Hotely Hotelům poskytují informace o novinkách ve vybavení restaurací a jejich kuchyní.
Jak najít dobrého řemeslníka
Údržba hotelu a restaurace Velké hotely zpravidla zaměstnávají řemeslníky a údržbáře na hlavní pracovní poměr. Malým hotelům, penzionům a restauracím se údržbář na plný úvazek nevyplatí. Přesto je potřeba neustále měnit žárovky, čistit neodtékající odpady, malovat pokoje, čistit koberce nebo opravovat nábytek. Malíři, lakýrníci, truhláři, elektrikáři, instalatéři, topenáři a další odborní řemeslníci jsou v hotelu […]Čtěte více »
Stylové interiérové dveře
Stylové dveře ve vašem hotelu přivítají hosty za vás První věc, která vašeho hosta uvítá v jeho hotelovém pokoji, jsou dveře. Při celkovém dojmu z celého pokoje hrají velkou roli. Poškrábané dveře s dírou uprostřed a rozviklanou klikou totiž na nikoho skvělý první dojem neudělají. Jaké dveře si do hotelu pořídit? Dovnitř a ven Vstupní […]Čtěte více »
Hotelové lékárničky
Čím naplnit lékárničku? Lékárnička je nezbytnou součástí vybavení každého hotelu i restaurace. Ideální je, když je na každém úseku jiné vybavení, potřebné pro daný úsek. V kuchyni, kde dochází k řezným ranám nebo popáleninám, je potřeba o trochu jiná náplň lékárničky než na recepci, kam si chodí hosté pro prášek na bolest hlavy. Co musí lékárnička […]Čtěte více »
Jak na efektivní prodej dárkových poukazů
Zefektivněte prodej dárkových poukazů Novým projektem liberecké digitální agentury UVM interactive je GRANDION – prodej dárkových poukazů online. Tento projekt nabízí komplexní řešení prodeje dárkových poukazů a voucherů. Je vhodný pro hotely, restaurace, salóny, wellness centra, lázně, divadla, nákupní centra – zkrátka pro všechny, kdo nabízí dárkové poukazy. Princip spočívá ve vytvoření e-shopu na webových stránkách […]Čtěte více »
E-mailingové nástroje
Jak vybrat e-mailingový nástroj E-mailing je vysoce efektivní marketingový nástroj za velmi nízkou cenu. Umožní vám rychle poslat e-mailové zprávy každému člověku na vašem seznamu. E-mailingové nástroje jsou velmi kvalitní a dnes již cenově přijatelné. Mají přívětivé administrační rozhraní, nabízí spoustu grafických šablon i jejich úpravu, řada funkcí je automatická a součástí jsou i analytické […]Čtěte více »
Hotelové systémy
Co musí umět hotelový systém? Hotel je hodinový stroj, který dobře funguje jen, když všechna kolečka do sebe zapadají. Všechno souvisí se vším v hotelu i v jakémkoliv jiném ubytovacím zařízení. Každý úsek hotelu musí být informován o všem důležitém – o tom kdo přijíždí, kolik jich je, jaké služby si objednali, jak dlouho v […]Čtěte více »
Bezbariérový vstup do hotelu a restaurace
Bezbariérové pokoje a restaurace Celá řada lidí s tělesným postižením žije život jako všichni ostatní. Pracují, se svými přáteli se účastní různých akcí, cestují, ochutnávají speciality v restauracích a účastní dalších aktivit. Pro hotely a restaurace jsou to hosté, jako každý jiný, jenom mají specifické požadavky. Většina hotelů a restaurací má bezbariérový vstup, aby těmto […]Čtěte více »
Hotelový systém Previo
Previo je na českém trhu už řadu let. Důvod proč ho doporučuji penzionům a hotelům malé a střední velikosti je celkem jasný – přehlednost a jednoduchost. Za roky své existence už má vychytané „mouchy“, snadné a rychlé nastavení a je cenově přijatelný. Navíc si k hotelovému systému můžete pořídit channel manager Previo Global, booking engine […]Čtěte více »
Kancelářské potřeby
Využití kancelářských potřeb Bez běžných kancelářských potřeb si neumíme přestavit správný chod žádné kanceláře ani v hotelu, ani v restauraci. Věděli jste však, že drátěné nebo plastové stojany na spisy můžete využít nejen v pro administrativu, účetnictví a archivaci? Kancelářské potřeby jsou omyvatelné, takže je můžete využít v kuchyni a kontrola z hygieny s tím […]Čtěte více »
Nevšední hotelové atrakce
Ozvláštněte svůj hotel a restauraci Pozitivně zapůsobit na klienta, aby napsal dobré hodnocení, je dnes cílem každého hotelu. Poskytnout mu zážitek, na který bude dlouho vzpomínat je ta správná cesta. Chcete mít tedy v hotelu něco co jiní nemají ? Chcete zapůsobit na hosty svého hotelu a restaurace tak, že se o svém zážitku podělí […]Čtěte více »