vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům rád poskytne přehled možností vzdělávání zaměstnanců a manažerů hotelů a restaurací. Pokud jste vzdělávací institut nebo agentura a máte zájem o prezentaci na této stránce, pak nás neváhejte kontaktovat.

Jak dosáhnout úspěchu

Jak se naprogramovat k úspěchu Přemýšleli jste někdy, jaký je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem je? I když existuje mnoho faktorů, podílejících se na úspěchu, výzkum ukazuje, že největší podíl na svém úspěchu máme my sami. Naše podvědomí je překvapivě silné. Pokud věříme v něco dost silně, bude náš mozek dělat všechno možné, aby to […]
Čtěte více »

Emoční inteligence

Co je emoční inteligence? Emoční inteligence jako součást sociální inteligence, která zahrnuje schopnost rozpoznat a sledovat vlastní i cizí pocity, emoce, rozlišovat je a využívat tyto znalosti ve svém myšlení nebo chování. Neboli je to schopnost orientovat se v sobě i v citech a náladách jiných lidí, využívat toho pro dobré vztahy a sebe motivaci. […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

Zaměstnanecké benefity

Zaměstnanecké výhody, neboli benefity Na rozdíl od mezd a platů nebývají benefity obvykle vázány na výkon pracovníka. Někdy se však při jejich poskytování přihlíží k funkci, k postavení pracovníka v hotelu, k době zaměstnání a zásluhám. Důležitým faktorem při rozhodování vedení o poskytování zaměstnaneckých výhod je otázka, do jaké míry umožnit volitelnost a přizpůsobivost benefitů […]
Čtěte více »

Co úspěšní lidé nikdy nedělají

Co mají společného úspěšní lidé? Člověk může být úspěšný ve své práci, při sportu, mezi přáteli i koníček vás může dovézt k úspěchu. Všichni úspěšní lidé mají jedno společnou touhu uspět. Ta je nutí nikdy se nevzdat. Kdo jsou úspěšní lidé? Úspěšní lidé jsou ti, které ostatní žádají o radu. Celá řada z nich zažila […]
Čtěte více »

Manažerské dovednosti v hotelu

Proč zlepšovat dovednosti manažerů? Zaměstnancům „je třeba ukázat směr a dávat příklad“ jak řekl Tomáš Baťa. K tomu je potřeba dobrých manažerů, kteří současně své podřízené podporují a motivují k dosažení cílů. Součástí manažerské pozice je také plánování, organizování a kontrola. K tomu všemu potřebuje určité schopnosti a dovednosti. Mezi tyto dovednosti patří: • Asertivita […]
Čtěte více »

Syndrom vyhoření

Jak předejít syndromu vyhoření? Syndrom vyhoření je ztráta profesionálního zájmu a osobního zaujetí pro práci. Často se vyskytuje u lidí pracujících ve službách. Vyhoření je výsledek procesu, který trvá i řadu let. V počáteční fázi totiž člověk pracuje s nadšením. Práce ho baví, má pocit, že nepotřebuje odpočinek nebo dovolenou. V další fázi přijde vystřízlivění, […]
Čtěte více »

Proč analyzovat segmenty?

Průměrná cena jednotlivých segmentů Správná kombinace prodeje různým segmentům v různém období může výrazně zvýšit zisky hotelu. Jestliže hotel plní klientela ze segmentů s nižší průměrnou cenou, pak je jasné, že k maximalizaci zisku je nutné zjistit potřeby klientů v segmentech s vyšší cenou a cílit prodej na ně. Prvním krokem je pochopení nákupního chování […]
Čtěte více »

Jak získat respekt?

Jak se stát respektovaným manažerem? Nemáte schopnosti, sebevědomí a charisma, neváží si vás pro vaše vědomosti a nemluví o vás hezky, když nejste v doslechu? Pak se toho musíte ještě hodně učit. Získat si úctu a obdiv kolegů a zaměstnanců prostě chvíli trvá a vy musíte vynaložit všechny své dovednosti, aby k vám časem vzhlíželi. […]
Čtěte více »

Google radí jak na PPC

PPC – nechte si poradit přímo od Googlu Pokud jste se rozhodli vytvořit si, spravovat a testovat PPC kampaně na Googlu, tak následující přednášky rozhodně stojí za to vidět. Není nad to, nechat si poradit odborníky přímo z Googlu. Osobně se docela divím, jak nízký počet zhlédnutí tyto přednášky zatím mají, ale vše je dočasné. V […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available