vše pro hotely a restaurace

Pravda a lezBraňte se lživým komentářům

Jsem moc ráda, že většina velkých rezervačních a slevových systémů nyní umožňuje hotelu odpovědět na hodnocení a komentáře hostů. Je to jen malá obrana proti těm, kteří lžou, ale lepší něco než nic. Také jsem ráda, že už celá řada hotelů tuto možnost pro svou obranu využívá.

„Jakkoliv upravená skutečnost = lež.“

Pracovala jsem v hotelu, kde jsou dlouhé chodby a bohužel technika staršího data, takže se na těch dlouhých chodbách nerozsvítí světlo samo, ale host musí stisknout vypínač a rozsvítit si ručně. Neustále jsou v hodnocení tohoto hotelu stížnosti, že se na chodbách nesvítí. Pravda je taková, že by se tam svítilo, kdyby si ten člověk rozsvítil.

Příklady obdobných komentářů s hotelovou odpovědí najdete níže. Uvedené příklady jsou z hotelu, která má většinu hodnocení velmi pozitivních, ale v uvedených příkladech je vidět, že se občas najdou lidé, kteří mají potřebu upravit si skutečnost podle sebe.

Je dobře, že se vedení hotelu veřejně brání:

Odpovedi hoteluOdpoved na komentar

Je vidět, že stále málo hotelových hostů ví, že stačí požádat o nápravu toho, co se jim nelíbí, ještě během pobytu.

Co mě těší nejvíce?

Nejvíce mě těší, že se pomalu, ale jistě sami uživatelé těchto portálů přesvědčují o tom, že lidé ve svých komentářích lžou.

Minulý týden jsem se zúčastnila přednášky jednoho profesionálního cestovatele, který nikdy v hotelu nepracoval, takže je nestranný. On na své přednášce řekl cituji:

„Nevěřte Tripadvisoru.“

Jak jsem později zjistila, z hotelového oboru jsem tam byla jediná, takže toto pro mne malé zadostiučinění, bylo pro ostatní poučením.

Potěšilo mne, že po letech vlády Tripadvisoru někteří jeho uživatelé z řad cestovatelů už prozřeli.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Proč lidé lžou, Zábavná hodnocení, Představy hotelových hostůJak na chronické stěžovatele, Cholerik, Agresivita hostů, Jak ovlivnit hodnocení

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení