vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Používáte Genius od Bookingu?

Vyplatí se Genius od Bookingu? Využíváte-li nástro Genius od Bookingu, pak byste měli vědět, že tyto slevy ze slev jsou viditelné také na všech affiliate programech Bookingu jako jsou například Priceline nebo Agoda. Navíc z těchto již slevněných cen platíte provizi. Měli byste tedy dobře zvážit, zda se vám používání Geniusu vyplatí. Ano. Booking je […]
Čtěte více »

Reklama na Facebooku

Jak propagovat příspěvek na Facebooku Výhodou reklamy na Facebooku je cílení na potenciální zákazníky v určitém období. Navíc nastavení reklamy na FB je uživatelsky jednoduché. Stačí klíčová slova obsahující název hotelu a lokalitu, akci a období, na které chcete cílit. Pak už stačí vytvořit organický příspěvek, který budete propagovat. Jak vytvořit reklamní příspěvek Obrázek a text musí […]
Čtěte více »

Proč lidé upřednostňují rezervační systémy

Proč lidé upřednostňují rezervaci přes rezervační systémy Všichni vymýšlíme strategie, jak zvýšit počet přímých rezervací. Optimalizujeme naše webové stránky, zlepšujeme jejich použitelnost, platíme í PPC. Přesto rezervací přes webové stránky není tolik, jako přes internetové rezervační systémy. Přesvědčení, že si turisté raději rezervují hotel přímo, a že zprostředkovatelé jako Booking.com, Expedia a další mají malou […]
Čtěte více »

SEO v roce 2020

SEO optimalizace v roce 2020 Optimalizační techniky pro zvýšení návštěvnosti webových stránek se neustále vyvíjejí. Existují sofistikované SEO nástroje pro analýzu klíčových slov, použitelnosti webu, chování návštěvníků na stránkách a podobně. Všechny slouží k tomu, aby byl maximalizován konverzní poměr stránek ve stále rostoucím konkurenčním prostředí na internetu.   Na jaké složky SEO je třeba […]
Čtěte více »

E-mailing a mobilní telefony

Doručené e-maily v telefonu Zahraniční statistiky ukazují, že ve Velké Británii bylo v roce 2014 celkem 62% všech e-mailů otevřeno na mobilním zařízení a 21% na pracovní ploše počítače. V USA to bylo 48% z mobilních telefonů a 25% z plochy PC. Nyní, o pět let později je to více než 80%. Z tohoto důvodu […]
Čtěte více »

Proč se zaměřit na obsahový marketing

Proč dělat kvalitní obsahový marketing? Pomocí kvalitního obsahového marketingu můžete budovat smysluplné vztahy se svými klienty. Zaměřte se na budování důvěry, nikoliv na honbu za návštěvností webu. Měření oblíbenosti webu pomocí návštěvnosti stejně není přesné. Mnoho návštěv je pouze příležitostných a jednorázových. Vytvářejte texty pro web tak, aby tyto informace byly hodnotné pro vaše stálé […]
Čtěte více »

Dosah příspěvků na Facebooku

Jak zvýšit dosah příspěvků na Facebooku Dosah příspěvků na Facebooku je již tak minimální, že si člověk říká, zda se vyplatí trávit čas vytvářením stále nového obsahu. Firmy se již nyní spoléhají na placené příspěvky, u kterých je jistota, že je fanoušci zaznamenají, a že na ně zareagují. Tlačenice na hlavní stránce neustále roste, a […]
Čtěte více »

Systémy Business Intelligence

Je Excel za zenitem? Systémy Business Intelligence (BI) shromažďují interní a externí obchodní data, která pak analyzují a pomáhají tak vedoucím pracovníkům učinit správná obchodní rozhodnutí. Pomocí těchto nástrojů se tvoří statistické sestavy a grafy, které ukazují nejen stávající stav obchodu, ale pomocí nich lze předpovídat vývojový trend. Na základě těchto předpovědí se dají vytvořit […]
Čtěte více »

Nepodceňujte optimalizaci webových stránek

Nepodceňujte SEO webových stránek! Jistě si pamatujete dobu, kdy se prodávalo přes desítky internetových rezervačních systémů a stovky poptávkových webů, internetové aukce, slevové systémy a mnoho dalších online aplikací. Řada z nich časem zanikla, protože je převálcoval Booking.com a Expedia.com a v neposlední řadě sociální sítě. Vyhledávače jsou zahlceny miliony stránek. Aby uživatel našel to […]
Čtěte více »

Věrnostní programy

Věrnostní programy jsou stále žádané Požadavky a chování hotelových hostů se neustále mění. S tím souvisí maximulní flexibilita nabídky hotelových služeb. I při tvorbě věrnostních programů musí být hotel velmi flexibilní a kreativní. V dnešní zrychlené době, chtějí lidé všechno hned. Není čas čekat. Internet dal okamžitou spotřebu na dosah ruky každému na celém světě. […]
Čtěte více »

Older Entries »
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com