vše pro hotely a restaurace

Co je nového na TripAdvisoru?

TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet vlastní tripy (soukromé i veřejné), označovat na mapě místa, kde se nacházejí, která již navštívili, nebo která se navštívit chystají. Po přihlášení vidí personalizovanou přední stranu s příspěvky, články a profily relevantní pro své současné cestovatelské zájmy.

TripAdvisor využívá GPS

Během cesty, ať už pracovní nebo soukromé, TripAdvisor uživatele lokalizuje pomocí GPS a posílá mu upozornění, na zajímavá místa a podniky v okolí místa, na kterém se právě nachází. Chce-li uživatel provést rezervaci, například stolu v restauraci, může tak učinit přímo prostřednictvím platformy. Ještě během návštěvy může zaznamenat své dojmy a po návštěvě podniku je review uveřejněno.

Cílení TripAdvisoru je maximálně účinné

Právě ty nejčerstvější doporučení jsou ta nejúčinnější a toho TripAdvisor využívá. Účinná je také možnost mít vše na jednom místě. Cestovatelé mohou hledat možnosti, rezervovat i sdílet zážitky na jedné online platformě. Lidé recenzím důvěřují, takže ve chvíli kdy hledají informace o daném hotelu či restauraci, dal jim TripAdvisor možnost udělat si hned i rezervaci.

Jak tyto změny ovlivňují provozovatele hotelů a restaurací?

Je těžké s jistotou říci, jak tato změna ovlivní podniky, které na TripAdvisoru již jsou. Je však pravděpodobné, že sledování a analýza recenzí bude ještě důležitější, než doposud. Hotely a restaurace, by svůj provil měly používat k oslovení nových zákazníků v reálném čase. Stejně jako v případě Facebooku nebo Instagramu mohou podniky zveřejňovat své akce, které pořádají.

Užívání internetu a sociálních sítích je nedílnou součástí nás všech. Abychom zůstali konkurenceschopní a našli nové zákazníky, musíme sociální média využívat na maximum.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: TripAdvisor

Související články:

Uživatelé sociálních sítíSociální média jako nástroje PRJak využívat sociální média, Obsahový marketing

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení