vše pro hotely a restaurace

Dosah prispevku na FacebookuJak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku

Dosah příspěvků na Facebooku je již tak minimální, že si člověk říká, zda se vyplatí trávit čas vytvářením stále nového obsahu. Firmy se již nyní spoléhají na placené příspěvky, u kterých je jistota, že je fanoušci zaznamenají, a že na ně zareagují.

Tlačenice na hlavní stránce neustále roste, a tak Facebook pomocí algoritmů určuje co se komu zobrazí. Kdyby se na hlavní stránce zobrazovalo každému vše, pak by se konkrétní příspěvek zobrazil jenom těm, by otevřeli Facebook ve chvíli publikování příspěvku. Další publikované příspěvky by jej však velmi rychle odsunuly.

Aby uživatel nebyl neustále zaplaven, vytvořil Facebook algoritmus, podle kterého se zobrazované příspěvky v news feedu redukují. A primárně se zobrazují ty, které jsou na konkrétního uživatele cílené.

Dalším důvodem k redukci dosahu příspěvků je donutit uživatele (zejména firmy) využívat více placené kampaně, ze kterých má Facebook tržby a zisk. Pořád je to firma, která chce vydělat peníze a ne charita.

Platí slova FB specialistů: „Bez peněz na Facebook nelez.“ ?

Pokud již máte kvalitní základnu fanoušku, kterým pravidelně sdělujete, co je u vás v hotelu a restauraci nového, pak se nemusíte spoléhat pouze na placené kampaně. Počet fanoušků ovlivňuje aktivita na profilu. Ta také ovlivňuje cenu sponzorovaných příspěvků.

Také mějte na paměti, že sociální sítě jsou zejména nástrojem komunikace. Vkládejte kvalitní obsah, zajímavá videa, pěkné fotografie a snažte se, aby každý příspěvek Facebook označil jako Top story (hlavní příspěvek). To jsou právě ty vybrané příspěvky, které se dostanou k uživateli častěji než ty označené jako Recent story (nejnovější příspěvek).

Většina uživatelů má totiž v profilu nastaveno sledování vybraných hlavních příspěvků a nemění si nastavení proto, aby sledovala ty nejnovější.

Rada na závěr

Vyzývejte fanoušky k aktivitě. Nečekejte, že budou komentovat a sdílet příspěvky sami. Buďte sami aktivní, komunikujte a odpovídejte na dotazy. Aktivita se na sociální síti cení.

Autor: Dana Petrunčíková




Související články:

Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Jak využívat sociální média

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com