vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům nabízí zajímavé rady a tipy pro majitele a zaměstnance hotelů, restaurací a dalších služeb v oblasti ubytování a stravování.

Jak se připravit na videopohovor

Jaké techniky používají HR manažeři? Cílem HR manažerů je vybrat na určenou pozici toho nejlepšího kandidáta ze všech uchazečů. Proto používají řadu technik a nástrojů. Základním nástrojem je strukturovaný životopis, po kterém následuje osobní rozhovor. Během tohoto rozhovoru se personalisté snaží zjistit, zda jsou detaily uvedené v životopise pravdivé a zda popsané dovednosti a znalosti […]
Čtěte více »

Profesionální životopis

Jak na profi životopis? Napsat životopis není nic složitého. Studenti se to učí ve škole, existují na to šablony, podle rady Jak napsat životopis nebo Jak nepsat životopis to zvládne snad každý. Pokud ne, existují různé video kurzy, podle kterých lze postupovat krok za krokem. Když si ani přes všechny rady a poučky netroufáte, svěřte tvorbu […]
Čtěte více »

Storno, zrušení a zase storno

Jak snížit počet zrušených rezervací? Hotely neustále bojují s narůstajícím počtem zrušených rezervací pokojů, v posledních letech se zdá, že jich je stále více. Prodáváním volných kapacit na poslední chvíli se samozřejmě snižuje průměrná cena. Jak z toho ven? Proč v hotelu roste procento stornovaných rezervací? Počet lidí rezervujících online rok od roku stále roste. […]
Čtěte více »

Tipy pro prodejní strategie

Co byste měli vědět o prodejních strategiích Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní. […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

Obsah pro Instagram

Jaký obsah pro Instagram vytvářet? Podle statistik Instagramu fotografie získávají více liků než videa. Na druhou stranu videa získávají mnohem více připomínek. Vy potřebujete obojí. Čím častěji vaši fanoušci na vašem profilu komunikují, tím více Instagram vaše příspěvky zobrazuje. Obsah musí být pestrý. Nebojte se proložit svůj profil třeba animovaným vtipem nebo vtipným gifem. Myslete […]
Čtěte více »

Online Marketing se rozdělil

Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]
Čtěte více »

Příprava PPC kampaně

Co udělat před spuštěním kampaně? Největším plusem placených kampaní je přesné cílení na zákazníka. Pokud uvažujete o tom, že letos podpoříte prodej pokojů a hotelových služeb tímto způsobem, pak je to volba dobrá za předpokladu, že jste schopni ve své lokalitě konkurovat umístěním, kvalitou, cenou a atraktivitou svých služeb. Další výhodou PPC kampaní je jejich […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available