vše pro hotely a restaurace

Real Time MarketingPropagujte se teď a tady

Průběžné vytváření obsahu a prezentace v reálném čase je nyní dominantní a musí tak být klíčovým prvkem marketingového plánu. I když by nebylo moudré podceňovat vliv tradičního marketingu, je potřeba dávat o sobě vědět v pravidelných intervalech zejména prostřednictvím sociálních médií.

Myslete na svůj profil na Facebooku jako druhou webovou stránku, na které své klienty informujete, kde s nimi komunikujete, kde mají možnost udělat si rezervaci a hlavně – kde mají možnost vyjádřit svou spokojenost, přání či výhrady.

Co můžete využít pro propagaci v reálném čase?

Využívejte různé aplikace Facebooku, které mohou zvýraznit jedinečné vlastnosti a kouzlo vašeho hotelu nebo restaurace. Ať už je to Facebook nebo vaše internetová stránky, hosté by měli být schopni kontaktovat vás s očekáváním, že obdrží odpověď včas. Když ji neobdrží, odejdou na rezervační systém.

Nebojte se točit videa a uveřejňovat je na sociálních sítích. Lidé je budou sdílet. Hosté si sami nahrávají na video příjezd do hotelu a první zážitky. Sdílejte je. Pokud jsou atraktivní a pozitivní, zajistí vám zájem dalších lidí, získáte nové klienty, kteří vám pomohou budovat povědomí o vašem hotelu formou jejich vlastních příběhů.

Pochopte nové trendy v chování zákazníka

Abyste získali přímou rezervaci a nemuseli platit provize rezervačním systémům, pravidelně se zviditelňujte všemi možnými způsoby. Využívejte zájem lidí o zážitky, zdraví životní styl, o pohyb, wellness, o zdravou stravu. Ukažte jim, co u vás zažívají jiní a přilákejte tím další zákazníky.

Pochopení současných trendů v chování zákazníků vám poskytne možnost zvýšit své tržby.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Hotelový marketing, Obsahový marketing, Inbound marketing, Soutěž na Facebooku, Dosah příspěvků na FB, Použitelnost webových stránek, Webové stránky hotelu, Jak psát texty pro hotelový web, Optimalizace použitelnosti webu, Kvalitní obsahový marketing, Jak zlepšit použitelnost webových stránek

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available