vše pro hotely a restaurace

Dosah prispevku na FacebookuJak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku

Neustále vám klesá dosah příspěvků? Nic si z toho nedělejte. Je to přirozeným vývojem, na který musí programátoři Facebooku reagovat. Tak jako roste počet uživatelů Facebooku, roste i počet přátel každého uživatele a počet oblíbených stránek. Každý uživatel přidá denně několik příspěvků a další sdílí. Tlačenice v news tak neustále roste. Kdyby se v news zobrazovalo každému vše, pak by pravděpodobnost, že by uživatel viděl vše, stejně snížila. Namísto těch, koho by konkrétní příspěvek zajímal nejvíc, by se zobrazil těm, kdo se nalogovali na Facebook ve chvíli, kdy byl tento příspěvek publikován.

Aby uživatel s velkým počtem přátel nebyl denně zaplaven několika tisíci příspěvků, rozhodl se Facebook vytvořit algoritmus, podle kterého se zobrazované příspěvky v new feedu redukují.

Dalším důvodem k redukci dosahu příspěvků je donutit uživatele využívat více placené kampaně, ze kterých má Facebook tržby a zisk. Pořád je to firma a ne charita.

Platí slova FB specialistů: „Bez peněz na Facebook nelez.“ ?

Pokud již máte kvalitní základnu Followers, kterým pravidelně sdělujete, co je u vás v hotelu a restauraci nového, pak se nemusíte spoléhat pouze na placené kampaně. Počet fanoušků ovlivňuje aktivitu na profilu a tím i jeho hodnotu, a cenu reklamy. Stále je tedy potřeba se o fanoušky dobře starat. Vkládejte kvalitní obsah, zajímavá videa, pěkné fotografie a snažte se, aby každý příspěvek Facebook označil jako Top story (hlavní příspěvek). To jsou právě ty vybrané příspěvky, které se dostanou k uživateli častěji než ty označené jako Recent story (nejnovější příspěvek).

Většina uživatelů má totiž v profilu nastaveno sledování vybraných hlavních příspěvků a nemění si nastavení proto, aby sledovala ty nejnovější.

Rada na závěr

Vyzývejte fanoušky k aktivitě. Nečekejte, že budou komentovat a sdílet příspěvky sami. Buďte sami aktivní, komunikujte a odpovídejte na dotazy. Aktivita se na sociální síti vždy cení.

Autor: Dana Petrunčíková



Související články:

Uživatelé sociálních sítí, Sociální média jako nástroje PR, Jak využívat sociální média

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení