vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Proč dát na web anketu

Máte na stránkách anketu? Určitě jste se všimli, že portály jako například Novinky.cz nebo Sport.cz mají na konci článku anketu. Také jste se určitě všimli, že jsou v té anketě jednoduché otázky a ještě jednodušší odpovědi, na které lidé klikají. Často jste si asi řekli, proč tam vůbec tak slaboduchou anketu dávají. Odpověď je jasná […]
Čtěte více »

Optimalizace použitelnosti webu

Jak zjistíte nedostatky v použitelnosti? Jedním z nejdůležitějších důvodů, proč má váš hotel webové stránky je získávání hotelových hostů. Konverze je to, co způsobí, že si návštěvník vašich webových stránek udělá online rezervaci. O tom je zmínka již v našem článku „Účel webových stránek“. Aby si návštěvník rezervaci udělal, musí si stránky získat jeho důvěru […]
Čtěte více »

Jak je stará vaše cílová skupina

Jaký je průměrný věk vašeho hosta? Hotelnictví je jeden z mála oborů, ve kterém si můžeme snadno a rychle zjistit průměrný věk klientů, díky povinnosti vyplňovat pro cizineckou policii věk zahraničních klientů do domovní knihy. Tento údaj nám řekne, jak staří či mladí klienti v našem hotelu přebývají a převládají. Pokud se však neorientujete na […]
Čtěte více »

Inspirace pro správu sociálních médií

Kde brát inspiraci pro správu sociálních sítí Marketingoví manažeři věnují hodně času udržení kontaktu s klienty na sociálních sítích. Záleží na tom, na jakou firmu, hotel nebo restauraci se díváme, ale v průměru správnou sociálních sítí stráví firma 10-20 hodin týdně. Jak udržet sledovanost profilu, aniž by vám došla inspirace? Kdo je cílové publikum, a proč aktivitu […]
Čtěte více »

Jak objednat online marketing

Jak outsourcovat online marketing Chcete dělat kvalitní online marketing a nemáte v hotelu dostatek času nebo zkušeností? Chystáte se oslovit nějakou marketingovou agenturu? Pak si musíte nejprve ujasnit, co od této agentury požadujete, abyste vaše představy nelišily od představ agentury. Nedorozumění jsou totiž častou příčinou nespokojenosti s výsledkem. Na co se zaměřit? Stanovte budget, který […]
Čtěte více »

Storno, zrušení a zase storno

Jak snížit počet zrušených rezervací? Hotely neustále bojují s narůstajícím počtem zrušených rezervací pokojů, v posledních letech se zdá, že jich je stále více. Prodáváním volných kapacit na poslední chvíli se samozřejmě snižuje průměrná cena. Jak z toho ven? Proč v hotelu roste procento stornovaných rezervací? Počet lidí rezervujících online rok od roku stále roste. […]
Čtěte více »

Tipy pro prodejní strategie

Co byste měli vědět o prodejních strategiích Prodej hotelových pokojů a služeb restaurace se řídí stejnými prodejními zákony, jako prodej jakéhokoliv jiného produktu. Co všechno má tento prodej společného? Zejména prodejní strategie. Ve všech oborech funguje e-mailing, propagace a prodej online, stejně tak telefonická komunikace se zákazníky. Zde je pár tipů, které vám prodej usnadní. […]
Čtěte více »

Vývoj hotelových systémů

Jak se vyvíjí hotelové systémy? Vývoj technologií neminul ani hotelové systémy. Většina z nich již umí fungovat online, mají interaktivní moduly, jako jsou booking engines, channel managery, moduly pro restaurace, věrnostní programy nebo funkce e-mailingu. Dají se spravovat z mobilních zařízení a odkudkoliv, kde je možné připojení na internet. Vývoj nových nástrojů a aplikací Neustále […]
Čtěte více »

Hotelový e-mailing

Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]
Čtěte více »

Hotelový ChatBot

Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com