vše pro hotely a restaurace

Na co při aktualizaci stránek nezapomínat?

Webové stránky hotelu jsou jeho internetovou vizitkou a prodejním nástrojem. Proto je nezbytně nutné stránky neustále renovovat a aktualizovat, aby odpovídaly nejen módním trendům, ale i požadavkům uživatelů, ať už se jedná o zaměstnance hotelu, zákazníky nebo roboty vyhledávačů. Pro snadnou správu webu volte kvalitní systém jako například wordpress, díky němu můžete stránky neustále aktualizovat.

Co do stránek určitě implementovat?

  • Název domény by měl odpovídat názvu hotelu ve spojení s lokalitou, aby nedošlo k záměně. Na klíčové spojení se pak lépe cílí a potencionální zákazníci si vás pak snadněji najdou.
  • Umístěte na stránky dostatečně viditelnou výzvu k akci – možnost online rezervace. Dbejte na to, aby se tato výzva zobrazovala na všech stránkách i podstránkách, které návštěvník při hledání informací prochází.
  • Kontaktní údaje umístěte na dostatečně viditelné místo, ideálně do pravého horního rohu. Po rozkliknutí dejte návštěvníkovi možnost vidět místo na mapě. Popište cestu, jak se k vám zákazník dostane.
  • Firemní identita hotelu – název a logo musí být v levém horním rohu nebo uprostřed stránky. Toto vizuální spojení je důležité proto, aby návštěvník věděl, na jakých stránkách zrovna surfuje. Že je na stránkách hotelu, nikoliv na rezervačním systému.
  • Responzivní stránky jsou dnes nutností. Na mobilních zařízeních se musí zobrazovat veškeré důležité informace stejně dobře, jako v počítači.
  • Jednoduchá vnitřní navigace je důležitá nejen pro návštěvníka stránek, ale i pro roboty vyhledávačů. Úprava vnitřní navigace stránek je součástí SEO. Pro mobilní zařízení je důležité, aby v nich bylo možné snadno přejít na tlačítko pro rezervaci.

Na co při správě webu určitě nezapomínat

  • Kvalitní fotografie jsou nedílnou součástí nejen webových stránek, ale jsou důležitá i pro sociální sítě. Vytvořte si profesionální fotky pro web, a akční a sezónní fotky pro sociální sítě. Nafoťte jídla z jídelního lístku, foťte denní menu. Gastronomický zážitek je dnes pro zákazníky klíčový.
  • Při vkládání videí na webové stránky ze služby YouTube nezapomeňte odstranit “Navrhovaná videa”, která by zákazní – nechcete, aby se váš těžce vydělaný uživatel odklonil od vašich stránek.
  • Hlavní stránkou upoutejte pozornost. Poskytujte relevantní informace a aktuální fotografie. Nezapomeňte, že máte jen pár vteřin na to, abyste prodali konvertovali návštěvníka v zákazníka.
  • Věnujte pozornost obsahu. Nejprve napište obsah pro uživatele a poté ho upravte pro vyhledávače. Použijte klíčové slovo stránky v nadpise i v textu. Použijte strukturovaný text a snadno čitelné písmo.
  • Přidejte na stránku recenze. Každý kvalitní booking engine tento modul nabízí.
  • Nebojte se Google Analytics pro sledování návštěvnosti stránek. Stejně tak sledujte statistiky profilů na sociálních sítích. Řeknou vám mnoho o vaší cílové skupině.
  • Do novinek a kalendáře akcí vkládejte nejen akce konané ve vašem hotelu nebo restauraci. Upozorňujte i na významné akce konané ve vašem okolí.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: ddpavumba




Související články:

Plán pro webové stránkyÚčel webových stránekJak psát texty pro hotelový web

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení