé na stránky dostávají a podle toho musí být schopen obsah stránek optimalizovat. Správné fungování webu se neobejde bez analýz návštěvnosti nebo testování použitelnosti webu (UX). Důležitý je také linkbuilding.

Copywritung čili tvorba obsahu pro webové stránky, sociální sítě, PR články, e-mailing či newlettery.

Sociální sítě konkrétně Facebook, YouTube, Instagram, LinkedIn, Twitter, Pinterest a další. Není nezbytně nutné být na všech největších, ale je dobré komunikovat na těch, kde má hotel největší základnu fanoušků, kteří jsou jeho cílová skupina.

Placené reklamní kampaně (PPC). Na správu PPC a remarketing si troufá málo kdo. Proto ji firmy, hotely a restaurace nechají na specialistech, kteří kampaně nastaví a pak testují, které jsou neúčinnější a nejvýdělečnější.

Grafik.

Proč grafik?

Grafický design je pro správné fungování online strategií nezbytná. Obrázek je totiž za tisíc slov a video za milion. Bez kvalitní grafiky se dnes nikdo neobejde. Nejde jenom o to, najít hezký obrázek ve fotobance. Jiné fotografie jsou pro web, jiné pro sociální sítě. A hlavně se na ty fotografie musí napsat ten správný text, který osloví tu správnou cílovou skupinu v ten správný čas.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles




Související články:

Tipy pro úspěšný instagram markerketing, Jak psát příspěvky na Instagramu Tipy pro správu sociálních sítí Kvalitní obsahový marketing Proč se zaměřit na obsahový marketing

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available