vše pro hotely a restaurace

Proč by měl hotel investovat do technologií?

Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i hodnocení hotelu.

Novou technologií se zvýší také výkonnost vnitřních procesů jednotlivých hotelových úseků. Každé oddělení v hotelu je stejně důležité, ať už se jedná o stravovací či ubytovací úsek nebo prodej a marketing. Všichni si zaslouží investici do modernizace.

Jaké technologie jsou pro hotel nejdůležitější?

Základem je kvalitní hotelový systém. Ideální je takový, který je založený na cloudovém systému s možností doplňkových technologických nástrojů. Vývojáři tyto systémy neustále aktualizují a upravují podle potřeb hotelů, a každý update a upgrade systému je zpravidla v rámci měsíčního paušálu.

U poskytovatele (např. Previo) si zjistěte, které doplňkové aplikace a nástroje rozšíří rozsah vašich služeb, zlepší komunikaci s klienty, zvýší výkon a hotelové tržby. Využívejte takové aplikace, které poskytují služby pro správu restaurací, on-line nástroje pro zasílání nabídek a zpráv, nástroje pro analýzu recenzí, channel managery pro správu OTAs, nástroje pro sledování cenových strategií konkurence, upsellingové nástroje a další.

Existují systémy (např. MyStay na platformě SnapShot Marketplace), pro zasílání zpráv, které zlepšují komunikaci s klienty a nabízejí hotelům nejrůznější služby pro urychlení a zlepšení komunikace a vztahů se s budoucími i současnými klienty. Bookboost umožňuje hotelům konsolidovat všechny aplikace pro zasílání zpráv do jedné platformy a zvýšit přímé rezervace, zvýšit hodnotu RevPAR a zlepšit spokojenost hostů. Všechny takové aplikace poskytují i statistiky pro analýzu dat.

Volte technologie a aplikace zaměřené na hosty

Zjednodušením procesu odbavení mohou hotely zlepšit spokojenost hostů. Podle společnosti Zebra Technologies až 68% hostů preferuje online check-in. Podle průzkumu, který provedly společnosti StayNTouch, Travel Tripper a TrustYou, 41% hotelových respondentů ještě online check-in nezkusilo. Přitom tento nástroj urychlí celý proces a pracovníci recepce se tak mohou věnovat důležitějším pracovním úkonům. Stejnou výhodu poskytují i online platební brány.

Autor: Dana Petrunčíková

Související články:

AvailPro a Ofereta, Hotelový systém Previo, Proč používat Channel Manager

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení