Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.
Hotelový ChatBot
Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]Čtěte více »
Online Marketing se rozdělil
Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]Čtěte více »
Revize marketingového plánu
Proč revidovat marketingový plán Máte marketingový plán, profily hotelu na sociálních sítích, definované cílové zákazníky a pracujete na optimalizaci hotelových stránek pro zvýšení konverzí. Časem zjistíte, že se vaši fanoušci chovají jinak než byste chtěli a musíte tak svůj plán operativně měnit, abyste své klienty a hosty dostatečně navnadili. A právě tato změna taktiky by […]Čtěte více »
Jak vypadá vyhoření
Jak poznáte, že se blíží syndrom vyhoření? Vyhoření vypadá tak, že začnete nesnášet svou práci, klienty a lidi ve svém okolí. Nemáte z práce radost a nic vás netěší. Vyhoření paradoxně začíná nadšením. Těšíte se do práce, která vás baví, a s radostí přijímáte v hotelu nebo v restauraci více úkolů, než musíte nebo dokonce […]Čtěte více »
Jak být dobrým obchodníkem
Každý zaměstnanec hotelu prodává V hotelnictví a gastronomii jde především o prodej služeb. V tak velké konkurenci se hotely snaží maximalizovat tržby, aby pokryly náklady a současně si udrželi úroveň a spokojené a stálé klienty. Každý zaměstnanec tedy musí být dobrým obchodníkem a nejde pouze o pracovníky obchodních oddělení, ale také o pracovníky recepce, concierge, […]Čtěte více »
Co dělat po škole
Jak zjistíte, co byste chtěli dělat? Řada studentů nejen hotelových škol nemá ještě ani před koncem studia představu, co by chtěli v životě dělat. Když mi některá brigádnice řekne, že si práci na recepci zkusila a teď se poohlíží po něčem jiném, tak se ptám, co by ráda dělala? Po čem se poohlíží? Odpovědí je […]Čtěte více »
Jak získat sebedůvěru
Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]Čtěte více »
Technologie a trendy v HR
Máte v hotelu kvalitní HR? Ještě se u pohovoru nových kandidátů ptáte na jejich silné a slabé stránky? Tak to jste „out“. Už je jiná doba. Už i v HR oboru hrají svou roli technologie. Kromě video pohovorů a pohovorů přes Skype jsou nyní na vzestupu také sociální sítě, budování vztahů, pochopení potřeb obou stran. […]Čtěte více »
Síla úsměvu
Proč se usmívat? Ne vždy je nám do smíchu, ale na hotelové hosty se usmívat musíme. Na laskavosti a příjemném přístupu k hostům stojí celé naše podnikání. Úsměv ukazuje náš postoj a přístupnost. Je nakažlivý, takže když se budete usmívat na zamračeného hosta, dříve či později „roztaje“ i on. Úsměv je zdarma, přesto je k […]Čtěte více »
Závod s konkurencí
Jak předběhnout konkurenci? V hotelnictví je konkurence obrovská to všichni víme. V poslední době se hotely snaží alespoň nějak odlišit a nabízet služby, které jiný hotel neposkytuje. Co si budeme namlouvat, každý hotel, který má prostory a finanční možnosti už dnes nabízí to, co lidé nejvíce během pobytu žádají – salonky, fitness a wellness centrum, garáž, […]Čtěte více »