vše pro hotely a restaurace

Jak na úspěšný Instagram marketing?

Instagram se stále více dostává do přední pozice online marketingu. Od té doby, co Facebook snížil počet fanoušků, kterým se zobrazí příspěvek na 1% – 6%, zaznamenal Instagram raketový nárůst počtu uživatelů.

Z tohoto důvodu je třeba, aby tam o sobě firmy dali vědět, protože dosah příspěvků a stories je zde zatím vyšší než na FB. Firmy však často tápou v tom, kdy a jaké příspěvky sdílet a jak nejlépe publikum oslovit.

Jaké kroky pro dobrou propagaci udělat?

  • Vytvořte si firemní profil a věnujte čas pečlivému vyplnění všech důležitých informací. Obchodní profily se od běžných profilů liší tím, že poskytují firmám navíc řadu důležitých nástrojů jakým je například možnosti PPC reklamy, analýzy sledovanosti a interakcí, tlačítka pro výzvu k akci, nákupu, rezervaci a podobně. Tyto funkce standardní uživatelé na profilu nemají.
  • V dalším kroku profil optimalizujte. Vkládejte vaše příběhy, příspěvky, sbírejte followery a nezapomeňte vložit odkaz na vaši webovou stránku.
  • Sdílejte kvalitní a poutavé vizuály – obrázky, gify, animace a krátká videa. Instagram je o vizuálním efektu.
  • Nebuďte nudní a vytvářejte stále nový obsah a nezapomínejte na estetiku. Styl projevu na vašem profilu by měl korespondovat se stylem vaší firmy, jak se prezentuje na jiných propagačních kanálech.
  • Hledejte inspiraci u konkurence.
  • Komunikujte – pište otázky a požadujte odpovědi. Vytvářejte soutěže. S výherci soutěží pak natočte nebo nafoťe další příspěvky.

Pokračování zde.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: logo Instagram




Související články:

Jak psát příspěvky na Instagramu Tipy pro správu sociálních sítí Kvalitní obsahový marketing Proč se zaměřit na obsahový marketing Funguje vám social media marketing?

Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Potřebujete pomoc? Pomůžeme Vám!
Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com