vše pro hotely a restaurace

Už máte svého ChatBota?

Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem do hotelu.

Chatováním se totiž dovědí více informací až 5x rychleji. Kupříkladu čas check-nu – proč by jej pracně hledali na webových stránkách, nebo v dlouhém potvrzení rezervace, když se mohou zeptat přes chat a odpověď dostanou prakticky okamžitě?

Ano. Trend dnešní doby nás tlačí odpovídat na e-maily ideálně do hodiny a na chatu okamžitě.

Proč by měl mít hotel ChatBota?

Lidé jsou zvyklí používat sociální sítě jako Facebook, Twitter, WhatsApp nebo Instagram prakticky nepřetržitě. Takže když už drží mobil v ruce, tak tu krátkou otázku na chatu s pomocí přednastavených slov napíší za sekundu. Stejně rychle očekávají odpověď.

Z praxe víme, že hosté pokládají recepčním stále stejné otázky – až na výjimky. A to je ta správná chvíle pro ChatBota. Když do něj vložíte nejčastěji kladené otázky a odpovědi na ně, pak tyto odpovědi budou chatujícímu klientovi zasílány, aniž by s tím ztrácel čas pracovník recepce.

Co když host na chatu položí nestandardní otázku?

Ano i to se může stát. V tu chvíli ChatBot odkáže hosta na klientskou linku a tam už si s tím musí poradit živá bytost. I tak tato aplikaci značně usnadňuje práci recepčních a pracovníků concierge.

Na jaké otázky může ChatBot odpovědět?

  • V kolik hodin je check-in?
  • V kolik hodin je check-out?
  • Jak daleko je hotel od letiště?
  • Jak daleko je hotel od centra města?
  • Jak se dostanu z hotelu do centra?
  • Jaká tramvaj jede od hotelu do centra?

A tak bychom mohli pokračovat. Prakticky jde o otázky, na které se dá odpověď velmi krátce, stručně a výstižně. Pokud host požaduje nějaké detailnější vysvětlení, pak už přebírají tento úkol pracovníci hotelu.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Obory online marketingu Reklama na Facebooku Tipy pro Instagram marketing Tipy pro správu sociálních sítí Kvalitní obsahový marketing Proč se zaměřit na obsahový marketing

Archiv článků
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com