vše pro hotely a restaurace

Magazín Hotely Hotelům přináší rady a tipy jak na prodej přes internetové rezervační systémy.

Expedia a Wotif

Expedia kupuje Wotif Australský rezervační systém Wotif bude co nevidět patřit Expedii. Pokud jste tedy z důvodu poklesu rezervací v minulosti byli nuceni uzavřít prodej na tomto systému – nezoufejte. Stejně jako před pár měsíci Expedia napojila na svůj extranet administraci systému Venere, určitě za nějakou dobu napojí i Wotif. Zde je další důkaz, že […]
Čtěte více »

HRS uděluje hotelům pečeť kvality

Pečeť kvality Top Quality Hotel na HRS Pečeť kvality je udělována hotelům s vynikající orientací na zákazníky.  HRS, vedoucí evropský hotelový rezervační portál, vyznamenává hotely pečetí kvality Top Quality Hotel. Již potřetí v letošním roce získaly toto ocenění hotely s vynikající orientací na zákazníky. HRS navíc nabízí svým hotelovým partnerům kontrolní seznam kvality s cílem […]
Čtěte více »

Kategorie a třídy ubytovacích zařízení

Kategorie a třídy – jsou ještě potřeba? Hodnocení hotelu je v současné době důležitější než oficiální či neoficiální rating. Počet hvězd už není při výběru hotelu u řady klientů na prvním místě. Průzkumy ukazují, že klienti hledají ubytování na základě: 1. Polohy 2. Důvodu cesty 3. Vybavení (WiFi, bazén, pláž, parkoviště,…) 4. Poměr cena/kvalita služeb […]
Čtěte více »

Hostelbookers

Rezervační systém Hostelbookers Hostelbookes nabízí různé možnosti nastavení. Lze na něm prodávat jednotlivé postele v pokoji, stejně tak samostatné pokoje a apartmány, takže na něm mohou prodávat prakticky všechny druhy ubytovacích zařízení. Má jednoduchou grafiku, takže administrativní rozhraní je velmi přehledné. Dalším velkým plusem tohoto rezervačního systému je to, že odpadá fakturace provizí. Systém si […]
Čtěte více »

HRS a HotelDe mají jeden extranet

HRS a HotelDe spojili extranety Pár let po tom, co HRS koupilo hotel.de bylo konečně před pár dny spojeno jejich administrační rozhraní. Ono vlastně spojeno nebylo, ale Hotel.de byl napojen na extranet HRS, který toho umí přece jenom trochu více. Extranet Hotelu.de nebyl špatný, ale například slevy musel vkládat administrátor na základě písemné žádosti hotelu […]
Čtěte více »

Restaurace na Tripadvisoru

Restaurace na Tripadvisoru Na skutečnost, že lidé hodnotí na Tripadvisoru nejenom hotely, ale také restaurace už jsme si zvykli. Nyní se Tripadvisor chystá koupit evropskou značku systému LaFourchette. Ten umožňuje rezervaci z webu i z mobilních aplikací pro restaurace ve Francii, Španělsku a Švýcarsku, ale po spojení s Tripadvisorem je jasné, že se možnosti rozšíří. […]
Čtěte více »

Porovnávače hotelových cen a cenová parita

Proč je důležitá cenová parita? Hotely, které využívají internetové rezervační systémy pro prezentaci svých pokojů a služeb a pro jejich prodej jsou nuceni držet cenovou paritu. Důvodem je využívání oblíbených porovnávačů hotelových cen. Tak jako si lidé zvykli porovnávat ceny zboží internetových obchodů na internetových porovnávačích jako je například Heureka.cz, stejně tak porovnávají ceny hotelových […]
Čtěte více »

Rezervační systém CentralR

Rezervační systém CentralR.com CentralR je velmi kvalitní a velmi dobře optimalizovaný provizní rezervační systém. Nedávno proběhla na internetu diskuse jejíž hlavním tématem bylo používání domén s názvem hotelu tímto systémem. Vzhledem k tomu, že jsem i já osobně byla oslovena, abych napsala na CentralR, že neprávem vlastní doménu hotelu, rozhodla jsem se, že zde vysvětlím, jak […]
Čtěte více »

Hotel Amedia Express Praha 4 - Chodov

  Hotel Best Western Amedia Praha 4 Hotel Best Western Amedia Praha se nachází v blízkosti obchodního centra Chodov – Praha 4. Autobusem 115 se dostanete na stanici metra Chodov a odtud do historického centra Prahy. V blízkosti hotelu se nachází prodejna Mercedes Benz, nově vybudované bazénové centrum, tenisové kurty i bowling. Hotel Amedia Express […]
Čtěte více »

HRS nabízí Surprice Hotel

HRS_logo_webHRS už také nabízí Surprice Hotel Internetové rezervační systémy s oblibou nabízejí prodejní nástroj, který hotelům umožňuje zveřejnit levnější ceny než jaké dávají svým smluvním partnerům. Jde o to, že se na internetu neobjevuje název a adresa hotelu, ani fotografie, podle kterých by se dal hotel identifikovat. Klient volí podle oblasti a samozřejmě podle ceny. […]
Čtěte více »

« Newer EntriesOlder Entries »
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available