vše pro hotely a restaurace

TripadvisorProč je důležité mít profil na Tripadvisoru?

Protože má 260 milionů unikátních návštěv měsíčně. Tripadvisor je největší hodnotící systém na internetu. Je na něm 100 milionů referencí na 2,7 milionu hotelů, restaurací a dalších atrakcí. Operuje ve 34 zemích světa včetně Činy, spojuje řadu dalších portálů a rezervačních systémů.

85% všech klientů věří tomu, co ostatní na tomto portálu píší a 92% uživatelů uvádí, že jim reference pomohly vybrat hotel. Tripadvisor je tedy velmi dobrý marketingový nástroj. Z tohoto důvodu je důležité klientům na reviews odpovídat. Za dobré hodnocení děkovat, negativní uvádět na pravou míru.

Základní prezentace hotelu je zdarma. Pokud hotel požaduje detailní prezentaci včetně zobrazení adresy, e-mailové adresy, telefonu a dalších detailů, musí za tento rozšířený profil zaplatit poplatek v řádu několika set dolarů. V každém případě i jednoduchý profil nabízí celou řadu funkcí, které umožňují správu profilu a komunikaci s klienty, kteří hodnocení vkládají. Máte-li velmi dobré hodnocení, pak si jej můžete vložit webových stránek hotelu. Tripadvisor vygeneruje zdrojový kód, který tam snadno vložíte.

Jak bojovat s falešnými komentáři a vyděrači?

Tripadvisor se snaží již celé roky nezveřejňovat falešné záznamy. Nepoctivý konkurenční boj značně omezil, ale boj s lidmi, kteří hotely vydírají pod pohrůžkou uveřejnění negativního hodnocení, zatím prohrává. „Ve Velké Británii začal host na hotelu žádat peníze za to, že o něm nenapíše negativní hodnocení. Při bližším zkoumání bylo zjištěno, že muž byl z hotelu vykázán kvůli svému nepřístojnému chování a chtěl se takto mstít, uvádí jeden z příkladů Emma O’Boyle, mluvčí TripAdvisoru.

Tisíce komentářů neodpovídají pravdě. Tripadvisor, však na stížnosti hotelu v řadě případů odpoví tak, že návštěvníci mají rádi „peprné“ komentáře. Tisícovka britských hoteliérů pak označila za pověst kazící 27 000 hanlivých komentářů. Řada z nich přitom neodpovídala realitě. Některé z těchto případů, které prý negativně ovlivnily zisky hotelů, dokonce řešil britský Office of Fair Trading píše Zdeněk Vesecký na portálu Podnikatel.cz

Emma O’Boyle na to říká: „Pokud se čtenáři komentář nezdá, měl by si přečíst i další hodnocení stejného kritika. Pokud je i v dalších svých příspěvcích negativní, nelze ho brát zcela vážně.“ Otázka zní: “Kolik lidí hledajících hodnocení konkrétního hotelu, si přečte ostatní příspěvky dopisovatele, které se týkají hotelů jiných, aby si udělal vlastní názor na pisatele?”

Jedinou obranou hotelu pro udržení dobrého jména je odpovídat na všechna pozitivní i negativní hodnocení a nenechat se vydírat. Pokud je totiž takový vyděrač v jednom hotelu úspěšný, stoprocentně bude vydírat i v hotelu dalším… a pak v dalším…

Napište nám do komentářů, jak se těmto vyděračům bráníte.

Autor:Dana Petrunčíková Foto: Logo Tripadvisor




Související články:

Hodnotící systémy Rezervační systémy Hotelový marketing

2 Responses to Hotelový profil na Tripadvisoru

Obchodní sdělení
Dovolená
Booking.com
Oblíbené články
  • No results available