vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší novinky v oblasti vybavení a zařízení hotelů, penzionů a dalších ubytovacích zařízení.

Špuntomat

Už máte v hotelu svůj Špuntomat? Špuntomat tedy automat na špunty do uší. Ve světě standardní služba si u nás teprve buduje základnu svých fanoušků. Hotelový sektor Špuntomaty v zahraničí provozuje ve více než patrném měřítku. Hotely poskytováním této služby aktivně projevují svůj zájem o pohodlí a klid svých klientů. Cedulka, která je součástí špuntomatu, […]
Čtěte více »

Antibakteriální keramická dlažba

Antibakteriální keramická dlažba i obklad  – nejlepší úklidový pomocník Bakterie a viry jsou všude kolem nás a právě ve veřejných prostorech jako jsou hotely či restaurace, se s nimi setkáváme vysloveně na každém kroku. Nebylo by krásné, kdyby nám úklid a údržbu o tyto prostory ulehčily samy dlaždice? Technologie MICROBAN® poskytuje dlouhotrvající, efektivní a kontinuální […]
Čtěte více »

Technický úsek hotelu

Co v hotelu zajišťuje technický úsek? Technický zajišťuje bezporuchové fungování dodávek vody, tepla, energie a ostatních technických zařízení jako je požární systém, klimatizační jednotky, bezpečnostní kamery, výtahy, rozvody vody a energií, kotelna, bazén, garáže, trezory, ledničky, televize, WiFi atd. Hlavní jeho činností je tedy technická údržba budov, vybavení a zařízení, jejich opravy, obnovy a rekonstrukce. […]
Čtěte více »

Hotelový marketing a internetové stránky

Webové stránky hotelu Spojení se světem pomocí internetových stránek, online prezentace a prodej hotelových služeb, je jedním z nejdůležitějších marketingových nástrojů. Internetové stránky hotelu umožňují prezentaci v různých jazykových mutacích, interaktivní komunikaci s klienty, online prodej přes rezervační systém a v neposlední řadě informují o plánovaných akcích, balíčcích služeb a slevách. Při tvorbě hotelových internetových […]
Čtěte více »

Ochranné prvky bankovek

Znáte ochranné prvky bankovek? Největším problémem hotelových směnáren jsou poškozené zahraniční bankovky. Banky totiž od hotelů nepřevezmou popsané nebo poškozené bankovky cizí měny. Je tedy potřeba pracovníky recepce a směnárny dobře proškolit, aby tyto bankovky nepřijímali a současně je proškolit v rozeznání bankovek padělaných. Rozhodně je důležité pořídit detektor padělků. Pro rozeznání, se vkládají do […]
Čtěte více »

Hotelový systém Mevris

Hotelový systém Mevris vám zjednoduší život Trávíte spoustu času nastavováním cen na různých portálech jako Booking, HRS, Expedia, vlastní webové stránky. Zkrátka hodiny času, které byste potřebovali použít jinde? Jste hotel malé a střední velikosti nebo penzion a nemůžete si dovolit drahý Channel Manager? V tom případě je pro vás ideální hotelový rezervační a recepční systém […]
Čtěte více »

Recyklace vody v hotelovém komplexu

Ušetřete recyklací vody Voda se v přírodě pohybuje v koloběhu. Součástí tohoto koloběhu je jak pitná, tak i povrchová a použitá voda. Pokud chceme být „green“, pak musíme dobře hospodařit s vodou. Ač se to nezdá, zacházení s použitou vodou přímo ovlivňuje i kvalitu a množství pitné vody. Použitá voda má vliv na kontaminaci podzemních vod a kvalitu […]
Čtěte více »

Čištění koberců a čalouněného nábytku

Čistota prostředí dělá dobré jméno Čistota v hotelu a v restauraci je nejdůležitějším činitelem udržení úrovně a dobrého jména firmy, protože čisté prostředí vytváří celkový dojem z ubytovacího zařízení nebo restaurace. Každodenní úklid a bezchybná hygiena jsou základní podmínkou každé kategorie hotelu a stravovacího zařízení. Jak náročná údržba čistoty je, určují použité materiály na podlahy, […]
Čtěte více »

Kategorie a třídy ubytovacích zařízení

Kategorie a třídy – jsou ještě potřeba? Hodnocení hotelu je v současné době důležitější než oficiální či neoficiální rating. Počet hvězd už není při výběru hotelu u řady klientů na prvním místě. Průzkumy ukazují, že klienti hledají ubytování na základě: 1. Polohy 2. Důvodu cesty 3. Vybavení (WiFi, bazén, pláž, parkoviště,…) 4. Poměr cena/kvalita služeb […]
Čtěte více »

Etiketa prostírání a stolování

Etiketa u stolu podle Ladislava Špačka Jednoduché rady a tipy jak prostřít tabuli od Ladislava Špačka jsou už sice staršího data, ale občas neuškodí se na ně podívat. Každý si tam najde něco, co se může buď  práci nebo ve společnosti jiných lidí hodit. Rozhodně stojí za shlédnutí nejenom díl “Prostírání stolu”, ale také díly “U […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available