vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Dana Petrunčíková

RedakceBc. Dana Petrunčíková Pomáhám firmám a hotelům zvyšovat tržby pomocí Revenue Managementu a Online Marketingu. Přehled služeb, které poskytuji: Revenue Management Revize rezervačních systémů Optimalizace cenových strategií Kontrola využití všech funkcí systémů Revenue Management – segmentace, statistiky, forecasting, restrikce atd. Reputation Management Nastavení PPC kampaní na FB Webové stránky  Tvorba stránek ve WordPressu Tvorba obsahu […]
Čtěte více »

Jak najít správce PPC

Externí správa PPC Netroufáte-li si na správu placených kampaní ve vyhledávačích sami, pak můžete využít služeb PPC specialistů. Ať už se rozhodnete pro mediální agenturu nebo službu jednotlivce, který se na PPC specializuje, musíte si sami stanovit, čeho kampaní chcete dosáhnout – zda je to navýšení obsazenosti v určitém termínu, nebo prodej dárkových poukazů. Po […]
Čtěte více »

Availpro a Ofereta

Spolupráce firem Availpro a Ofereta Availpro a Ofereta Vám tímto oznamují navázání strategického partnerství pro ještě větší spokojenost svých klientů. Cílem každého hotelu jsou spokojení a věrní hosté. Unikátní nová technologie Oferety dává hotelům možnost posunout komunikaci se zákazníkem o krok dál. Tato aplikace je nyní k dispozici v rámci systému správy rezervací Availpro. Francouzská […]
Čtěte více »

SEO v roce 2018

Co nového v optimalizaci webu Tak je tu nový rok, nové trendy, nové styly nová předsevzetí. Naštěstí v oblasti SEO bude vše při starém. Alespoň v nejbližší době. SEO experti se shodují na tom, že jediná významná novinka je hlasové vyhledávání, které se bude během roku 2018 zlepšovat ve všech světových jazycích. I nadále se […]
Čtěte více »

SEO živé nebo mrtvé?

Má SEO budoucnost? Často slyším, že je SEO mrtvé, a že už není potřeba. Faktem je, že vznikají neustále nové stránky, e-shopy, blogy a zahlcují internetovou síť informacemi. Aby roboti s tohoto množství informací vyfiltrovali tu nejrelevantnější, týkající se klíčového slova, bude podle mého názoru vždy potřeba stránky optimalizovat. Je pravda, že celá řada SEO […]
Čtěte více »

Jak zajistit dokončení online rezervace?

Proč klient nedokončí online rezervaci? Často se stává, že i přes to, že máte na svých stránkách možnost online rezervace, lidé ji dostatečně nevyužívají. Překonvertovat návštěvníka stránek na zákazníka je totiž velmi složitý proces. Zejména závěrečná fáze rezervace – vyplnění osobních údajů a vložení kreditní karty – je místo, kde si to většina zákazníků rozmyslí […]
Čtěte více »

Proč používat Channel Manager

Jak vybrat Channel Manager? Internetové rezervační systémy, webové stránky, globální distribuční systém – to vše jsou prodejní nástroje, bez kterých se v současné době hotel neobejde. Nelze aktualizovat každý prodejnín kanál individuálně, protože by to zabralo příliš mnoho času. Tím spíš, že hotely své Best Available Rates (BAR) na základě analýz Revenue Managementu často mění. Channel […]
Čtěte více »

Propojte prodejní a propagační kanály

Proč propojit propagační kanály s prodejními? Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, […]
Čtěte více »

Co nás čeká v roce 2017

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com