vše pro hotely a restaurace

Jak ovlivnit hodnoceniJak ovlivnit hodnocení hotelu?

Často se ptáte, jak ovlivnit hodnocení vašeho hotelu na Bookingu a Tripadvisoru.

Jak získat více dobrých hodnocení?
Jak eliminovat negativní hodnocení?

Doba, kdy si hotely psali sami sobě kvalitní hodnocení a svým konkurenčním hotelů uveřejňovali ta negativní je díky novým technologiím dávno pryč. Nyní je potřeba uspokojit hotelové hosty tak, aby neměli důvod napsat negativní hodnocení a zanechat v nich dobrý pocit, který jim dodá energii usednout a napsat hodnocení dobré.

Co vede hotelového hosta k napsání hodnocení?

• Potřeba sounáležitosti a uznání
• Potřeba podělit se o své zážitky a zkušenosti
• Potřeba seberealizace
• Očekávání slev, odměn či darů (zde je článek o vyděračích)

K tomu, aby zasedli a napsali recenzi, musí mít dostatečný důvod. Zpravidla vždy při psaní hodnocení hrají velkou roli emoce, které vedou k přehánění jak v tom dobrém, tak v tom negativním smyslu.

To, že je potřeba na každé hodnocení reagovat, je vysvětleno v našem článku o Tripadvisoru. S rostoucími nároky klientů je však čím dál tím složitější zavděčit se všem a odpověď na již uveřejněné negativní hodnocení už na důvěryhodnosti nepřidá.

Je možné předejít negativním hodnocením?

Ano. Jediným řešením, jak předejít tomu, že se o nespokojeném klientovi dozvíte až po tom, co se podělí se svými zážitky na sociálních sítích a Tripadvisoru je zeptat se ho na jeho pocity ještě dříve, než je uveřejní.

Jak předejít uveřejnění negativního hodnocení?

Existují systémy a jednoduché aplikace, které odešlou klientovi pár jednoduchých otázek na jeho pobyt ve vašem hotelu. Vzhledem k tomu, že Booking tyto otázky zasílá den po odjezdu, tyto aplikace zasílají otázky poslední den pobytu. Pokud host nebyl spokojen, máte ještě šanci něco napravit. Pak už jenom doufejte, že host nebude mít zájem dělat stejnou věc dvakrát a nenapíše tak negativní zkušenosti do vaší aplikace a pak ještě na Tripadvisor.

Pokud klient spokojen byl, automaticky mu aplikace odešle žádost o uveřejnění recenze na Tripadvisoru.

Nejprve je však potřeba získat od každého hosta e-mailovou adresu nebo telefonní číslo. O zbytek se postará daná aplikace.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Prezentace na Facebooku Jak sledovat hodnocení Jak uspokojit hotelové hosty Proč reagovat na recenze na Tripadvisoru

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available