Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.
Publikováno: 8 srpna, 2017

Proč klient nedokončí online rezervaci? Často se stává, že i přes to, že máte na svých stránkách možnost online rezervace, lidé ji dostatečně nevyužívají. Překonvertovat návštěvníka stránek na zákazníka je totiž velmi složitý proces. Zejména závěrečná fáze rezervace – vyplnění osobních údajů a vložení kreditní karty – je místo, kde si to většina zákazníků rozmyslí […]
Čtěte více »
Publikováno: 11 března, 2017

Jak vybrat Channel Manager? Internetové rezervační systémy, webové stránky, globální distribuční systém – to vše jsou prodejní nástroje, bez kterých se v současné době hotel neobejde. Nelze aktualizovat každý prodejnín kanál individuálně, protože by to zabralo příliš mnoho času. Tím spíš, že hotely své Best Available Rates (BAR) na základě analýz Revenue Managementu často mění. Channel […]
Čtěte více »
Publikováno: 14 února, 2017

Proč propojit propagační kanály s prodejními? Propagační kanály jako jsou například sociální sítě nebo různé články v časopisech mají za úkol prezentovat potencionálním klientům vaše služby. Vyprávějí příběhy lidí, kteří vás již navštívili a odnesli si s sebou nezapomenutelné zážitky ať už gastronomické nebo akční. Získá-li čtenář při čtení článků nebo zhlédnutí videa pozitivní emoce, […]
Čtěte více »
Publikováno: 30 prosince, 2016

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »
Publikováno: 11 prosince, 2016

Jak využívat Tripadvisor S existencí Triadvisoru už se hotely za dobu jeho existence smířili. Řada hotelů a restaurací se dokonce naučila využívat jeho marketingové a propagační nástroje. Jak využít Tripadvisor na maximum? Nejprve je potřeba vědět, s jakým algoritmem Tripadvisor počítá hodnocení. Když klient vyhledává hotel v určité oblasti, Tripadvisor zobrazuje hotely v seznamu, ale […]
Čtěte více »
Publikováno: 5 září, 2016

Jak na cenovou strategii v hotelu podle statistik Při prodeji hotelových pokojů se hotel nemůže spoléhat pouze na jeden nebo dva prodejní kanály nebo partnery. Stejně jako není možné ubytovávat pouze studenty, kteří pokoje zdevastují, tak není možné prodávat pouze přes Expedii nebo třeba HotelBeds, kteří mají příliš vysokou marži nebo provizi. Využíváním jejich „neviditelných“ […]
Čtěte více »
Publikováno: 5 června, 2016

Proč potřebujeme online systémy? Neustále si stěžujeme, jak mají internetové rezervační systémy vysoké provize a marže a tak hledáme způsoby jak prodávat bez nich – přes vlastní web, cestovním kancelářím nebo “na přímo”. Pravda je taková, že v dnešní době se bez internetových rezervačních systémů obejde už jen hodně málo hotelů a to z mnoha […]
Čtěte více »
Publikováno: 5 května, 2016

Revenue a marketing jdou ruku v ruce Správný přístup k tvorbě cenových strategií, má pro hotely zásadní význam. Proto byly vytvořeny nové aplikace a nástroje (např. Rate Manager od Bookingu), které nám na základě historických a současných ukazatelů doporučují prodejní ceny. Správnou optimalizací cen pak hotel zvyšuje své příjmy a zisky. Aby cenová předpověď byla ve […]
Čtěte více »
Publikováno: 27 prosince, 2015

Jaká byla hotelová sezóna 2015? Stejně jako vloni jsme zaznamenali rekordní zájem turistů a stejně jako každý rok bylo v plánu navýšení tržeb. Hotelové hosty jsme lákali na webové stránky, abychom získali přímé rezervace, protože jsou nejlevnější, ale vzhledem k tomu, že Priceline a její Booking.com ovládá přibližně 62% evropského trhu a Expedie 70% amerického, […]
Čtěte více »
Publikováno: 27 listopadu, 2015

Proč systémy vyžadují cenovou paritu? Známe je všichni – parity issues – e-maily, které zasílají rezervační systémy, když je cena na jiných systémech jenom o pár centů nižší. Jsou jako obtížný hmyz. Zejména, když používáte řadu slev a cenových hladin, zabijete hodně času, než zjistíte, kde rozdíl v cenách vzniká. Právě ten čas, který potřebujete věnovat […]
Čtěte více »
« Newer EntriesOlder Entries »