vše pro hotely a restaurace

facebook_logoProč je důležité mít profil hotelu na Facebooku?

Rozvoj sociálních sítí byl způsoben potřebou člověka vyjádřit svůj názor a potřebou seberealizace. Proto v době, kdy 95% lidí v produktivním věku využívá sociální sítě, sílí potřeba firem, hotelů, penzionů a ubytovacích zařízení na těchto sítích s lidmi komunikovat. Sociální sítě se staly dalším marketingovým nástrojem propagace a brandingu (budování značky).

Proč používat Facebook?

  • pro interaktivní komunikaci se stálými klienty
  • pro získávání nových klientů, kteří přijdou na doporučení svých přátel
  • pro zveřejnění informací o plánovaných akcích
  • pro zveřejnění novinek, aktualit a cenových akcích
  • pro vytváření a vylepšování věrnostního programu
  • pro reklamu, kterou lze přesně zacílit
  • pro jeho viralitu

Jak používat Facebook?

  • informujte své klienty stručnými zprávami
  • vkládejte obrázky, fotografie, videa, flashové animace
  • vytvářejte pro své klienty hry a soutěže (pozor na striktní pravidla)
  • odpovídejte na dotazy svých fanoušků
  • nemažte negativní reakce a reference – odpovídejte na ně
  • vkládejte kvalitní obsah 2 – 3 týdně
  • využívejte placené kampaně, které umožňují přesné cílení

Co se na Facebooku nesmí?

Detailní přehled toho co se nesmí najdete přímo na Facebooku. Ve zkratce se na Facebooku nesmí:

  • uveřejňovat nenávistný obsah, výhrůžky pornografie ve spojení s nezletilými
  • vytvářet falešné profily za účelem získání liků a pak profil přejmenovat
  • vytvářet další generické stránky pro získávání liků
  • propagovat drogy a hazardní hery
  • propagace alkoholu má pravidla, která se řídí místními zákony
  • spamovat uživatele
  • zneužívat osobní data uživatelů

Zveřejnění her a různých aplikací má také velmi přísná pravidla. Při nedodržení je profil nenávratně smazán.

Autor: Dana Petrunčíková Foto: Logo Facebook



Související články:

Hotelový marketing Internetové rezervační systémy Hodnotící systémy Slevové systémy SEO webových stránek

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
Dovolená
Booking.com
Obchodní sdělení