vše pro hotely a restaurace

Hotely hotelům poskytují rady a tipy z oblasti hotelového marketingu.

Analýza konkurence

Analýza konkurence V hotelnictví je velká konkurence. To je fakt. Obrovský počet ubytovacích zařízení různých kategorií zapříčinil snížení průměrné ceny. Přesto je potřeba pokrývat náklady na poskytované služby. Z tohoto důvodu řada hotelů rozšiřuje své služby a pomocí procesů a nástrojů Revenue Managementu se snaží maximalizovat své tržby. Abyste mohli tržby maximalizovat, pak musíte neustále […]
Čtěte více »

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň

Jak vyhodnotit e-mailovou kampaň Aby byla e-mailová kampaň co nejúspěšnější, je potřeba ji co nejlépe načasovat. Je-li naším cílem ovlivnění ohodnocení, pak je třeba poslat e-mail před odjezdem hosta z hotelu. Chcete-li upozornit klienty na novinky a akce, které se ve vašem hotelu konají, pak je nejlepší čas kampaně těsně před odchodem lidí z práce, […]
Čtěte více »

Změny v chování spotřebitele v posledních 20 letech

Jaké to bylo před rokem 2000? Pamatujete si jaké to bylo před 20 lety? Rok 1997 byl zlomový zejména díky příchodu internetu do českých hotelů, firem a domácností. V té době si lidé kupovali zájezdy pouze v cestovních kancelářích (CK) a vybírali si je v katalozích. Osobně si pak došli zájezd zaplatit do nejbližší CK […]
Čtěte více »

Jak poslat neodolatelnou nabídku

Neodolatelná nabídka Všichni víme, že obrázek je za tisíc slov, ale ruku na srdce, kdo z vás zasílá kvalitní graficky upravenou nabídku, která obsahuje fotografie vybavení pokojů a hotelu? V době, kdy většina objednávek rezervace chodí přes rezervační systémy, máme pocit, že klient, který nám pošle e-mail s individuálními požadavky nás jen zdržuje. Odpovíme mu […]
Čtěte více »

Změny ve vývoji sociálních médiích

Nestíháte sledovat trendy v sociálních médiích? Je to rok, co se zabil parašutista, který vysílal na sociální síti svou smrt v přímém přenosu. Je velmi pravděpodobné, že neměl v úmyslu se zabít, v každém případě to nebyl první případ. Díky novým technologiím a zvyšujícímu se počtu jejich uživatelů, nebyl ani poslední, což potvrdily dvě slečny […]
Čtěte více »

Jak zajistit dokončení online rezervace?

08Proč klient nedokončí online rezervaci? Často se stává, že i přes to, že máte na svých stránkách možnost online rezervace, lidé ji dostatečně nevyužívají. Překonvertovat návštěvníka stránek na zákazníka je totiž velmi složitý proces. Zejména závěrečná fáze rezervace – vyplnění osobních údajů a vložení kreditní karty – je místo, kde si to většina zákazníků rozmyslí […]
Čtěte více »

Organické vyhledávání na sociálních sítích

Jak mít lépe dohledatelný profil na sociálních sítích? To, že Facebook zobrazuje vaše příspěvky pouze asi 20% našich fanoušků, si uvědomujeme a proto se snažíme maximalizovat dosah. Málo kdo si však uvědomuje, že uživatelé sociálních sítí vyhledávají i podle klíčových slov. Z toho vyplývá, že bez klíčových slov v názvech profilů a bez SEO optimalizace […]
Čtěte více »

Jak reagovat na hodnocení

Reagujte na pozitivní i negativní hodnocení Reakce na hodnocení, je skvělý způsob, jak budovat dobré vztahy s vašimi klienty a současně se bránit lžím, které lidé do hodnocení a komentářů píší. Recenze jsou ve vyhledávačích dobře viditelné, protože portály, na které lidé hodnocení uveřejňují jsou zpravidla dobře optimalizované a neustále aktualizované, takže pro roboty vyhledávačů […]
Čtěte více »

Proč analyzovat segmenty?

Průměrná cena jednotlivých segmentů Správná kombinace prodeje různým segmentům v různém období může výrazně zvýšit zisky hotelu. Jestliže hotel plní klientela ze segmentů s nižší průměrnou cenou, pak je jasné, že k maximalizaci zisku je nutné zjistit potřeby klientů v segmentech s vyšší cenou a cílit prodej na ně. Prvním krokem je pochopení nákupního chování […]
Čtěte více »

Přednášky z Barcampu 2017

Vybrali jsme pro vás nejužitečnější přednášky z letošního plzeňského Barcampu, které určitě stojí za shlédnutí. První je o tom, na co si dát pozor při psaní textů pro web a celkově o copywritingu a druhá je o tom, proč je potřeba propagovat firmu na sociálních sítích. Rozhodně stojí za vidění také SEO, které funguje.  I […]
Čtěte více »

Older Entries »
Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení