vše pro hotely a restaurace

Jak mít lépe dohledatelný profil na sociálních sítích?

To, že Facebook zobrazuje vaše příspěvky pouze asi 20% našich fanoušků, si uvědomujeme a proto se snažíme maximalizovat dosah. Málo kdo si však uvědomuje, že uživatelé sociálních sítí vyhledávají i podle klíčových slov. Z toho vyplývá, že bez klíčových slov v názvech profilů a bez SEO optimalizace příspěvků, obrázků a video příspěvků se neobejdete.

Kvalitní optimalizací profilů a příspěvků zvýšíte návštěvnost, aniž byste museli utrácet za placené kampaně. Jak tedy můžete zvýšit návštěvnost pomocí vyhledávání? 

Zjistěte, jaká klíčová slova vedou na váš web

Co funguje na vaší webové stránce, bude fungovat i na profilu. Použijte klíčová slova z vaší analýzy klíčových slov. Klíčová slova – jsou fráze a témata, která lidé přirozeně hledají – prozkoumejte tedy i profily svých konkurentů a zjistěte, jaké fráze v nadpisech příspěvků používají. 

Využijte funkci automatické zjišťování konkurentů a automatizujte proces hledání nových konkurentů. To vám pomůže sledovat klíčová slova s nejvyššími výkonnostními parametry a navíc budete sledovat i ty profily, které s vámi soutěží o sdílení publika, o kterých zatím nevíte. Pomocí nástroje pro zjišťování konkurentů získáte větší přehled.

Čtěte také: Analýza konkurence

Jakmile najdete, která klíčová slova zvyšují návštěvnost vašeho obsahu z vyhledávání, používejte je ve svých příspěvcích v různých tvarech a spojení. Pak sledujte objem vyhledávání klíčových slov. Pomocí těchto údajů uvidíte, jaká klíčová slova lidé používají více, a které méně. Více hledaná pak používejte.

Pravidelná analýza těchto klíčových spojení vám poskytne možnost rychle reagovat na změny potřeb a požadavků vašich fanoušků.

Pochopte vaše publikum

Sledujte velké konkurenty, jejich komunikaci s fanoušky. Jejich otázky a odpovědi vám pomohou porozumět jejich potřebám. Můžete tam najít inspiraci i nápady, které použijete ve své nabídce. Nezapomínejte na segmentaci. Podle ní je potřeba upravovat i klíčová slova v příspěvcích tak, aby byl osloven vždy konkrétní segment – konkrétní skupina lidí.

Vytvářejte skupiny témat

V diskusích pak pozorujte, o čem klienti hovoří, co je zajímá, co se jim líbí a co ne. Podle toho pak vytvoříte nabídku, která bude přesně odpovídat požadavkům. Jakmile zjistíte, o co mají zrovna vaši klienti zájem, na nic nečekejte a ihned spusťte kampaň. Nálady fanoušků a požadavky hostů se mění, tak nepromeškejte žádnou příležitost zvýšit revenue.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Stuart Miles



Související články:

Revenue ManagementYield Management

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení