vše pro hotely a restaurace

Jak na úspěšný Instagram marketing?

Instagram se stále více dostává do přední pozice online marketingu. Od té doby, co Facebook snížil počet fanoušků, kterým se zobrazí příspěvek na 1% – 6%, zaznamenal Instagram raketový nárůst počtu uživatelů.

Z tohoto důvodu je třeba, aby tam o sobě firmy dali vědět, protože dosah příspěvků a stories je zde zatím vyšší než na FB. Firmy však často tápou v tom, kdy a jaké příspěvky sdílet a jak nejlépe publikum oslovit.

Jaké kroky pro dobrou propagaci udělat?

  • Vytvořte si firemní profil a věnujte čas pečlivému vyplnění všech důležitých informací. Obchodní profily se od běžných profilů liší tím, že poskytují firmám navíc řadu důležitých nástrojů jakým je například možnosti PPC reklamy, analýzy sledovanosti a interakcí, tlačítka pro výzvu k akci, nákupu, rezervaci a podobně. Tyto funkce standardní uživatelé na profilu nemají.
  • V dalším kroku profil optimalizujte. Vkládejte vaše příběhy, příspěvky, sbírejte followery a nezapomeňte vložit odkaz na vaši webovou stránku.
  • Sdílejte kvalitní a poutavé vizuály – obrázky, gify, animace a krátká videa. Instagram je o vizuálním efektu.
  • Nebuďte nudní a vytvářejte stále nový obsah a nezapomínejte na estetiku. Styl projevu na vašem profilu by měl korespondovat se stylem vaší firmy, jak se prezentuje na jiných propagačních kanálech.
  • Hledejte inspiraci u konkurence.
  • Komunikujte – pište otázky a požadujte odpovědi. Vytvářejte soutěže. S výherci soutěží pak natočte nebo nafoťe další příspěvky.

Pokračování zde.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: logo Instagram




Související články:

Jak psát příspěvky na Instagramu Tipy pro správu sociálních sítí Kvalitní obsahový marketing Proč se zaměřit na obsahový marketing Funguje vám social media marketing?

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com