vše pro hotely a restaurace

Už máte svého ChatBota?

Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem do hotelu.

Chatováním se totiž dovědí více informací až 5x rychleji. Kupříkladu čas check-nu – proč by jej pracně hledali na webových stránkách, nebo v dlouhém potvrzení rezervace, když se mohou zeptat přes chat a odpověď dostanou prakticky okamžitě?

Ano. Trend dnešní doby nás tlačí odpovídat na e-maily ideálně do hodiny a na chatu okamžitě.

Proč by měl mít hotel ChatBota?

Lidé jsou zvyklí používat sociální sítě jako Facebook, Twitter, WhatsApp nebo Instagram prakticky nepřetržitě. Takže když už drží mobil v ruce, tak tu krátkou otázku na chatu s pomocí přednastavených slov napíší za sekundu. Stejně rychle očekávají odpověď.

Z praxe víme, že hosté pokládají recepčním stále stejné otázky – až na výjimky. A to je ta správná chvíle pro ChatBota. Když do něj vložíte nejčastěji kladené otázky a odpovědi na ně, pak tyto odpovědi budou chatujícímu klientovi zasílány, aniž by s tím ztrácel čas pracovník recepce.

Co když host na chatu položí nestandardní otázku?

Ano i to se může stát. V tu chvíli ChatBot odkáže hosta na klientskou linku a tam už si s tím musí poradit živá bytost. I tak tato aplikaci značně usnadňuje práci recepčních a pracovníků concierge.

Na jaké otázky může ChatBot odpovědět?

  • V kolik hodin je check-in?
  • V kolik hodin je check-out?
  • Jak daleko je hotel od letiště?
  • Jak daleko je hotel od centra města?
  • Jak se dostanu z hotelu do centra?
  • Jaká tramvaj jede od hotelu do centra?

A tak bychom mohli pokračovat. Prakticky jde o otázky, na které se dá odpověď velmi krátce, stručně a výstižně. Pokud host požaduje nějaké detailnější vysvětlení, pak už přebírají tento úkol pracovníci hotelu.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Obory online marketingu Reklama na Facebooku Tipy pro Instagram marketing Tipy pro správu sociálních sítí Kvalitní obsahový marketing Proč se zaměřit na obsahový marketing

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com