Hotely Hotelům přinášejí rady a tipy v oblasti poradenských služeb ve všech oblastech, outsourcingu a přehled poradenských firem.
Hotelový e-mailing
Jak na e-mailing v hotelu? E-mailing je vysoce efektivní nástroj komunikace a marketingu. Ale umíme jej využívat na maximum Od května 2018 v rámci GDPR můžeme zasílat propagační materiály pouze těm, kdo nám dali svůj souhlas. Výjimkou jsou online rezervace, kdy nám dá klient svou e-mailovou adresu dobrovolně, protože očekává, že obdrží potvrzení. Při check-inu […]Čtěte více »
Hotelový ChatBot
Už máte svého ChatBota? Čas letí a technologie se stále vyvíjejí. Dnes je běžné chatovat s hostem na Facebooku nebo přes chatovací widget, ale přiznejme si – kdo na to má čas. Pracovníky recepce chatování s klienty více či méně zdržuje. Faktem je že pokrok nejde zastavit, a klienti to vyžadují. Zejména před jejich příjezdem […]Čtěte více »
Obsah pro Instagram
Jaký obsah pro Instagram vytvářet? Podle statistik Instagramu fotografie získávají více liků než videa. Na druhou stranu videa získávají mnohem více připomínek. Vy potřebujete obojí. Čím častěji vaši fanoušci na vašem profilu komunikují, tím více Instagram vaše příspěvky zobrazuje. Obsah musí být pestrý. Nebojte se proložit svůj profil třeba animovaným vtipem nebo vtipným gifem. Myslete […]Čtěte více »
Online Marketing se rozdělil
Jaké obory patří do online marketingu? Je to již pár let, co se vývojáři webových stránek naprosto oddělili od SEO specialistů. Přesto pro tvorbu kvalitního webu je potřeba, aby oba obory úzce spolupracovaly. Nyní se tímto způsobem vyvíjí celý online marketing. Na to, abychom v hotelovém marketingu obsáhli vše podstatné, už jen málo kdy stačí […]Čtěte více »
Příprava PPC kampaně
Co udělat před spuštěním kampaně? Největším plusem placených kampaní je přesné cílení na zákazníka. Pokud uvažujete o tom, že letos podpoříte prodej pokojů a hotelových služeb tímto způsobem, pak je to volba dobrá za předpokladu, že jste schopni ve své lokalitě konkurovat umístěním, kvalitou, cenou a atraktivitou svých služeb. Další výhodou PPC kampaní je jejich […]Čtěte více »
Blog Lepšíhotel změnil doménu
V čem je nový blog Jana Halíře lepší? Jan Halíř manažer firmy Hotel Solution změnil nedávno doménu svého blogu Lepsihotel.cz. Nyní své zkušenosti sdílí na doméně Janhalir.com. Radikální změna domény je však dobře promyšleným krokem. Zkušený hotelový marketér se totiž chystá pomáhat i v zahraničí a překládat své příspěvky do angličtiny a v budoucnu možná […]Čtěte více »
Tipy pro úspěšný Instagram marketing
Čtěte více »
Revize marketingového plánu
Proč revidovat marketingový plán Máte marketingový plán, profily hotelu na sociálních sítích, definované cílové zákazníky a pracujete na optimalizaci hotelových stránek pro zvýšení konverzí. Časem zjistíte, že se vaši fanoušci chovají jinak než byste chtěli a musíte tak svůj plán operativně měnit, abyste své klienty a hosty dostatečně navnadili. A právě tato změna taktiky by […]Čtěte více »
Jak vypadá vyhoření
Jak poznáte, že se blíží syndrom vyhoření? Vyhoření vypadá tak, že začnete nesnášet svou práci, klienty a lidi ve svém okolí. Nemáte z práce radost a nic vás netěší. Vyhoření paradoxně začíná nadšením. Těšíte se do práce, která vás baví, a s radostí přijímáte v hotelu nebo v restauraci více úkolů, než musíte nebo dokonce […]Čtěte více »
Jak získat sebedůvěru
Jak se můžete stát jistější v tom, co děláte Je na Vás v hotelu kladena větší odpovědnost a nejste si jisti, zda tuto odpovědnost zvládnete? Chcete být člověkem, který není sužovaný pochybnostmi a nejistotou o svých schopnostech? Získejte důvěru sám v sebe. Lidé se nerodí s jistotou; to je něco, co se naučili. Pokud jste […]Čtěte více »