vše pro hotely a restaurace

SEO Perfect CompanyFaktory optimalizace (SEO) hotelových stránek

SEO čili optimalizace pro vyhledávače je důležitá pro viditelnost hotelových webových stránek ve vyhledávačích. Čím více budou stránky vidět tím vyšší návštěvnost budou mít. Když si návštěvník stránek udělá online rezervaci, pak je konvertován na zákazníka. Poměr mezi počtem návštěvníků a počtem zákazníků se nazývá konverzní poměr.

Nejvyšší návštěvnost mají stránky na pozicích 1. – 3. ve vyhledávačích. Od pozice 4. do pozice 10. počet návštěv výrazně klesá, proto je cílem každé optimalizace dostat stránky na co nejvyšší pozice.

Jaké jsou nejdůležitější faktory pro kvalitní SEO hotelových stránek?

Faktory on page:

  • Klíčová slova umístěná v doméně, adresách (URL ) jednotlivých stránek, názvech (H1, H2) a textu stránek v optimální hustotě a meta datech (meta keywords, meta description)
  • Čitelné adresy a zdrojový kód webových stránek. Ideálně validní. Validitu kódu stránky lze ověřit na validátoru
  • Dostatečné množství hodnotného textu
  • Kontextové odkazy, které zlepšují vnitřní navigaci a pohyb po stránkách. Současně zvyšují počet vnitřních odkazů.
  • Aktualizace stránek – pravidelné vkládání novinek s optimální hustotou klíčových slov.
  • Sociální hodnocení – sociální hodnocení stránek, je důležité zejména pro roboty Googlu

Faktory off page:

  • Trvalé a hodnotné zpětné odkazy umístěné na webových stránkách s vyšším page rankem, než je page rank stránek vašeho hotelu.
  • PR články se zpětnými odkazy také umístěné na protálech s vyšším page rankem. Nejrychlejší zjištění hodnoty hotelových stránek lze na protálu www.ranky.cz
  • Odkazy v katalozích, sociálních sítích (Facebook, Twitter), v blozích a diskusních fórech partnerů a hotelových hostů

Pro kvalitní SEO internetových hotelových stránek je tedy třeba zvolit:

  • Doménu, která obsahuje klíčová slova (název-hotel-lokalita)
  • Redakční systém, který umožní nastavení on page faktorů
  • Kvalitního pracovníka marketingu, který využije všech nástrojů systému a vytvoří tak dobře optimalizované hotelové stránky

Autor: Dana Petrunčíková Foto: SEO Sunshine Coast



Související články:

Hotelový marketing a internetové stránky Jak vybrat booking engine pro hotelové stránky Internetové rezervační systémy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Archiv článků
BOOKING
Obchodní sdělení