vše pro hotely a restaurace

V rubrice Hotelový concierge najdete vše co se týká služeb hotelové recepce a concierge.

TripAdvisor přidal uživatelské funkce

Co je nového na TripAdvisoru? TripAdvisor je nejnavštěvovanější sociální sítí cestovatelů. Využívá lidské touhy cestovat a sdílet zážitky. Aby TripAdvisor donutil uživatele k vyšší aktivitě na svém protálu, přidal další funkce. Nyní mohou lidé na svém profilu, stejně jako na Facebooku, sdílet fotky, videa, sledovat své přátele, jiné cestovatele, značky, řetězce anebo influencery. Mohou vytvářet […]
Čtěte více »

Jak zvýšit hotelové tržby

Jak na maximalizaci hotelových tržeb Primárním cílem revenue managementu je prodej v ten správný čas, za správnou cenu tomu správnému zákazníkovi. Jak získávat rezervace, zvyšovat obsazenost a tržby, a kde prodávat, když se nacházíme v tak konkurenčním prostředí? Přímé rezervace, ze kterých hotel neplatí provizi jsou na prvním místě. Optimalizací stránek nebo kvalitní PPC kampaní, zvýšíte svůj […]
Čtěte více »

Hotelové investice do technologií

Proč by měl hotel investovat do technologií? Podle studie společnosti Hospitality Technology z roku 2018 celkem 65% hostů uvádí, že je pravděpodobné, že se vrátí do hotelu a zaplatí vyšší sazbu, pokud jim hotel poskytne technologie, které považují za důležité. Zvýší-li tedy hotel investice do technologií, zvýší se jeho tržby, spokojenost hostů a tím i […]
Čtěte více »

Servis výpočetní techniky

Opravy hotelové výpočetní techniky Nestaráte se o počítač až do chvíle, kdy se s ním něco stane? Každý v hotelu zažívá občas chvíle, kdy děláme více věcí najednou. Obsluhujeme několik hostů a do toho ještě někdo zavolá. My musíme rychle v hotelovém systému, zjisti informace, které potřebujeme, ale obrazovka zamrzne. Čekáme, hostům se omlouváme, když se počítač […]
Čtěte více »

Velikonoční tradice

Velikonoční hotelová nálada Velikonoce stejně jako vánoční svátky jsou svátky křesťanské a proto se slaví v celém křesťanském světě. Každý národ si za uplynulá staletí vytvořil tradice, které více či méně úspěšně dodržují i dnes. I u nás velikonoční tradice a symboly máme a často je používáme v hotelech a restauracích k oslavě svátků jara […]
Čtěte více »

Jak sebevědomě komunikovat s hostem

Jak zvýšit sebedůvěru při rozhovoru s hostem Stejně jako všechny ostatní dovednosti, tak i zdravé sebevědomí se dá naučit, procvičit a zvládnout. Jakmile jej získáte, změníte ve svém životě celou řadu věcí k lepšímu. Zdravé sebevědomí totiž potřebujeme prakticky neustále zejména v rozhodovacím procesu. Znáte ty chvíle, kdy jste konfrontováni s nepříjemnou skutečností například s […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Jak zlepšit imunitu

Jak zvýšit svou odolnost Koho s vás dostala tuto zimu chřipka? Existují přírodní produkty, díky kterým chřipku již nikdy “nechytnete” a jejich užívání není ani trochu nepříjemné. Naopak. Vychutnáte si je a ještě zlepšíte své zdraví. Lidem pracujícím ve službách mnohem více hrozí, že je dočasně vyřadí nějaká snadno přenosná choroba. Náš organismus proto musí […]
Čtěte více »

Hotelový systém Previo

Previo je na českém trhu už řadu let. Důvod proč ho doporučuji penzionům a hotelům malé a střední velikosti je celkem jasný – přehlednost a jednoduchost. Za roky své existence už má vychytané „mouchy“, snadné a rychlé nastavení a je cenově přijatelný. Navíc si k hotelovému systému můžete pořídit channel manager Previo Global, booking engine […]
Čtěte více »

Co nás čeká v roce 2017

Co se bude dít v příštím roce? Stejně jako v letošním roce i v tom příštím poroste využívání mobilní zařízení lidmi na cestách, pro rezervaci hotelů a ubytovacích zařízení. Podle odhadů však neporoste příliš využívání sociálních sítí pro rezervace. Podle současných statistik pouze 11% uživatelů sociálních sítí je využívá pro tyto účely a ani v […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com